Entertainment
alle pijlers
Favoriete kerstliedje
vrijdag 13 december 2024 om 21:13
vrijdag 13 december 2024 om 21:23
Driving home for Christmas van Chris Rea. Doet me altijd denken aan mijn vader die onderweg naar huis was van werk. Ik word altijd helemaal happy van dat liedje. En als ik nu in de file sta onderweg zing ik:
It's gonna take some time
But I'll get there
Top to toe in tail-lights
Oh, I got red lights on the run
But soon there'll be a freeway
But I'll get there
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
vrijdag 13 december 2024 om 21:32
Oh nee, Chris Rea! Ook al veel te vaak gehoord.Quinnepin schreef: ↑13-12-2024 21:23Driving home for Christmas van Chris Rea. Doet me altijd denken aan mijn vader die onderweg naar huis was van werk. Ik word altijd helemaal happy van dat liedje. En als ik nu in de file sta onderweg zing ik:
But I'll get there
vrijdag 13 december 2024 om 21:33
Sorry,toch Last christmas,zoveel herinneringen.We hadden een vriendengroep in die tijd en brachten de kersttijd door in in een huisje met 7 vrienden en zagen en hoorden dit nummer elke dag.
Een half jaar later is een van onze vrienden doodgereden door een dronken man.Altijd als ik dit nummer hoor denk ik aan die onbezorgde dagen in dat vakantiehuisje met die vrienden.
Een half jaar later is een van onze vrienden doodgereden door een dronken man.Altijd als ik dit nummer hoor denk ik aan die onbezorgde dagen in dat vakantiehuisje met die vrienden.
vrijdag 13 december 2024 om 21:33
Zal wel jeugdsentiment zijn maar vooral die ouderwetse kerstliedjes blijf ik mooi vinden. En die hoor je dus inderdaad niet op de radio.botanietje schreef: ↑13-12-2024 21:22Midden in de winternacht, maar ja, die komt op de radio nooit voorbij.
What child Nowell door Tori Amos vind ik ook mooi.
vrijdag 13 december 2024 om 21:34
Midden in de winternacht is ook mooi.botanietje schreef: ↑13-12-2024 21:22Midden in de winternacht, maar ja, die komt op de radio nooit voorbij.
What child Nowell door Tori Amos vind ik ook mooi.
Ik hoorde net 'do you hear what I hear' , ook niet slecht.
vrijdag 13 december 2024 om 21:36
Ja, dan snap ik dat dit je favoriete kerstliedje is.Tico schreef: ↑13-12-2024 21:33Sorry,toch Last christmas,zoveel herinneringen.We hadden een vriendengroep in die tijd en brachten de kersttijd door in in een huisje met 7 vrienden en zagen en hoorden dit nummer elke dag.
vrijdag 13 december 2024 om 21:43
Ik ook. Silent Night blijft mijn favoriet.yellowpino schreef: ↑13-12-2024 21:33Zal wel jeugdsentiment zijn maar vooral die ouderwetse kerstliedjes blijf ik mooi vinden. En die hoor je dus inderdaad niet op de radio.
vrijdag 13 december 2024 om 21:44
Baby it's cold outside
in de uitvoering van Love Hard, op Netflix.
https://www.youtube.com/watch?v=P0JvXVEgqF0
in de uitvoering van Love Hard, op Netflix.
https://www.youtube.com/watch?v=P0JvXVEgqF0
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
En ´Plaatje wisselen´ is ook heel leuk.
En ´Plaatje wisselen´ is ook heel leuk.
vrijdag 13 december 2024 om 21:51
vrijdag 13 december 2024 om 21:52
Ook mooi en altijd al een tranentrekker geweest bij mij. Heb het idee dat de "ouderwetse" kerstliedjes meer geassocieerd worden met kerk en geloof dan de moderne kerstliedjes.
vrijdag 13 december 2024 om 22:21
Ik vind De Kerstezel van Kinderen voor Kinderen zo schattig
En deze koor-versie van Have Yourself A Merry Little Christmas: https://www.youtube.com/watch?v=MRtq-p3 ... iconValley
En deze koor-versie van Have Yourself A Merry Little Christmas: https://www.youtube.com/watch?v=MRtq-p3 ... iconValley
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in