Entertainment alle pijlers

Humberto Tan en Dionne Stax

06-04-2017 13:38 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo net las ik een stukje van Winston Gerschtanowitz. Hij is verbaast dat RTL Boulevard nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan. Ik las dat Tan en Stax het twitteraccount van een journalist 'op zwart' deden nadat hij een artikel over de vermoedelijke affaire op socialmedia deelde. Ik vind het zwaar hypocriet dat uitgerekend Humberto nou zijn mond houd terwijl hij voorheen wel steeds de vuile was van anderen buiten hing. Over Onno Hoes werd de zoen-met-toyboy uitgebreid in RTL-late-night besproken. Op het topic "Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz" staan al zoveel berichten over Humberto en Dionne dat ik vind dat ze een eigen topic verdienen. Daarom open ik een topic over Umberto én Dionne Stax.



Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en gaat het ons niet echt iets aan. Maar de zoen van Yolanthe in de parkeergarage kregen we te zien bij Humberto. Het interview met toyboy over de zoen met Onno, en het klagen over het imago van Onno als burgemeester kregen we te zien bij Umberto. En moet hij dan nu boos zijn als een scheve letter over zich zelf naar buiten komt, collega verbieden er over te praten of om er vragen over te stellen. Ik vind het hypocriet. Als hij zo 'stoer' is om zijn gezin te verlaten, dan is hij vast niet zo laf om er omheen te draaien.



Ik had Dionne altijd hoog staan maar ik merkte dat ik me gisteravond flink ergerde aan haar nepheid in het EHBO-programma.



De Limburger



'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'



29-03-2017 om 14:00 door Redactie



[Mooie foto:Humberto Tan en Ineke Geenen samen met hun kinderen Isa en Julia Foto: AD/Daniel Kroll]





Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.



Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.



Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.



[foto Dionne}



'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.



Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).
LOEP ME MAAR aub.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat je hier op 1 of andere manier persoonlijk bij betrokken bent. Heeft Humberto je afgewezen? Ben je het nichtje van Onno hoes? Is de vrouw van Humberto je beste vriendin?

Hoe kan het anders dat je je zo intens druk maakt om een paar volslagen vreemde mensen?
Ik vind dat het iets tussen hem en Ineke is. Laat het alsjeblieft zo blijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh hahaha nu wordt het ineens een modder gooien naar de TO.



Laat maar zitten die discussie. Privé is privé. Begrepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 april 2017 @ 14:17:

[...]





En al zou hij dat doen? al zou hij na zijn lolletje weer naar huis gaan? En ja hij zwijgt nu ja. Is zijn goed recht. Zijn relatie is geen publiek bezit. Je haalt het verhaal van Onno Hoes aan, maar toen zweeg RTL boulevard ook in alle toonaarden hoor, toen het albert aanging. Dat onderwerp werd daar ook niet besproken. Dus winston is dan net zo hypocriet. Echt, laat ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.Je kon zo net het filmpje zien waarop Albert dit WEL bespreekt met Winston in Boulevard.



NU.nl

3 uur geleden





Winston Gerschtanowitz verbaasd dat Boulevard zwijgt over Humberto Tan



© Aangeboden door Sanoma Digital The Netherlands BV



Winston Gerschtanowitz verbaast zich over RTL Boulevard, dat nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan.



"Ik weet in ieder geval één ding zeker: als Albert er nog was geweest, in het oude Boulevard, dan had het zeker in de uitzending gezeten", zei Gerschtanowitz donderdag op Radio 10 in de ochtendshow van Lex Gaarthuis.



"Maar ik snap de moeilijkheid van de kwestie ook wel", aldus Gerschtanowitz, die zelf jarenlang een van de presentatoren van RTL Boulevard was en begin februari afscheid nam. "Als je collega erover zwijgt, zou je dat zelf ook moeten doen. Alleen denk ik dat mensen wel van het programma verwachten dat het wordt besproken."



Tan, die RTL Late Night presenteert, heeft zelf nog niks los gelaten over zijn vermeende affaire met nieuwslezeres Dionne Stax.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 14:41:

Ik begin het vermoeden te krijgen dat je hier op 1 of andere manier persoonlijk bij betrokken bent. Heeft Humberto je afgewezen? Ben je het nichtje van Onno hoes? Is de vrouw van Humberto je beste vriendin?

Hoe kan het anders dat je je zo intens druk maakt om een paar volslagen vreemde mensen?Ik dacht ook al zoiets. Het is anders toch ziekelijk om je zo druk te maken over een stel vreemden?
Alle reacties Link kopieren
Humberto is een vieze vreemdganger en Dionne een homewrecker. Ik hoop dat ze beiden krijgen wat ze verdienen. Ik haat zulke mensen . Zie het ook om me heen, iedereen belazert elkaar maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 06 april 2017 @ 14:41:

Ik vind dat het iets tussen hem en Ineke is. Laat het alsjeblieft zo blijven.Precies, daar hoort geen andere vrouw tussen te kruipen.



https://youtu.be/apNB6NTs9L0 Dionne Stax swingt het jaar 2016 in
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 april 2017 @ 14:43:

[...]



Ik dacht ook al zoiets. Het is anders toch ziekelijk om je zo druk te maken over een stel vreemden?
Alle reacties Link kopieren
Ok. Lekker boeiend. Vreemdgaande man nummer 1248574982542, nou, wát een nieuws.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 14:45:

[...]





Precies, daar hoort geen andere vrouw tussen te kruipen.Hou toch op met wijzen naar.
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je al geld gedoneerd aan giro 555?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 06 april 2017 @ 14:44:

Humberto is een vieze vreemdganger en Dionne een homewrecker. Ik hoop dat ze beiden krijgen wat ze verdienen. Ik haat zulke mensen . Zie het ook om me heen, iedereen belazert elkaar maar.Zo dan
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 14:15:

Hou toch op met die onzin, het heet niet voor niets jaren lang het Gooische Matras in Hilversum.quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 14:21:

Waar wil jij nu je gelijk over hebben? Mis ik iets? To?quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 14:33:

Volgens mij wil to alleen even met modder gooien. Wat een onzin allemaal.

[img]http://www.spotlighteffect.nl/wp-conten ... oksuk7.jpg[/img]quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 14:46:

[dolfje schreef:Ik dacht ook al zoiets. Het is anders toch ziekelijk om je zo druk te maken over een stel vreemden?..]

quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 14:47:

[...]

Hou toch op met wijzen naar.Je noemt Hilversum het Gooische matras, je noemt alles onzin wat ik hier schrijf, je lacht hard als iemand het ziekelijk vind dat ik een topic open over deze stiekeme relatie waar veel mensen vragen bij hebben, en dan schrijf jij aan mij dat ik moet ophouden met wijzen??
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 april 2017 @ 14:57:

[...]



Zo dan Ik was ook verbaasd toen ik die reactie las. Maar toen zag ik haar nick
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 14:57:

[.



Je noemt Hilversum het Gooische matras, je noemt alles onzin wat ik hier schrijf, je lacht hard als iemand het ziekelijk vind dat ik een topic open over deze stiekeme relatie waar veel mensen vragen bij hebben, en dan schrijf jij aan mij dat ik moet ophouden met wijzen??

Nogmaals Als er twee neuken hebben er twee schuld.. Als!!

Het hele topic gaat nergens over.
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 06 april 2017 @ 14:55:

TO, heb je al geld gedoneerd aan giro 555?Dat is een ander onderwerp, Daar wil ik wel een topic over openen als je wil.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 14:41:

Ik begin het vermoeden te krijgen dat je hier op 1 of andere manier persoonlijk bij betrokken bent. Heeft Humberto je afgewezen? Ben je het nichtje van Onno hoes? Is de vrouw van Humberto je beste vriendin?

Hoe kan het anders dat je je zo intens druk maakt om een paar volslagen vreemde mensen?



Als je goed op dit forum kijkt zul je zien dat men zich heel erg druk maakt om veel minder belangrijke zaken.

Dus wat is je punt precies?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 15:02:

[...]



Nogmaals Als er twee neuken hebben er twee schuld.. Als!!

Het hele topic gaat nergens over.Soheey wat een ordinaire taal over twee mensen die je niet kent. (of ken je ze wel?)
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 15:05:

[...]





Soheey wat een ordinaire taal over twee mensen die je niet kent. (of ken je ze wel?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 14:41:

Ik begin het vermoeden te krijgen dat je hier op 1 of andere manier persoonlijk bij betrokken bent. Heeft Humberto je afgewezen? Ben je het nichtje van Onno hoes? Is de vrouw van Humberto je beste vriendin?

Hoe kan het anders dat je je zo intens druk maakt om een paar volslagen vreemde mensen?quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 15:03:

[...]

Als je goed op dit forum kijkt zul je zien dat men zich heel erg druk maakt om veel minder belangrijke zaken.

Dus wat is je punt precies?Eindje, ik had helemaal niet in de gaten dat ik me "intens druk maak". Snap jij nou waarom sommigen zich zo intens-druk maken dat ik dit onderwerp heb aangebroken. Het onderwerp over twee volslagen vreemden waarvan een-van-die-twee de toyboyzoen-met-Onno zo giga opblies?



Journalisten horen 'te zwijgen' anders gaat hun twitteraccount op zwart, maar ik ben geen journalist en geen collega. En ik heb geen FaceBook en ook geen twitter.



Dan ga ik maar even een coolpack op mijn polsen leggen, benen hoog en een kop thee zetten, met een lekker koekje erbij.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 15:03:

[...]





Als je goed op dit forum kijkt zul je zien dat men zich heel erg druk maakt om veel minder belangrijke zaken.

Dus wat is je punt precies?



Nog minder belangrijk dan twee vreemde mensen die van bil gaan?



Maar goed. Ik was even vergeten dat je op een forum nooit een tegengeluid mag geven, een vraag mag stellen of iets in twijfel mag trekken. We moeten het allemaal woord voor woord eens zijn met de TO.

Hoe kan ik dat toch vergeten?!
Alle reacties Link kopieren
Leven en laten leven. Overal is wel wat.



En dat is wat ik er nog over wou zeggen: De afgelopen jaren las ik de berichten van/over Tan en zijn geweldige relatie en dito gezinsleven altijd met een mengeling van bewondering en ongeloof.



Dat zoveel toewijding en nuchterheid na twintig jaar, in een snelle wereld van showbizz en verlokkingen, kon bestaan deed me iedere keer weer verbazen. Dat zoiets dan toch echt waar kon zijn.



Nou, nee dus. Illusie armer en nuchter vooroordeel maar weer bevestigd wat mij betreft. Alles wat blinkt is zeker geen goud. Al hoe hard de betrokken partijen ook hun best doen om ons dat te doen geloven. Juist dan niet.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet dionne met een 20 jaar oudere man met 3 kinderen. Waarom uitgerekend daarmee een relatie/affaire aangaan?
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 15:17:

[...]





Nog minder belangrijk dan twee vreemde mensen die van bil gaan?



Maar goed. Ik was even vergeten dat je op een forum nooit een tegengeluid mag geven, een vraag mag stellen of iets in twijfel mag trekken. We moeten het allemaal woord voor woord eens zijn met de TO.

Hoe kan ik dat toch vergeten?!Jij maakt je er nogal druk om.
Ik had trouwens ingezet op dat 'ie uit de kast zou komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven