Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 1794 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
25-07-2024 02:07
Als je je eens heel erg verveelt (zoals ik laatst :-)), moet je voor de gein eens op die accounts klikken met de meest grove bekken. Acht van de tien keer een vent. En als je veel geluk hebt zie je in hun vele tirades ook ergens een post staan met een foto waar ze zelf op staan. Nou dan weet je genoeg. Zelfs als tuinlaaf zouden ze nog geen kans maken bij Yolanthe.
:-D
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Vrouwen als jaloers bestempelen omdat ze kritiek hebben op een andere vrouw vind ik net zo lame.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
24-07-2024 01:20
Ik ben ook een Gerda from the block. Ik vind het ook zonde want ik vond Yolanthe altijd heel mooi (en sympathiek). Al die toestanden had ze makkelijk nog een paar jaar kunnen uitstellen. Dat ultra steile en platte haar helpt ook niet.

Ik voel dan weer niet de behoefte om op Instagram onder zo’n interview die vrouw tot op het bot af te kraken. Dat doe ik hier ook niet. Maar ik mag het wel zonde vinden.
:hihi: :hihi:
vind het best een goede nick :hihi:

idd, soms denk ik ook dat een klein gedeelte ook aandacht is zoals dat Braziliaanse model dat heupen heeft als zadeltassen en een ballon kont

ze liep eerst te miepen dat vliegtuigen stoelen groter moet voor mensen een breed achterwerk en vervolgens poste een maand later een klaag filmpje omdat ze gebodyschamed werd.... in disney world

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
En Yo is zo ongelooflijk lief en slim. Haar uiterlijk, dat mag ze helemaal zelf weten. Ik ken haar als een ontzettend lieve vrouw die ontzettend hard voor alles heeft gewerkt en werkt en heel veel geeft om de mensen om haar heen en voor haar “meisjes/kinderen in prostitutie/project”, Free a girl. De negatieve reacties snap ik echt niet.

Uiterlijk en haar lichaam zijn wel heel belangrijk voor haar, dat mag gewoon. De vrouw heeft ook een behoorlijk heftig verleden met haar vader. Soms is dit de selfcare die je dan belangrijk vindt. Denk ik.

Zowiezo boeit het mij niet hoe je eruit ziet, maar wat je uitstraalt en doet. Das belangrijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mee eens. En zonde? Vind ik ook. Maar lelijk is ze zeker niet. Iemand lelijk noemen vind ik sowieso erg ver gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Away schreef:
28-07-2024 11:39
En Yo is zo ongelooflijk lief en slim. Haar uiterlijk, dat mag ze helemaal zelf weten. Ik ken haar als een ontzettend lieve vrouw die ontzettend hard voor alles heeft gewerkt en werkt en heel veel geeft om de mensen om haar heen en voor haar “meisjes/kinderen in prostitutie/project”, Free a girl. De negatieve reacties snap ik echt niet.

Uiterlijk en haar lichaam zijn wel heel belangrijk voor haar, dat mag gewoon. De vrouw heeft ook een behoorlijk heftig verleden met haar vader. Soms is dit de selfcare die je dan belangrijk vindt. Denk ik.

Zowiezo boeit het mij niet hoe je eruit ziet, maar wat je uitstraalt en doet. Das belangrijk.


Als je vindt, dat ze teveel aan zichzelf heeft laten sleutelen, dan zeg je daarmee toch niets negatiefs over haar karakter en/of werk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag je vinden, alleen dan niet op de denigrerende toon ' sleutelen' of ' verbouwen'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is toch sleutelen en verbouwen? Wat sommige mensen heel mooi vinden, en anderen heel lelijk. En alles daar tussenin. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

Of ze verder haar werk goed doet, weet ik niet, want geen idee wat ze doet. Ik zou misschien mijn wenkbrauwen optrekken als ze ambassadeur blijkt te zijn voor een stichting die jonge meisjes zelfvertrouwen aanleren ofzo, want dat vind ik een gekke boodschap om uit te dragen als je zelf veel moeite doet om er anders uit te zien dan je onder alle make-up en zonder alle ingrepen bent. Maar buiten dat, is er geen reden waarom je niet je werk goed zou kunnen doen wanneer je niet vies bent van de cosmetische industrie.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
24-07-2024 01:20
Ik ben ook een Gerda from the block. Ik vind het ook zonde want ik vond Yolanthe altijd heel mooi (en sympathiek). Al die toestanden had ze makkelijk nog een paar jaar kunnen uitstellen. Dat ultra steile en platte haar helpt ook niet.

Ik voel dan weer niet de behoefte om op Instagram onder zo’n interview die vrouw tot op het bot af te kraken. Dat doe ik hier ook niet. Maar ik mag het wel zonde vinden.
Ja, dit! En ik begin hetzelfde nu in mijn omgeving mee te maken: sommigen vriendinnen zien er opeens anders uit, ergens hetzelfde maar ergens ook dat ik steeds denk: huh, wat is er anders aan jou?! Heel subtiel maar blijkbaar is subtiel in een gezicht dat je heel goed kent al snel too much.

Ik vind het zonde. Maar ik ga er echt niets over zeggen, daar is het te kwetsbaar voor. Een vrouw die iets aan haar gezicht laat doen hoopt natuurlijk dat niemand ziet dat ze iets heeft laten doen, ze hoopt dat mensen haar er mooi en uitgerust en goed uit vinden zien. Geen enkele vrouw hoopt dat mensen zich gaan afvragen welke behandeling ze heeft gedaan, het moet ‘naturel’ lijken, alsof ze goede genen heeft en gewoon net wat minder tekent dan haar leeftijdsgenoten. Maar ja, ik geloof niet dat het zo werkt… helaas. Anders zou ik zelf ook gaan nadenken over Botox en fillers!
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
28-07-2024 19:59
Mag je vinden, alleen dan niet op de denigrerende toon ' sleutelen' of ' verbouwen'.

Pfffff, je kunt ook gewoon het iedereen laten verwoorden zoals diegene wil zonder steeds zo’n belerend toontje aan te slaan en de Viva-politie uit te hangen. Het is nota bene het onflatteuze celebs topic! Dus als iemand het lelijk of verbouwd noemt, helemaal prima.
En als je je eraan stoort lees er dan alsjeblieft overheen of ga gewoon weg uit dit topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net zoals jij een mening mag geven, mag ik die ook. En jij bepaalt al helemaal niet in welk topic ik wel/niet lees/schrijf.

Ik ben heus geen moeder Theresa die vindt dat je een ander niet mooi mag vinden, of de kleding er niet uit vindt zien. Daar is dit topic inderdaad voor. Ben alleen van mening dat er een verschil zit in wat Lemoos zei en wat je als reactie zag op insta op haar foto.
Alle reacties Link kopieren Quote
Claire45 schreef:
28-07-2024 20:17
Ja, dit! En ik begin hetzelfde nu in mijn omgeving mee te maken: sommigen vriendinnen zien er opeens anders uit, ergens hetzelfde maar ergens ook dat ik steeds denk: huh, wat is er anders aan jou?! Heel subtiel maar blijkbaar is subtiel in een gezicht dat je heel goed kent al snel too much.

Ik vind het zonde. Maar ik ga er echt niets over zeggen, daar is het te kwetsbaar voor. Een vrouw die iets aan haar gezicht laat doen hoopt natuurlijk dat niemand ziet dat ze iets heeft laten doen, ze hoopt dat mensen haar er mooi en uitgerust en goed uit vinden zien. Geen enkele vrouw hoopt dat mensen zich gaan afvragen welke behandeling ze heeft gedaan, het moet ‘naturel’ lijken, alsof ze goede genen heeft en gewoon net wat minder tekent dan haar leeftijdsgenoten. Maar ja, ik geloof niet dat het zo werkt… helaas. Anders zou ik zelf ook gaan nadenken over Botox en fillers!
Een kennis van mij is gestopt met Botox en fillers omdat het te duur werd. Ook haar extensions zijn eruit. Ik kende haar alleen met ‘al het werk’ en vooral net na een behandeling zag het er vaak heel ongemakkelijk uit (enorme uitstekende lippen), maar ze zag er jaren jonger uit dan ik. Nu dus al die behandelingen eruit zijn, lijkt haar gezicht wel in elkaar te zakken. Kennelijk rekken fillers toch een beetje je huid uit, waardoor je er na stoppen uitziet als iemand die veel is afgevallen. Haar mooie haar blijkt van nature ook meer op mijn eigen sneue bosje te lijken. Maakt allemaal niet uit, maar als je begint, kun je er dus maar beter mee doorgaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het niet heel veel in mijn omgeving, maar sinds kort is er een vrouw die ik nog wel eens tref die ineens vol met fillers zit en opgespoten lippen heeft. Wat doe je dan? Zeg je daar wat van? Net als iemand die naar de kapper is geweest? 'Hé, nieuwe coupe / Hé ook aan de fillers? Of doe je net alsof je het niet ziet? Wat heel raar is, want het lijkt wel alsof ze een allergische reactie heeft gehad. Je kan het niet niet zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baudolino schreef:
29-07-2024 15:50
Ik heb het niet heel veel in mijn omgeving, maar sinds kort is er een vrouw die ik nog wel eens tref die ineens vol met fillers zit en opgespoten lippen heeft. Wat doe je dan? Zeg je daar wat van? Net als iemand die naar de kapper is geweest? 'Hé, nieuwe coupe / Hé ook aan de fillers? Of doe je net alsof je het niet ziet? Wat heel raar is, want het lijkt wel alsof ze een allergische reactie heeft gehad. Je kan het niet niet zien.
Gewoon vragen of ze een allergische reactie heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baudolino schreef:
29-07-2024 15:50
Ik heb het niet heel veel in mijn omgeving, maar sinds kort is er een vrouw die ik nog wel eens tref die ineens vol met fillers zit en opgespoten lippen heeft. Wat doe je dan? Zeg je daar wat van? Net als iemand die naar de kapper is geweest? 'Hé, nieuwe coupe / Hé ook aan de fillers? Of doe je net alsof je het niet ziet? Wat heel raar is, want het lijkt wel alsof ze een allergische reactie heeft gehad. Je kan het niet niet zien.
Ik zou rustig zeggen “oeh, wat heb jij gedaan? Allergische reactie op iets??” of zo. Maar goed, ik ben sowieso wel direct altijd en geef mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
29-07-2024 17:02
Ik zou rustig zeggen “oeh, wat heb jij gedaan? Allergische reactie op iets??” of zo. Maar goed, ik ben sowieso wel direct altijd en geef mijn mening.


Dat is gewoon bot en onbeleefd, niks 'direct'. Hele nare eigenschap, altijd denken je mening te moeten geven.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
29-07-2024 17:27
Dat is gewoon bot en onbeleefd, niks direct en eerlijk aan.

Dit. Onaardig en onnodig. Tenzij je graag wilt dat ze zich rot voelt natuurlijk.
eva一luna wijzigde dit bericht op 29-07-2024 17:48
8.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon niets erover zeggen, dat zou ik doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet nog hoe vervelend ik het altijd vond als ik vroeger puistjes had, en mijn moeder zei "je hebt puistjes he". Ik voelde me dan superlelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baudolino schreef:
29-07-2024 15:50
Ik heb het niet heel veel in mijn omgeving, maar sinds kort is er een vrouw die ik nog wel eens tref die ineens vol met fillers zit en opgespoten lippen heeft. Wat doe je dan? Zeg je daar wat van? Net als iemand die naar de kapper is geweest? 'Hé, nieuwe coupe / Hé ook aan de fillers? Of doe je net alsof je het niet ziet? Wat heel raar is, want het lijkt wel alsof ze een allergische reactie heeft gehad. Je kan het niet niet zien.


Als je een compliment wilt geven, zeg je gewoon dat ze er goed uitziet en dan vertelt ze vast vanzelf wel over haar cosmetische ingrepen.
En anders niks zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
29-07-2024 17:02
Ik zou rustig zeggen “oeh, wat heb jij gedaan? Allergische reactie op iets??” of zo. Maar goed, ik ben sowieso wel direct altijd en geef mijn mening.
Waarom zou je dat doen? Zeg gewoon niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
29-07-2024 17:35
Ik weet nog hoe vervelend ik het altijd vond als ik vroeger puistjes had, en mijn moeder zei "je hebt puistjes he". Ik voelde me dan superlelijk.
Bij mij deden collega's dat ook. Alsof ik niet wist dat ik acné had.

De interim-directrice: 'Moet jij niet eens naar de dokter?'
Een collega: 'Wat heb jij een erge acné'.

Ja bedankt dat je me er nog even op wijst, alsof ik dat zelf niet wist.

Dus: inderdaad niks van zeggen. Als ze het zelf ook niet mooi vindt, zal ze het niet nog eens laten doen. Het is dan niet nodig om daar dingen over te gaan zeggen, het is dan al kut genoeg. En als ze het wel vaker gaat doen vond ze het zelf blijkbaar wel mooi.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren Quote
Baudolino schreef:
29-07-2024 15:50
Ik heb het niet heel veel in mijn omgeving, maar sinds kort is er een vrouw die ik nog wel eens tref die ineens vol met fillers zit en opgespoten lippen heeft. Wat doe je dan? Zeg je daar wat van? Net als iemand die naar de kapper is geweest? 'Hé, nieuwe coupe / Hé ook aan de fillers? Of doe je net alsof je het niet ziet? Wat heel raar is, want het lijkt wel alsof ze een allergische reactie heeft gehad. Je kan het niet niet zien.
Niks zeggen. Zij hoopt dat ze er mooier en frisser uitziet, laat haar in die waan. Van tevoren kun je waarschuwen, maar als de behandelingen eenmaal achter de rug zijn… wat kan zij dan nog met die informatie behalve zich afschuwelijk voelen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Niks zeggen is de beste optie, totdat er iets gevraagd wordt...een vriendin had haar van nature echt heel mooie lippen laten vullen waardoor haar bovenlip omhoog klapte als ze lacht. Ze was heel enthousiast en vroeg me of ik het niet ook fantastisch vond en dat zeker ook wel zou willen, dat kostte toch wel wat zelfbeheersing. Ik wil haar niet verdrietig maken en heb het gelaten bij "ik moet er wel een beetje aan wennen, ik vond je lippen eigenlijk al heel mooi van zichzelf...." Daar was ze niet blij mee, begrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
29-07-2024 17:35
Ik weet nog hoe vervelend ik het altijd vond als ik vroeger puistjes had, en mijn moeder zei "je hebt puistjes he". Ik voelde me dan superlelijk.
Ja precies of je word rood zeggen als je bloost. Net alsof je dat zelf niet door hebt.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven