Iedereen had het erover - RTL4
donderdag 28 maart 2019 om 16:25
Vanavond begint het nieuwe programma van Art Rooijakkers, 'Iedereen had het erover". Hij praat met o.a. het zeilmeisje, de eigenaar van de paarden die bijna verdronken bij hoog water, en Edwin, de ex van prinses Margarita.
Lijkt mij een leuk programma, vind Art ook een leuke vent, maar niet zo geschikt voor kwisjes die nergens over gaan.
Wie gaat er kijken? Vanavond, 21.30, RTL4.
Lijkt mij een leuk programma, vind Art ook een leuke vent, maar niet zo geschikt voor kwisjes die nergens over gaan.
Wie gaat er kijken? Vanavond, 21.30, RTL4.
donderdag 11 april 2019 om 22:57
Vond ik ook. Verdrietig dat hij zichzelf nog steeds niet vrij voelt, nog steeds rekening houd met dat hij onder een vergrootglas ligt en goed wil (terug) doen, zoals hij omschreef.
Zou zijn moeder hem niet uit nood op het vliegtuig hebben gezet? Zoals hij al zei, een moeder doet zoiets niet zomaar. Wellicht was het een kwestie van leven of dood.
vrijdag 12 april 2019 om 01:55
Ik vond het item met Mauro mooi.MinkeDeWit schreef: ↑11-04-2019 22:57Ik heb vanavond niet gekeken want er kwam een (heel stomme) Baywatch filmWas het een leuke aflevering? Die tennisser zei me niet zoveel, dat heb ik destijds gemist.
Martin Verkerk vond ik toen niet sympathiek en nu eigenlijk nog steeds niet .
Er was ook een item over de terroruil, dat was ik eigenlijk vergeten maar wat bizar was dat!
vrijdag 12 april 2019 om 08:16
+1.vivapimpelmees schreef: ↑12-04-2019 01:55Ik vond het item met Mauro mooi.
Martin Verkerk vond ik toen niet sympathiek en nu eigenlijk nog steeds niet .
Er was ook een item over de terroruil, dat was ik eigenlijk vergeten maar wat bizar was dat!
Ik vind het een leuk programma.

vrijdag 12 april 2019 om 11:01
Ten tijden van het moment dat zijn melder dat deed was Angola enorm onveilig. Kinderen werden gerecruteerd tot kindsoldaten of vermoord. Meer opties waren er eigenlijk niet als je tot bepaalde “stammen” hoorde. De rebellen bepaalde tot op zekere hoogte tot welke stam je behoorde en dan had je niks meer te kiezen.Gele_Suikerspin schreef: ↑11-04-2019 22:57Vond ik ook. Verdrietig dat hij zichzelf nog steeds niet vrij voelt, nog steeds rekening houd met dat hij onder een vergrootglas ligt en goed wil (terug) doen, zoals hij omschreef.
Zou zijn moeder hem niet uit nood op het vliegtuig hebben gezet? Zoals hij al zei, een moeder doet zoiets niet zomaar. Wellicht was het een kwestie van leven of dood.
Alhoewel ik het met pijn in mijn hart zou doen, ik denk dat de actie van zijn moeder juist een daad van enorme liefde is. Je kind in veiligheid brengen. Het is verschrikkelijk maar gezien de omstandigheden die toen golden zeker begrip voor op te brengen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 12 april 2019 om 11:23
Bedankt voor de toevoeging.biol schreef: ↑12-04-2019 11:01Ten tijden van het moment dat zijn melder dat deed was Angola enorm onveilig. Kinderen werden gerecruteerd tot kindsoldaten of vermoord. Meer opties waren er eigenlijk niet als je tot bepaalde “stammen” hoorde. De rebellen bepaalde tot op zekere hoogte tot welke stam je behoorde en dan had je niks meer te kiezen.
Alhoewel ik het met pijn in mijn hart zou doen, ik denk dat de actie van zijn moeder juist een daad van enorme liefde is. Je kind in veiligheid brengen. Het is verschrikkelijk maar gezien de omstandigheden die toen golden zeker begrip voor op te brengen.
Ik denk dit ook. Ik kijk ook Spoorloos af en toe. En 95% van de ouders doet het echt uit pure wanhoop.
Ik hoop dat Mauro snel contact zoekt met zijn moeder om dit te toetsen. De kans is groot dat dit uit pure liefde was.