Entertainment alle pijlers

Instagram-families, deel 2

24-03-2024 15:50 1396 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
18-06-2024 08:28
De kliek van Lies is ook weer terug van bijna een week lang in de watten te zijn gelegd in Zuid-Afrika door het (pyramide) bedrijf van de oliën. Safaris, luxe accomodaties, uitgebreide diners, optredens, rondleidingen en tours. Met nog vele anderen die de olie verkopen.

Voel je je als klant dan niet in je zak gescheten als je weer zo’n heel duur klein flesje olie koopt?
ik vermoed dat ze met het delen van die beelden hopen dat een berg klanten ook verkopers worden?
Alle reacties Link kopieren Quote
poohtjesschrijft schreef:
18-06-2024 08:57
ik vermoed dat ze met het delen van die beelden hopen dat een berg klanten ook verkopers worden?
Exact.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, Janneke is (fors) gezakt voor haar examen Geschiedenis. Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak ze dit over mag doen, maar het volgende examen staat al voor de deur. Wiscat, rekenen en wiskunde? Lijkt me ook heel pittig!

En in september zou ze al willen/moeten starten met de pabo. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
18-06-2024 11:14
Oh, Janneke is (fors) gezakt voor haar examen Geschiedenis. Ik weet niet in hoeverre en hoe vaak ze dit over mag doen, maar het volgende examen staat al voor de deur. Wiscat, rekenen en wiskunde? Lijkt me ook heel pittig!

En in september zou ze al willen/moeten starten met de pabo. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Wat balen voor d'r zeg. Ik lees dat je het ook tijdens je studie nog mag herkansen. Maar per instroommoment heb je maar 1 kans (die heeft ze nu dus gehad). Ze zegt zelf ook dat ze het dan pas vanaf september weer kan herkansen. Blijkbaar is het geen vereiste voor het starten gelukkig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp alleen niet dat als je weet dat dit je slechtste vak is je dan zo laat en kort gaat leren hiervoor. Begin dan al eerder. Maar ze heeft zo'n druk leven met zoveel uitjes en feesten dat er voor leren weinig tijd is. Hoofdreken gaat haar ook niet echt goed af althans dat liet ze gisteren zien dus dat is met dat examen ook spannend.
Voor Lot hoop ik dat ze niet een kind word dat pas met 7-8 jaar 's nachts zindelijk is, ik denk dat het dan wel heel krap word in het ledikant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pommelepee schreef:
17-06-2024 19:58
Am.doet het eigenlijk heel slim..

Iets droppen maar net niet genoeg zodat men wel blijft plakken.
We zijn van nature nou eenmaal vreselijk nieuwsgierig
Dat doet ze zeker heel slim. En het werkt goed.

En ik vind het ook wel grappig om te zien hoe verschillende mensen toch heel anders naar dezelfde content kijken. Vaak door een gekleurde bril, of dat nou negatief of positief is, kan allebei.
Ik ben me ondertussen veel gaan irriteren, waardoor ook dingen van AM die invalshoek krijgen. Dat stuk ligt zeker bij mezelf.

Neemt niet weg dat ik haar algehele manier van doen heel betweterig vind. Niet transparant, niet spontaan, niet meer het alledaagse kijkje en niet meer eerlijk.
En uiteraard zullen die momenten er heus bij zitten. Maar voornamelijk is het een wandelend reclameblok.
En dan is het fijn om mensen te vinden die dat delen. En die dat ook niet normaal vinden.

En dat gaat ook over anderen, die alles delen, die geld verdienen over de ruggen van hun kinderen en niet eerlijk daarover zijn.
Niet normaal maken wat niet normaal is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pommelepee schreef:
17-06-2024 19:58
Am.doet het eigenlijk heel slim..

Iets droppen maar net niet genoeg zodat men wel blijft plakken.
We zijn van nature nou eenmaal vreselijk nieuwsgierig

Ik vind haar juist heel doorzichtig, vrijwel alles wat ze nu deelt (buiten de standaard ‘tas in de bakfiets, slapende L, sleutel op het haakje etc) heeft te maken met plannen. In de planner die zij deels heeft samengesteld en 15 bladzijden uitleg heeft. Maar dan doet ze alsof dat allemaal heel toevallig is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ooit een opmerking geliked van iemand die een grapje maakte over iets wat Annemarie had gepost, zelfs Maarten had dat geliked en ik werd gelijk geblokkeerd, bizar, terwijl ik ook één van de weinigen ben die haar leuk vindt. Maar dat durf ik nooit te zeggen hier :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Blabla schreef:
18-06-2024 19:10
Ik heb ooit een opmerking geliked van iemand die een grapje maakte over iets wat Annemarie had gepost, zelfs Maarten had dat geliked en ik werd gelijk geblokkeerd, bizar, terwijl ik ook één van de weinigen ben die haar leuk vindt. Maar dat durf ik nooit te zeggen hier :hyper:
Dat had ik bij sofie nagelkerke die vond ik wel leuk maar werd ook door haar geblokkeerd, de liefde was ineenkeer over
Alle reacties Link kopieren Quote
,
clownbassie68 wijzigde dit bericht op 18-06-2024 19:26
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
18-06-2024 18:03
Ik vind haar juist heel doorzichtig, vrijwel alles wat ze nu deelt (buiten de standaard ‘tas in de bakfiets, slapende L, sleutel op het haakje etc) heeft te maken met plannen. In de planner die zij deels heeft samengesteld en 15 bladzijden uitleg heeft. Maar dan doet ze alsof dat allemaal heel toevallig is.
Al die klusjes die ze ineenkeer deelt , en nu zegt ze dat ze het spannend vind
Alle reacties Link kopieren Quote
Ineenkeer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes maak je dromen waar door middel van de planner van AM
Alle reacties Link kopieren Quote
Blabla schreef:
18-06-2024 19:10
Ik heb ooit een opmerking geliked van iemand die een grapje maakte over iets wat Annemarie had gepost, zelfs Maarten had dat geliked en ik werd gelijk geblokkeerd, bizar, terwijl ik ook één van de weinigen ben die haar leuk vindt. Maar dat durf ik nooit te zeggen hier :hyper:
En nog steeds fan?
Alle reacties Link kopieren Quote
AM haar planner is ook nog eens in sommige opzichten een kopie van anderen
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
18-06-2024 22:20
AM haar planner is ook nog eens in sommige opzichten een kopie van anderen
Maar dat zijn alle planners
Alle reacties Link kopieren Quote
Clownbassie68 schreef:
19-06-2024 08:06
Maar dat zijn alle planners
Ja dat is ook zo, klopt maar goed het zal wel weer een succes worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Clownbassie68 schreef:
18-06-2024 19:25
Al die klusjes die ze ineenkeer deelt , en nu zegt ze dat ze het spannend vind
Mag ze iets niet spannend vinden?
Alle reacties Link kopieren Quote
jojojo schreef:
19-06-2024 11:42
Mag ze iets niet spannend vinden?
Van mij wel , maar bij haar is veel nep, raar dat ze er nu mee komt , toevallig nu de planner klaar is , ze heeft net maanden tegen iedereen verkondigd dat haar manier de goede manier is en dat alles goed komt als je hetzelfde doet als zij , haar mening ventileren dat vind ze schijnbaar niet spannend , ze vind het alleen spannend hoeveel geld ze er aan verdiend
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een superleuk shirt heeft Jet aan. Ik heb nog nooit gezien dat een shirt onder invloed van zonlicht verkleurd en printjes krijgt. Jammer dat ze daar nu niet van vermeld waar ze het gekocht heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
jojojo schreef:
19-06-2024 11:42
Mag ze iets niet spannend vinden?
Ze heeft een enorme prestatiedrang, presteren, geld verdiener,de hoofdkostwinner van huize Geerts zijn.
Dat levert spanning op, dat is gewoon niet goed!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je weet dat er heel veel bekende artiesten zijn met podium angst?
Die twee dingen gaan gewoon samen bij heel veel mensen. De liefde voor het optreden en desondanks kotsend in de coulissen staan.
Je kan heel graag goed willen presteren en ook echt vinden dat je het ook kan en daarnaast op het moment zelf als het er op aankomt dood nerveus zijn.

Ze is gewoon een heel normaal mens.

Leuk shirt van Jet ja. Ik had zoiets al eens eerder ergens voorbij zien komen maar nog nergens zien hangen in de winkel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwbloemetje schreef:
19-06-2024 13:25
Wat een superleuk shirt heeft Jet aan. Ik heb nog nooit gezien dat een shirt onder invloed van zonlicht verkleurd en printjes krijgt. Jammer dat ze daar nu niet van vermeld waar ze het gekocht heeft.
Ot en Sien. Ze krijgt alles
Alle reacties Link kopieren Quote
jojojo schreef:
19-06-2024 14:46
Je weet dat er heel veel bekende artiesten zijn met podium angst?
Die twee dingen gaan gewoon samen bij heel veel mensen. De liefde voor het optreden en desondanks kotsend in de coulissen staan.
Je kan heel graag goed willen presteren en ook echt vinden dat je het ook kan en daarnaast op het moment zelf als het er op aankomt dood nerveus zijn.

Ze is gewoon een heel normaal mens.

Leuk shirt van Jet ja. Ik had zoiets al eens eerder ergens voorbij zien komen maar nog nergens zien hangen in de winkel.
Joh
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwbloemetje schreef:
19-06-2024 13:25
Wat een superleuk shirt heeft Jet aan. Ik heb nog nooit gezien dat een shirt onder invloed van zonlicht verkleurd en printjes krijgt. Jammer dat ze daar nu niet van vermeld waar ze het gekocht heeft.

Ja, grappig. Ben wel benieuwd hoe dit zich houdt in de wasmachine/droger, of het effect dan snel weg zal zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven