MAFS Zonder Spoilers
zaterdag 3 mei 2025 om 15:18
De vrouwen zijn ook weer in verhouding aantrekkelijker dan de mannen en voor de mannen is de aantrekkingskracht er daardoor wel. Dat is de vrouwen niet aan te rekenen.Winterkoud schreef: ↑01-05-2025 22:03Zowel voor Bram als Björn vond ik het naar voor ze.
Ze kunnen er eigenlijk niks meer aan doen, Eva en Marcella zijn al uitgecheckt.
Sowieso zijn de vrouwen vaak wel kritischer en harder dan de mannen (ook in vorige seizoenen) heb ik het idee.
Sommige vrouwen een hele hoop andere zaken wel, maar dat niet.
zaterdag 3 mei 2025 om 15:35
Ik vind Marcella maar een harde uitstraling hebben. Ik ben blij dat ze niet de juf is op mijn school. En hoe ze zich nu zo gedragen, dan heb ik toch liever beide mannen om me heen dan twee van dit soort tantes die uitchecken als het perfecte plaatje er (nog) niet is en ook niet verder willen kijken dan uiterlijkheden. Zo lelijk.
zaterdag 3 mei 2025 om 16:01
En toch heb ik dit, los van elkaar, al zo’n 3x gehoord van mannen. Ik vond het de 1e keer ook erg vreemd om te horen en moest er zelfs enorm om lachen, maar na de 2e/3e keer dacht ik dat er vast een kern van waarheid in zit.Sabeltandcavia schreef: ↑01-05-2025 21:54Jezus Christus, Carlo! Zelfverzekerde vrouwen zijn intimiderend voor mannen? WTF?![]()
Live Life to the fullest
zaterdag 3 mei 2025 om 16:31
Ben het eens met je mening over Eva. Vind haar een heel naar type.
Bram verdient beter dat deze zelfingenomen bitch.
dinsdag 6 mei 2025 om 20:36
Ik begrijp ook maar niet waarom mensen zo kritisch zijn over Eva of Hinke of Marcella.
Het is met liefde heel simpel: je voelt het of je voelt het niet. Iedereen heeft toch wel eens een date gehad waarbij je het gewoon niet voelde?
Of zelfs mss afkeer voelde als hij je wilde zoenen?
En bedenk dan even dat je met diegene meteen getrouwd wordt en op huwelijksreis moet en de hele tijd geinteresseerd en leuk moet blijven??
Sorry maar ik zou dat ook niet kunnen. En ja dan kom je wat harder over mss, maar wat je niet voelt, voelt je niet.
En laten we eerlijk zijn: de dames zijn nou ook niet echt gematcht met de hoofdprijs (zijn ze zelf ook niet, maar ik snap hun houding...ik zou ook doodnerveus worden van zo'n onzeker type als Bram of Bjorn. Ik hoef echt geen matcho man met gorilla gedrag, maar het andere uiterste is zo'n zacht ei uitstraling
streepjeskat wijzigde dit bericht op 06-05-2025 20:36
0.17% gewijzigd
dinsdag 6 mei 2025 om 20:42
dinsdag 6 mei 2025 om 20:44
Sabeltandcavia schreef: ↑06-05-2025 20:44Hoooooi
Ik moest even een pagina's terug om te kijken bij hoeveel avonturen we gebleven waren.

Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
dinsdag 6 mei 2025 om 20:44
Sabeltandcavia schreef: ↑06-05-2025 20:44Hoooooi
Ik moest even een pagina's terug om te kijken bij hoeveel avonturen we gebleven waren.

dinsdag 6 mei 2025 om 20:45
Eigenlijk sta je voor heel Nederland voor lul.
dinsdag 6 mei 2025 om 20:48
En dan hoop je elkaars eigenaardigheden toch wel een beetje te kennenAnnapicobella schreef: ↑06-05-2025 20:46Dat lukt mensen due elkaar 15 jaar kennen vaal al niet eens.

Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
dinsdag 6 mei 2025 om 20:50
Exact. Elke morgen na de uitzending op je werk ben je de Sjaak.Sabeltandcavia schreef: ↑06-05-2025 20:47En het hele land heeft een mening over je. Gebaseerd op door de regie samengestelde beelden.
dinsdag 6 mei 2025 om 20:52
Annapicobella schreef: ↑06-05-2025 20:46Dat lukt mensen die elkaar 15 jaar kennen vaak al niet eens.
Everything you see I owe to spaghetti!
dinsdag 6 mei 2025 om 20:52
Je huis wordt vast voor je gestyled.Sabeltandcavia schreef: ↑06-05-2025 20:50Ik kan pagina's vol schrijven met redenen waarom ik niet geschikt ben voor dit programma. Geen VT-Wonenhuis hebben is er één van.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in