Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :


*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)


before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)



voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
b-haatje schreef:
19-09-2020 09:49
Echt, die app... vond het eerst tof dat zoiets ook echt bestaat, maar het doet ook best wel kwaad omdat het dingen niet écht goed vertaalt. Het subtiele valt soms helemaal weg :facepalm:

Ik vind het juist verbazingwekkend dat dat vertaalapparaatje verschillende uitgebreide zinnen die achter elkaar worden uitgesproken, zo precies kan vertalen. Er wordt vrijwel nooit een woord verkeerd vertaald, in welke taal het ook is.

It’s amaaaaazing
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind 'ik verwacht niets [van een schoondochter]' nogal anders overkomen dan 'ik heb geen hoop'.

En 'je hoeft niet te praten' vertalen met 'je mag niets zeggen' (of zoiets) een recept voor levenslange misverstanden.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
19-09-2020 10:29
Nou, ik vind 'ik verwacht niets [van een schoondochter]' nogal anders overkomen dan 'ik heb geen hoop'.

En 'je hoeft niet te praten' vertalen met 'je mag niets zeggen' (of zoiets) een recept voor levenslange misverstanden.
Precies! En je zag het gebeuren. Kwam helemaal verkeerd over bij Deavan. Haar schoonmoeder zei iets van "you only have to say hi" , wat werd vertaald als "you have to say only hi". Nuanceverschilletje. En Deavan heeft dan ook niet de tegenwoordigheid van geest om te bedenken dat dat ding misschien niet helemaal accuraat vertaalt.
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
19-09-2020 10:29
Nou, ik vind 'ik verwacht niets [van een schoondochter]' nogal anders overkomen dan 'ik heb geen hoop'.


En 'je hoeft niet te praten' vertalen met 'je mag niets zeggen' (of zoiets) een recept voor levenslange misverstanden.
Precies. Die app zorgt vr gedoe. Juist geen letterlijke vertaling en daarom verschillende interpretatie.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

goedeavond :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ahhh, ik voelde me vanavond opeens sip, en ben zo blij dat ik nu dit kan kijken! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hola!

Wat een verschil toch, die Andrei en Libby.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Present :hello: Zolang Debby leeft kan Coltie geen relatie aangaan. Ze zullen dan altijd met zijn drieën zijn. Die Andreii is een vreselijk eigenwijze vent. Bazig ook.
Alle reacties Link kopieren
Die familie is ook wel een stelletje Amerikaanse zeikers hoor..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gezellig stel toch die Libby en Andrei, wat doen die in godsnaam nog bijelkaar? Ga scheiden ofzo!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! "Dan kunnen ze naar de McDonalds across the street!" :facepalm:

Is toch ook niet normaal hoe vaak zij shut up tegen elkaar zeggen... :-[
Alle reacties Link kopieren
nh sorry maar sta nu even aan Andrei's kant, Elizabeth gedraagt zich als een verwend nest.., eerste tent zag er leuk uit

maar ja moet natuurlijk allemaal veel groter en duurder trut je bent in Oost-Europa het is rete cheap daaro

op de vlogs die ik volg word deze familie flink belachelijk gemaakt en Florida wordt daar een beetje gezien als een tokkie staat
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat is Angela toch een heks.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Drama Angela gaat weer lekker. Hoe graag wil je naar Amerika als je je daarvoor zo laat behandelen? Ik blijf het een soort moeder en zoon plaatje vinden als je ze samen ziet lopen.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
22-09-2020 22:12
Drama Angela gaat weer lekker. Hoe graag wil je naar Amerika als je je daarvoor zo laat behandelen? Ik blijf het een soort moeder en zoon plaatje vinden als je ze samen ziet lopen.

Of Michael als’ik-pik-alles-voor-een-greencard’ mannetje. Hij schaamt zich af en toe rot.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
misselijke tante is het :pukey:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
wat zei ik, het moet allemaal groter en sjeiker.... :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nou even een stukje varkenskop eten en de ruzie tussen Libby en Andreii is over. Coltie vertelt Debbie dat Jess nogal luidruchtig is tijdens de seks. Dat gaat zelfs Debbie die toch wel graag alles wil weten te ver.
Alle reacties Link kopieren
:-? gaan ze weer :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Larissa vindt dat geld moet rollen. Wel geld van anderen voor haar opblaastieten en andere verbouwingen. Niet zelf verdiend geld. En ze wirdt er nog niet eens knapper door ook.
ririanneke wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:54
0.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
22-09-2020 22:36
Nou even een stukje varkenskop eten en de ruzie tussen Libby en Andreii is over. Coltie vertelt Debbie dat Jess nogal luidruchtig is tijdens de seks. Dat gaat zelfs Debbie die toch wel graag alles wil weten te ver.
Hahaha! De grenzen van een moeder-zoonrelatie zijn echt enorm vervaagd bij die twee. Ik probeer me in te beelden hoe mn moeder zou reageren als ik zou zeggen dat mijn partner nogal luid is in bed... @(
Alle reacties Link kopieren
b-haatje schreef:
22-09-2020 22:48
Hahaha! De grenzen van een moeder-zoonrelatie zijn echt enorm vervaagd bij die twee. ik probeer me in te beelden hoe mn moeder zou reageren als ik zou zeggen dat mijn partner nogal luid is in bed... @(
wil je dat :hihi: ?

denk dat Debbie een trauma heeft.. door het overlijden van haar man en daarom zo leunt op Coltie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
22-09-2020 22:52
wil je dat :hihi: ?
Dilemma dinsdag: je moeder vertellen over hoe luid je partner is tijdens seks, of naar het geschreeuw van Angela luisteren en moeten kijken naar haar bouncing boobs door de hobbeltjes in de weg?
Alle reacties Link kopieren
2: 100% HAHAHAHAHA,

Libby stel je niet aan, hij gooit wat water over je hoofd en klaar :yawnee:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Ik weet het niet, hoor, ik word wel erg misselijk van Angela... :pukey:


Ohhhhh! Wordt weer een mooie volgende week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven