Entertainment alle pijlers

Iedereen had het erover - RTL4

28-03-2019 16:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het nieuwe programma van Art Rooijakkers, 'Iedereen had het erover". Hij praat met o.a. het zeilmeisje, de eigenaar van de paarden die bijna verdronken bij hoog water, en Edwin, de ex van prinses Margarita.

Lijkt mij een leuk programma, vind Art ook een leuke vent, maar niet zo geschikt voor kwisjes die nergens over gaan.

Wie gaat er kijken? Vanavond, 21.30, RTL4.
vivapimpelmees schreef:
11-04-2019 22:10
Lieve jongen die Mauro.
Vond ik ook. Verdrietig dat hij zichzelf nog steeds niet vrij voelt, nog steeds rekening houd met dat hij onder een vergrootglas ligt en goed wil (terug) doen, zoals hij omschreef.

Zou zijn moeder hem niet uit nood op het vliegtuig hebben gezet? Zoals hij al zei, een moeder doet zoiets niet zomaar. Wellicht was het een kwestie van leven of dood.
MinkeDeWit schreef:
11-04-2019 22:57
Ik heb vanavond niet gekeken want er kwam een (heel stomme) Baywatch film :-) Was het een leuke aflevering? Die tennisser zei me niet zoveel, dat heb ik destijds gemist.
Ik vond het item met Mauro mooi.

Martin Verkerk vond ik toen niet sympathiek en nu eigenlijk nog steeds niet .

Er was ook een item over de terroruil, dat was ik eigenlijk vergeten maar wat bizar was dat!
vivapimpelmees schreef:
12-04-2019 01:55
Ik vond het item met Mauro mooi.

Martin Verkerk vond ik toen niet sympathiek en nu eigenlijk nog steeds niet .

Er was ook een item over de terroruil, dat was ik eigenlijk vergeten maar wat bizar was dat!
+1.
Ik vind het een leuk programma.
Ik vond vorige week het item over het zeilmeisje leuk. Wat 'n vroegwijze meid is dat.

Deze keer niet gekeken, sprak me niet aan.
O ja, de oehoe. Ik moest er erg om lachen. Het was natuurlijk echt erg. Maar hoe het gebracht werd. En ook de naam, oehoe. Ik vond het een hylarisch stukje.
Ik vind dit ook wel een leuk programma voor Art, leuker dan al die domme spelhows die RTL ook uitzend.
Gele_Suikerspin schreef:
11-04-2019 22:57
Vond ik ook. Verdrietig dat hij zichzelf nog steeds niet vrij voelt, nog steeds rekening houd met dat hij onder een vergrootglas ligt en goed wil (terug) doen, zoals hij omschreef.

Zou zijn moeder hem niet uit nood op het vliegtuig hebben gezet? Zoals hij al zei, een moeder doet zoiets niet zomaar. Wellicht was het een kwestie van leven of dood.
Ten tijden van het moment dat zijn melder dat deed was Angola enorm onveilig. Kinderen werden gerecruteerd tot kindsoldaten of vermoord. Meer opties waren er eigenlijk niet als je tot bepaalde “stammen” hoorde. De rebellen bepaalde tot op zekere hoogte tot welke stam je behoorde en dan had je niks meer te kiezen.
Alhoewel ik het met pijn in mijn hart zou doen, ik denk dat de actie van zijn moeder juist een daad van enorme liefde is. Je kind in veiligheid brengen. Het is verschrikkelijk maar gezien de omstandigheden die toen golden zeker begrip voor op te brengen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
12-04-2019 11:01
Ten tijden van het moment dat zijn melder dat deed was Angola enorm onveilig. Kinderen werden gerecruteerd tot kindsoldaten of vermoord. Meer opties waren er eigenlijk niet als je tot bepaalde “stammen” hoorde. De rebellen bepaalde tot op zekere hoogte tot welke stam je behoorde en dan had je niks meer te kiezen.
Alhoewel ik het met pijn in mijn hart zou doen, ik denk dat de actie van zijn moeder juist een daad van enorme liefde is. Je kind in veiligheid brengen. Het is verschrikkelijk maar gezien de omstandigheden die toen golden zeker begrip voor op te brengen.
Bedankt voor de toevoeging.

Ik denk dit ook. Ik kijk ook Spoorloos af en toe. En 95% van de ouders doet het echt uit pure wanhoop.

Ik hoop dat Mauro snel contact zoekt met zijn moeder om dit te toetsen. De kans is groot dat dit uit pure liefde was.
Heftig over de vliegramp van Turkisch airlines
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Ik vond het verhaal achter de poema erg interessant. Raar hoe zoiets kan ontstaan.
Ik vond het raar dat de vader van het zeilmeisje haar al op 6 jarige leeftijd alleen thuis liet en alleen liet koken.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven