Meer dan verwacht
vrijdag 13 juni 2025 om 07:48
Ik heb de eerste drie afleveringen gezien. Tatiana vind ik zo lief voor haar kinderen en kan ze lekker met ze bezig zijn. Alleen die opvoeding
. Kind heeft een driftbui maar houdt wel op als ik ze een zak chips geef bijvoorbeeld. En altijd eten voor de tv. Nu snap ik ook wel dat het echt pittig is als je het alleen moet doen met 3 kleine kinderen. Dus ik probeer niet te hard te oordelen.
De familie van Dam vind ik zo leuk samen! Wat een teamwork. Lijken er heel relaxt in te staan.

De familie van Dam vind ik zo leuk samen! Wat een teamwork. Lijken er heel relaxt in te staan.
vrijdag 13 juni 2025 om 07:54
Nieuwe!
Ik heb er nu een aantal gezien en ik vind het gezin met de drie jongens heel relaxed. Die jochies zijn ook zo vrolijk de hele tijd! Ik vind dit ook de "normaalste" moeder van het setje. Ze zit er niet zo bovenop als sommige anderen.
Ik kan lastig kijken naar Floris. Hij is zo ongemakkelijk, met zijn vrouw, met zijn kinderen. Hij zegt gekke dingen, reageert raar op zijn vrouw, lijkt geen idee te hebben wat hij moet doen. Het oogt allemaal heel onnatuurlijk. Ik vraag me af of hij door haar gedwongen is om mee te doen ofzo?
vrijdag 13 juni 2025 om 07:58
Ik krijg er ook de kriebels van ja.Kidneybean schreef: ↑13-06-2025 07:53Van de week seizoen 1 gebinged en ik ben nu halverwege seizoen 2. Ik krijg een beetje de kriebels van Nicole met haar planningsdrang. Ze maakt het zichzelf soms behoorlijk moeilijk. Gelukkig heeft ze een nuchtere man.
En weet niet of het jullie opgevallen is maar ze zaten in de auto en ze maakte haar vinger nat om de mond van haar man schoon te maken
mimali wijzigde dit bericht op 13-06-2025 11:03
3.85% gewijzigd
vrijdag 13 juni 2025 om 09:53
Hij is duidelijk niet op zijn gemak voor de camera. Maar we zien natuurlijk momentopnames.meisje85 schreef: ↑13-06-2025 07:54
Ik kan lastig kijken naar Floris. Hij is zo ongemakkelijk, met zijn vrouw, met zijn kinderen. Hij zegt gekke dingen, reageert raar op zijn vrouw, lijkt geen idee te hebben wat hij moet doen. Het oogt allemaal heel onnatuurlijk. Ik vraag me af of hij door haar gedwongen is om mee te doen ofzo?
vrijdag 13 juni 2025 om 10:17
Ik heb het programma nog niet gezien maar volg dit gezin al een tijdje op Insta. Daar maakt hij dezelfde indruk. Ongemakkelijk, niet blij etc.meisje85 schreef: ↑13-06-2025 07:54Ik heb er nu een aantal gezien en ik vind het gezin met de drie jongens heel relaxed. Die jochies zijn ook zo vrolijk de hele tijd! Ik vind dit ook de "normaalste" moeder van het setje. Ze zit er niet zo bovenop als sommige anderen.
Ik vind het een gek stel samen want zij komt zo anders over.
vrijdag 13 juni 2025 om 11:08
Ik heb het ook alweer helemaal gebinged. Ik vind het echt leuk om te volgen maar de verschillen zijn inderdaad heel groot. Wat ik zo tof aan Tatiana vind is haar humor. Ze lost zoveel op met grappen en grollen en lekker gek doen. Ondanks dat ik dingen wel anders zou aanpakken heb ik wel veel respect voor haar. En leuk om haar ouders meer te zien dit seizoen. Ik denk dat Floris gewoon een beetje awkward is soms maar je ziet hem ook wel groeien in zijn rol, dat is mooi om te zien. Ik krijg helemaal het rambam van Nicole en Kevin. Hij mag echt niks doen zonder dat zij het heeft voorgekauwd en al dat geprep, alhoewel begrijpelijk, zorgt er wel voor dat die meiden echt niks zelf hoeven te doen. Ik heb overigens stiekem wel een voorkeur voor een van de drie en ook eentje die ik slecht trek qua gedrag (weet dat het momentopnames zijn). Ik snap ook niet dat je setjes maakt voor op vakantie, mix en match gewoon. Ze kunnen veel kleding best wel meerdere dagen aan. Kevin zegt nog “ze lopen toch de hele tijd in hun zwempak” Heerlijke tv weer!
vrijdag 13 juni 2025 om 11:13
Tijdens die date: ze zegt gewoon recht in de camera dat hij niet romantisch is en nog meer soort verwijten. Hij zit erbij en lacht er maar om.
En met dat koken.... ze zei iets van dat hij te dicht in haar aura stond ofzo? Lekker aardig
En met dat koken.... ze zei iets van dat hij te dicht in haar aura stond ofzo? Lekker aardig

blondie5 wijzigde dit bericht op 13-06-2025 11:23
42.60% gewijzigd
vrijdag 13 juni 2025 om 12:21
En het valt mij ook op dat die meisjes vaak een grote lolly in hun mond hebben. Vind ik niet echt rijmen met gezond eten, hameren op fruit en sporten. Maar enfin het blijven momentopnamen. Tatiana vind ik stoer. Op vakantie met vriendin en 5 peuters. Die verschoonronde in dat tentje. Hoe verzin je het haha. En kipnuggets afkoelen in de blower van de auto. Heerlijk mens.
Floris is idd heel ongemakkelijk… en het controlernde van Nicole trek ik ook slecht. Die meiden zijn al 5 en dan zegt ze semi trots “ja ze kunnen zichzelf wel aankleden, maarja, ik doe dat meestal want das sneller”. Nou nou… met 2,5 kon mijn kind dat ook al wel hoor. Ze worden echt onwijs gebabyt vind ik. Jammer.
Vond ik ook onbegrijpelijk.. en de hele tijd die kinderen laten lopen overal, bij mij zaten ze toch echt in de bolderkar..
Ze gaan alle kanten op,vallen enz..
Met 2 volwassenen op 5 kleine kinderen niet te doen..
vrijdag 13 juni 2025 om 12:24
Volgens mij was het de bedoeling dat de kinderen in de avond en nacht in de auto zouden slapen en zij om beurten door gingen rijden. Maar de kinderen dachten daar anders over.
vrijdag 13 juni 2025 om 12:25
Dat verbaasde me ook.. en dan komt ze in de kamer ‘s avonds laat/‘s nachts, rennen de meiden gillend door de kamer en blèrt die vriendin ook nog naar ze.
Ze beseffen niet dat er nog andere gasten zijn?
Al vraag ik me ook weer af of dit niet in scène is gezet. De filmploeg moet ook ergens slapen en zal ook niet geheel geruisloos daar filmen in die kamer/op de gang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 juni 2025 om 13:09
vrijdag 13 juni 2025 om 19:48
zaterdag 14 juni 2025 om 10:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in