MAFS Zonder Spoilers
dinsdag 15 april 2025 om 21:57
Dat loopt tenminste lekker door

dinsdag 15 april 2025 om 22:09
woensdag 16 april 2025 om 07:03
Hij woont in Winssen. Daar had ik nog nooit van gehoord maar is inderdaad bij Nijmegen.
woensdag 16 april 2025 om 08:42
Op het eerste gezicht lijken Bram en Eva wel een leuk stel. Ik hoop dat dit een succeskoppel gaat worden, gun het ze allebei wel.
Bram was wel stik zenuwachtig bij het jawoord, hoop dat hij snel wat ontspant en wat losser wordt. Hij lijkt met 1001 dingen tegelijk bezig te zijn, denk dat het op de lange termijn nog wel een breekpunt kan zijn voor Eva dat hij zo drukbezet is. De grote afstand tussen hun woningen zal ook niet meehelpen.
Dennis had zijn stopwoord inderdaad even geparkeerd, dat was oprecht fijn
maar de overload aan seksuele toespelingen en dubbelzinnige opmerkingen vind ik geen verbetering. Dennis sprak min of meer uit dat hij normaal gesproken eerst het bed in duikt met iemand en hem (eventueel) later pas leert kennen. Nu heeft hij het gevoel stappen te hebben overgeslagen, die nog wel ingehaald moeten worden. Hoop dat Stefan niet afknapt op zijn opdringerigheid.
Peter en Mariska was weer saai gisteravond. Haar invulling van 'romantisch' is anders dan de zijne. Zij vindt hem wel attent en aardig, maar mist volgens mij nu al wat diepgang en pit (+ zij vindt hem niet aantrekkelijk). Hij was nogal obsessief/vaak met voedsel bezig.
Bram was wel stik zenuwachtig bij het jawoord, hoop dat hij snel wat ontspant en wat losser wordt. Hij lijkt met 1001 dingen tegelijk bezig te zijn, denk dat het op de lange termijn nog wel een breekpunt kan zijn voor Eva dat hij zo drukbezet is. De grote afstand tussen hun woningen zal ook niet meehelpen.
Dennis had zijn stopwoord inderdaad even geparkeerd, dat was oprecht fijn

Peter en Mariska was weer saai gisteravond. Haar invulling van 'romantisch' is anders dan de zijne. Zij vindt hem wel attent en aardig, maar mist volgens mij nu al wat diepgang en pit (+ zij vindt hem niet aantrekkelijk). Hij was nogal obsessief/vaak met voedsel bezig.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
woensdag 16 april 2025 om 08:44

'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
woensdag 16 april 2025 om 10:08
En dan had ik 'avontuurlijk' nog niet eens meegeteld.
Ik vind hier dingen van.
woensdag 16 april 2025 om 12:56
Ik vond die jurk echt goedkoop ogen. Te laag uitgesneden en de stof is te dun. Ze is te gast op een feestje waar je minimaal helft van de gasten nog nooit gezien hebt. Ik zou dan toch voor een andere jurk kiezen. Je wil, zeker in deze situatie, de nieuwe schoonfamilie van een vriend toch niet voor het hoofd stoten?
woensdag 16 april 2025 om 13:55
Joepie een mafs topic! Heerlijke tv. Ik loop een beetje achter, ben aan het terugkijken. Voordeel daarvan is dat je de saaie nutteloze stukken kan doorspoelen. Ouders, vrienden, kennissen, opa's, buren, whatever die aan het woord komen, zielige verhalen, vrijgezellenfeesten, jurken/pakken passen.. boeit niet!! Ik wil sensatie en awkwardness
Mijn bevindingen tot nu toe:
- Mariska is leuk. Mooie natuurlijke schoonheid ook;
- Olof is een seksistische hork met een chromosoompje teveel
- Femke is ietwat (lees behoorlijk) omhooggevallen. Met haar corrigerende gedrag, Enne, ik zag in een fragment dat Olof benoemt dat ze puur natuur is? Echt..?
- Dennis. Och, Dennis. Volgens mij is Dennis met de verkeerde getrouwd. Er is er maar één die bij hem past; een spiegel. Want alleen hijzelf is goed genoeg.

Mijn bevindingen tot nu toe:
- Mariska is leuk. Mooie natuurlijke schoonheid ook;
- Olof is een seksistische hork met een chromosoompje teveel
- Femke is ietwat (lees behoorlijk) omhooggevallen. Met haar corrigerende gedrag, Enne, ik zag in een fragment dat Olof benoemt dat ze puur natuur is? Echt..?
- Dennis. Och, Dennis. Volgens mij is Dennis met de verkeerde getrouwd. Er is er maar één die bij hem past; een spiegel. Want alleen hijzelf is goed genoeg.
woensdag 16 april 2025 om 14:21
Ik ben geveld door een zware verkoudheid waardoor ik amper uit mijn ogen kan kijken en heb knallende koppijn.
Weinig tot geen schermen voor mij dus en deze week daardoor helaas niet van de Mafs partij.
Hopelijk van het weekend genoeg opgeknapt om terug te kijken en dan meld ik me hier volgende week weer.
Weinig tot geen schermen voor mij dus en deze week daardoor helaas niet van de Mafs partij.
Hopelijk van het weekend genoeg opgeknapt om terug te kijken en dan meld ik me hier volgende week weer.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 16 april 2025 om 14:49
Beterschap!Calamitycat schreef: ↑16-04-2025 14:21Ik ben geveld door een zware verkoudheid waardoor ik amper uit mijn ogen kan kijken en heb knallende koppijn.
Everything you see I owe to spaghetti!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in