Entertainment alle pijlers

Mafs 2024 Videoland

16-01-2024 12:28 1915 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt?

Vind het geen gezicht dat die borsten zou uitpuilen, vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe de eerste aflevering vanavond, daarna kan ik waarschijnlijk niet meer stoppen en kijk ik via Videoland verder :). Is het al leuk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ! Die trouwjurk idd..vreselijk !
En die moeder.. :-D
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook via Videoland kijken, maar moet nog beginnen
Alle reacties Link kopieren Quote
Senna :heart:
( hondje )
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog niet gekeken. Moet altijd even over de drempel van de eerste afleveringen heen. Dat gemaakte gebeuren van de matchmaking/ de voorbereidingen en vervolgens de trouwerijen vind ik dus niks aan. Op honeymoon begint het pas, zien we echt wie de deelnemers zijn en ontstaat de eerste drama. Heel lelijk misschien, maar daar kijk ik toch stiekem een beetje voor. Positief drama (een perfecte lovestory) is even welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er zo'n zin in, ga zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Epicureo schreef:
16-01-2024 13:23
Nog niet gekeken. Moet altijd even over de drempel van de eerste afleveringen heen. Dat gemaakte gebeuren van de matchmaking/ de voorbereidingen en vervolgens de trouwerijen vind ik dus niks aan. Op honeymoon begint het pas, zien we echt wie de deelnemers zijn en ontstaat de eerste drama. Heel lelijk misschien, maar daar kijk ik toch stiekem een beetje voor. Positief drama (een perfecte lovestory) is even welkom trouwens.
Dit, dat hele uitzoeken van de jurk/pak, het vrijgezellenfeest en het laten zien wat ze allemaal doen vind ik zo saai. Pas na het huwelijk begint het interessant te worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mayflower schreef:
16-01-2024 13:38
Dit, dat hele uitzoeken van de jurk/pak, het vrijgezellenfeest en het laten zien wat ze allemaal doen vind ik zo saai. Pas na het huwelijk begint het interessant te worden.
dit spoel ik altijd door inderdaad... haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig in uitzending 1 sowieso geen vrijgezellenfeesten te zien.
Was vorig seizoen toch ook al niet meer ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik spoel dat ook door haha!!!

Elk jaar denk ik weer: hoezo kunnen zij denken dat DIT een goed koppel is?? Dat heb ik bij Sarath en Malou..
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneeuwpopje schreef:
16-01-2024 13:54
Ik spoel dat ook door haha!!!

Elk jaar denk ik weer: hoezo kunnen zij denken dat DIT een goed koppel is?? Dat heb ik bij Sarath en Malou..
Ik zit nou te kijken en denk hetzelfde. Hij is veel te lief en serieus voor haar denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat Jeppe voor een man zou gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk niet vooruit maar wil hier wel meelezen, dus TVP. :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Moeder en Malou vind ik nu al niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneeuwpopje schreef:
16-01-2024 13:54
Ik spoel dat ook door haha!!!

Elk jaar denk ik weer: hoezo kunnen zij denken dat DIT een goed koppel is?? Dat heb ik bij Sarath en Malou..
Eerste aflevering gekeken. Jemig. Dit koppel inderdaad. Ik kan me zo de match niet voorstellen. Nu vind ik hem ook helemaal niet fysiek aantrekkelijk, maar zijn hobby’s nog erger (prins carnaval èn kerstelf). Ik zou zo iemand al niet meer serieus kunnen nemen als partner. Ik zet in op: gaat ‘m niet worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeppe en Jantine zijn leuk samen! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp.
ik zit midden in MAFS België, die kijk ik eerst af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Brr hoe kun je zo nadrukkelijk " aanwezig" zijn als die Malou.
Alle reacties Link kopieren Quote
En haar reactie op de huwelijksreis, wat een bitch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Man oh man Sarath… daar zit echt niks bij. Malou vind ik niet zo sympathiek. Vind het absoluut geen match.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneeuwpopje schreef:
16-01-2024 13:54
Ik spoel dat ook door haha!!!

Elk jaar denk ik weer: hoezo kunnen zij denken dat DIT een goed koppel is?? Dat heb ik bij Sarath en Malou..
En Patrick die dan zegt dat hij denkt dat ze alle zeven bij elkaar blijven!? Waar is zijn realiteitszin?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch een afknapper vind ik, een man van 35 die bij zijn moeder woont omdat hij geen woonruimte kan vinden (ook al was het dan na terugkeer van een emigratie).
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Mayflower schreef:
16-01-2024 13:38
Dit, dat hele uitzoeken van de jurk/pak, het vrijgezellenfeest en het laten zien wat ze allemaal doen vind ik zo saai. Pas na het huwelijk begint het interessant te worden.
Het gaat inmiddels wel sneller dan vorige seizoenen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven