Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
14-05-2024 22:04
Oh, wow! Wat zonde. Ze ziet er meteen een stuk ouder uit. :(
Ja dat is vaak als mensen flink afvallen. Zeker zonde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Debbie Harry. Die vrouw is 78! Doe mij zo’n huidje en vooral dat charisma :flirting:
Even geen inspiratie.
dolfje schreef:
14-05-2024 22:19
Ja dat is vaak als mensen flink afvallen. Zeker zonde.


Ik vind niet dat ze er ouder uitziet maar wat had ze dan gemoeten?
Als je er wel ouder uitziet en je hebt bijvoorbeeld vele huid ouder, dan is dat een gevolg. Jammer dat je huid overhebt, maar dat is toch geen reden om veel te zwaar te blijven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog meer Debbie Harry. Ze treedt, hoewel heel weinig, nog steeds op. 78 he! Dit zijn geen foto's van 20 jaar geleden overigens, maar van de laatste jaren toen ze al over de 70 was.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Even geen inspiratie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel vet! Vind het een schitterende vrouw.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
15-05-2024 13:04
Heel vet! Vind het een schitterende vrouw.
En een ontzettend aardig en aangenaam mens om mee te werken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aprilsister schreef:
15-05-2024 11:02
Ik vind niet dat ze er ouder uitziet maar wat had ze dan gemoeten?
Als je er wel ouder uitziet en je hebt bijvoorbeeld vele huid ouder, dan is dat een gevolg. Jammer dat je huid overhebt, maar dat is toch geen reden om veel te zwaar te blijven?
Nee zeker niet maar vaak ( zeker bij beroemdheden) gaat dat afvallen te snel en dan zie je de veroudering ineens. Het is dan een te groot verschil met hoe het was.
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
14-05-2024 22:04
Oh, wow! Wat zonde. Ze ziet er meteen een stuk ouder uit. :(
Zonde? Vind ik niet. Ze had overgewicht en nu niet meer, wat mij betreft is dat zeker een verbetering. Dit is niet echt een heel flatteuze foto, maar online zijn volop foto's te vinden waarop ze er erg goed uit ziet met haar nieuwe figuur.
Maar dat is het lot van celebrities, ze kunnen het nooit goed doen. Komen ze aan, dan worden ze verguisd omdat ze te dik zijn. Vallen ze af? Dan zien ze er oud uit. Botox? Nep en plastic. Geen botox? Dan zijn we weer terug bij oud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ziet Debbie Harry er goed uit!

Zag Meryl Streep ergens en zij is nu 74 en ziet er ook geweldig uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
14-05-2024 15:28
Die ziet eruit of ze harder blaft dan de hond van Demi.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
15-05-2024 19:44
Zonde? Vind ik niet. Ze had overgewicht en nu niet meer, wat mij betreft is dat zeker een verbetering. Dit is niet echt een heel flatteuze foto, maar online zijn volop foto's te vinden waarop ze er erg goed uit ziet met haar nieuwe figuur.
Maar dat is het lot van celebrities, ze kunnen het nooit goed doen. Komen ze aan, dan worden ze verguisd omdat ze te dik zijn. Vallen ze af? Dan zien ze er oud uit. Botox? Nep en plastic. Geen botox? Dan zijn we weer terug bij oud.
Zonde was niet het goede woord, denk ik. Ik ga andere foto's zoeken, deze zijn inderdaad niet flatteus. Denk dat het daardoor komt.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu npo 1, wat is er met Esmee van Kampen gebeurt??? Die is ook 6 keer zo dun geworden. Knap, als ze dat op eigen kracht gedaan heeft. Maar ik had echt heel veel moeite om haar te herkennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
16-05-2024 21:43
Ik kijk nu npo 1, wat is er met Esmee van Kampen gebeurt??? Die is ook 6 keer zo dun geworden. Knap, als ze dat op eigen kracht gedaan heeft. Maar ik had echt heel veel moeite om haar te herkennen.
Zie het op haar instagram ook dat ze is afgevallen. Knap hoor.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
16-05-2024 21:43
Ik kijk nu npo 1, wat is er met Esmee van Kampen gebeurt??? Die is ook 6 keer zo dun geworden. Knap, als ze dat op eigen kracht gedaan heeft. Maar ik had echt heel veel moeite om haar te herkennen.
Ja ik herkende haar ook bijna niet, enorme metamorfose.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou zeg dat.. voorheen was ze regelmatig samen met een andere influencer Lotte van Eijk aan het showen hoe mooi dik kan zijn.. Ben benieuwd of we hun nog samen zullen zien.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag haar gisteren ook op npo 1 en wist in het begin helemaal niet dat het Esmee was. Totaal veranderd. Ook in haar doen en laten.
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd.??
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij welk programma was ze te zien?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
oorbel schreef:
17-05-2024 15:57
Ik zag haar gisteren ook op npo 1 en wist in het begin helemaal niet dat het Esmee was. Totaal veranderd. Ook in haar doen en laten.
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd.??

Ze is nu een witte heks.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
oorbel schreef:
17-05-2024 15:57
Ik zag haar gisteren ook op npo 1 en wist in het begin helemaal niet dat het Esmee was. Totaal veranderd. Ook in haar doen en laten.
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd.??
Het eerste wat ik nu denk is: nu gaat ze niet meer mee kunnen doen aan 'komt een man bij de dokter'. Juist haar figuur zorgde voor de hilariteit. Voor haar gezondheid is het ontzettend goed dat ze dit doet. Voor haar carrière vraag ik me af of ze nu niet veel te veel 'normaal en 13 in een dozijn' is om haar te casten ergens voor, omdat ik dit postuur en deze leeftijd de competitie enorm is.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
17-05-2024 16:20
Het eerste wat ik nu denk is: nu gaat ze niet meer mee kunnen doen aan 'komt een man bij de dokter'. Juist haar figuur zorgde voor de hilariteit. Voor haar gezondheid is het ontzettend goed dat ze dit doet. Voor haar carrière vraag ik me af of ze nu niet veel te veel 'normaal en 13 in een dozijn' is om haar te casten ergens voor, omdat ik dit postuur en deze leeftijd de competitie enorm is.
Ze was sowieso al gestopt met acteren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
17-05-2024 16:27
Ze was sowieso al gestopt met acteren.
In dat geval: fantastisch gedaan!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
oorbel schreef:
17-05-2024 15:57
Ik zag haar gisteren ook op npo 1 en wist in het begin helemaal niet dat het Esmee was. Totaal veranderd. Ook in haar doen en laten.
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd.??
Dat laatste viel me ook op ja. Ze gedroeg zich echt heel anders. Wij hebben ook echt in de omschrijving van het programma gekeken of het inderdaad Esmee was. We vroegen ons in het begin ook al af wie het nou was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abba is geridderd door het Zweedse koningspaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien een te lang filmpje maar ik herkende Silvie Meis hier niet.
Alsof ze strak staat van de botox.

https://www.telegraaf.nl/video/47622917 ... aag-oh-nou
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik blijf het een mooie vrouw vinden met diep respect voor haar sport en eetregime.. ik heb wel het idee dat zij typisch van die filler/botox kuiltjes in haar jukbeenderen heeft gekregen. Je kunt maar tot een bepaalde leeftijd de boel echt strak blijven spuiten denk ik. Daarop wordt een een soort rapmptoerisme. Met haar geld zou ik voor een echte facelift gaan. Vaak veel mooier. Veel langer herstel ook maar het resultaat is natuurlijker.
ach.. ik doe ook maar wat..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven