Entertainment alle pijlers

Mafs 2024 Videoland

16-01-2024 12:28 1915 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt?

Vind het geen gezicht dat die borsten zou uitpuilen, vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die Jeppe toch wel een leukerd. Ik zie in hem en Jantine wel een setje.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
17-01-2024 11:27
Ik vind die Jeppe toch wel een leukerd. Ik zie in hem en Jantine wel een setje.
Ik ook, vind ze wel leuk samen. En dat stel erna ook wel. Alleen die eerste met die tieten zie ik niet!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Jeppe qua manier van praten lijken op een deelnemer van vorig jaar, weet alleen zijn naam niet meer.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Met Jeppe wil ik ook wel trouwen 😍 wat een leuke jongen! Zn zus vind ik ook leuk!

Sarath vind ik een lieverd, hele sympathieke kerel. Dat z'n ouders en zus niet meer leven raakte mij ergens!, wat een enorme verliezen. De mensen die hem met liefde hebben grootgebracht.

Ben benieuwd hoe het verder afloopt!

David is niet mijn type! Lijkt me een enorme betweter die doet alsof ie overal vanaf weet. Althans zo komt ie op mij over. "Ik hoef in discussies niet per se altijd gelijk te hebben, maar je moet met hele goede argumenten komen om mij te overtuigen"... nou nou nou
kitty30plus wijzigde dit bericht op 17-01-2024 13:15
2.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeppe en Jantine zie ik wel gebeuren.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
17-01-2024 12:42
Ik vind Jeppe qua manier van praten lijken op een deelnemer van vorig jaar, weet alleen zijn naam niet meer.
Maarten? Van Richelle?
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
17-01-2024 13:11
Maarten? Van Richelle?
Even opgezocht, Stephan. Vind Jeppe wel wat leuker, al zou ik zelf wel een beetje kriegel van hem worden.
Geen motto
zwembad84 schreef:
16-01-2024 21:36
Ik heb net blind getrouwd gekeken en vond dat zo'n leuk seizoen. De deelnemers waren zo lief en respectvol naar elkaar. En dan begint nu MAFS. Wat een verschil is dat toch.
Ik spoel de 1e afleveringen ook door. Denk niet dat Malou en Sarath wat wordt. Vind ik dan weer sneu voor die Sarath. Hij wil zo graag. Ik vind de moeder van Malou wel geinig. Beetje aanwezig.

Ik heb nu twee afleveringen van het laatste seizoen gekeken en heb al een paar keer met tranen gezeten :flirting: zo lief allemaal. Ze maken dat mooi daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
17-01-2024 11:27
Ik vind die Jeppe toch wel een leukerd. Ik zie in hem en Jantine wel een setje.
Ja ik ook ! Ook qua uiterlijk wel evenredig.

David heeft uiterlijk iets van Rein uit een vorig seizoen.

Vond Dirk met zijn vriendin eigenlijk al wel een leuk setje :biggrin:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarath verdient een leukere spontane meid en niet deze griet die al d'r emmer vol heeft na een paar uurtjes met hem én zo teleurgesteld is dat de reis naar Lapland gaat. :facepalm:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik*ben*ik schreef:
17-01-2024 16:05
Sarath verdient een leukere spontane meid en niet deze griet die al d'r emmer vol heeft na een paar uurtjes met hem én zo teleurgesteld is dat de reis naar Lapland gaat. :facepalm:
Nou inderdaad! Haar reactie op zo'n mooie reis naar Lapland... ik zou dat echt een afknapper vinden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
17-01-2024 17:59
Nou inderdaad! Haar reactie op zo'n mooie reis naar Lapland... ik zou dat echt een afknapper vinden!
Dat leek hij ook te vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
17-01-2024 18:47
Dat leek hij ook te vinden.
Als ze heel blij met hem was zou het haar niet uitmaken waar ze heen gingen lijkt me. Misschien meent ze dat ze in een zonnige badplaats zich meer kan terugtrekken met een boek enz. In Lapland zul je veel meer intensief samen optrekken. Maar het lijkt mij een geweldige reis en hoe zij reageerde zegt al heel veel over haar innerlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug. Maar wat ik absoluut niet leuk vind is dat je in de voorstukjes al te zien krijgt dat het niet gaat lukken tussen Malou en Sarath. Dat is toch raar? En ik vind het heel zielig voor Sarath. Dat is een lieverd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Backpack10 schreef:
17-01-2024 19:25
Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug. Maar wat ik absoluut niet leuk vind is dat je in de voorstukjes al te zien krijgt dat het niet gaat lukken tussen Malou en Sarath. Dat is toch raar? En ik vind het heel zielig voor Sarath. Dat is een lieverd.
Dat weet je niet, ze kunnen het heel spectaculair brengen die voorstukjes, en als je dan kijkt dan is het ineens heel anders. Maar ik zie het echt niet gebeuren tussen hun.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
17-01-2024 19:31
Dat weet je niet, ze kunnen het heel spectaculair brengen die voorstukjes, en als je dan kijkt dan is het ineens heel anders. Maar ik zie het echt niet gebeuren tussen hun.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
17-01-2024 19:31
Dat weet je niet, ze kunnen het heel spectaculair brengen die voorstukjes, en als je dan kijkt dan is het ineens heel anders. Maar ik zie het echt niet gebeuren tussen hun.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het ook niet gebeuren maar om Sarath nou zo'n lieverd te noemen... volgens mij is hij nogal vastklampend, met z'n 'ik ben nu al verliefd'. Daar zou ik het ook benauwd van krijgen. Op de een of andere manier vind ik zijn reactie op haar momentje voor zichzelf ook onoprecht, alsof hij vindt dat hij dat moet zeggen maar het eigenlijk niet zo voelt.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, hij wil te graag. Hij ziet haar meteen als schatje liefje, wil je dit? Oke. Wil je dat? Ook goed. En shoot me, maar ik zou toch afknappen op zijn lengte. Hoewel ik haar ook echt niet mooi en leuk vind. Maar hij zou met iedere bruid blij zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja oké, Sarath lijkt me inderdaad het type dat met elke vrouw dolblij zal zijn, als het maar een vrouw is. Waarom is er nou niet zo'n lieverd voor hem? Eigenlijk zeg ik: waarom val ik nou niet op zo'n lieve man? Die kust de grond waarop je loopt....
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet aardig van me misschien, maar ik vind Sarath iets te simpel voor Malou. Qua uiterlijk vind ik ze wel matchen.

David vind ik sloom en suf en dan ook nog van die flauwe seksgrapjes maken, echt geen leuke man vind ik hem.
Geen motto
Bij David kan er echt geen lachje vanaf, zeg. Kim is hartstikke enthousiast en hij blijft de stoïcijnse man ofzo die vervolgens wel grootspraak heeft over de huwelijksnacht.

Weet trouwens iemand waarom Anneke eerder zelf geen man heeft gevonden?
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsBear schreef:
17-01-2024 20:34

Weet trouwens iemand waarom Anneke eerder zelf geen man heeft gevonden?
Misschien valt ze op foute mannen of zo ? :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jemig wat is die David stoicijns en stijfjes zeg
Die zus komt helemaal blij binnen en hij staat daar echt een beetje met zon minzaam lachje. Dat zou voor mij al heel veel zeggen....
En naar eigen zeggen houdt ie heel erg van blije vrolijke mensen
Nou....misschien omdat ie dat zelf niet is? Ja of hij is totaal bevroren door de spanning, maar ik vond het een hele koele ontvangst
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
17-01-2024 20:19
Ja, hij wil te graag. Hij ziet haar meteen als schatje liefje, wil je dit? Oke. Wil je dat? Ook goed. En shoot me, maar ik zou toch afknappen op zijn lengte. Hoewel ik haar ook echt niet mooi en leuk vind. Maar hij zou met iedere bruid blij zijn geweest.

JA vooral dat. Dit soort mannen zouden van willekeurig welke vrouw meteen hoteldebotel zijn
Dat zou voor mij een enorme afknapper zijn. Dat je net zo goed Willeke, of Saskia of Noortje had kunnen zijn en dan had ie ook kwispelend achter je aangelopen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven