Entertainment alle pijlers

Morgan Freeman ernstig ongeluk

04-08-2008 19:20 21 berichten
:-(

Mijn acteerheld heeft een ernstig ongeluk gehad. Hoop dat het goed komt allemaal. Sneu hoor :-(

Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk

Uitgegeven: 4 augustus 2008 17:42

Laatst gewijzigd: 4 augustus 2008 19:03

NEW YORK - De Amerikaanse acteur Morgan Freeman is zondagavond ernstig gewond geraakt door een auto-ongeluk. Dat meldden diverse Amerikaanse media maandag.

De 71-jarige Freeman reed in de buurt van Ruleville en Tallahatchie in de staat Mississippi toen zijn auto van de weg raakte en over de kop sloeg, aldus de politie.

Een manager van een bluescafé bevestigde dat hij betrokken was bij een ernstig ongeluk, maar zei geen verdere details te kennen.

De acteur en een vrouwelijke medepassagier moesten uit de auto worden bevrijd. Ambulancepersoneel bracht ze naar een ziekenhuis in Memphis, Tennessee.

Aanspreekbaar

Het is onduidelijk hoe Freeman eraan toe is. Volgens agenten die ter plaatse waren, was Freeman vlak na het ongeluk aanspreekbaar. Een woordvoerster van het hospitaal zegt dat de toestand van de 71-jarige zorgwekkend is.

Freeman speelde onlangs nog in The Dark Knight. In 2005 won hij een Oscar voor Beste Acteur in een Bijrol in de film Million Dollar Baby.

http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080804/capt.cb49351167aa4b14be57e39e2888f9d0.people_morgan_freeman_nyet101.jpg?x=251&y=345&sig=FlQ2X2J2HM4J2.zMg8yGlg--

nu.nl
anoniem_55685 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 19:22
Reden: ff fotootje toevoegen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat het goed komt, het is ook voor mij een van de beste acteurs van deze tijd, eigenlijk in elke film die hij speelt, en dan met name Shawshank Redemption!
o, gut
Och jee toch!!

Maar hopen dat het allemaal weer goed komt met hem!!
Achjee.. We hebben afgelopen weekend nog 2 films van hem bekeken (the execution of raymond Graham, en Unleashed) en vriend en ik waren het erover eens dat het een ontzettend goeie acteur is. Hebben zelfs nog gegoogled naar wat nu zn leeftijd zou zijn.

Hopen dat het allemaal mee zal vallen, zo'n acteur mag nog wel een paar mooie films maken!
Jeetje, zielig zeg! Hoop ook dat het goed met hem komt
Oh, Morgan Freeman speelt meestal geweldige rollen.!

In Shawshank is hij brillant!

Tjee..Ik hoop dat ie er goed uit komt...
Ik las het ook net,fantastische acteur.Krijg altijd kippenvel als ik zijn stem hoor om de een of andere reden...

Hopelijk komt hij er goed uit en kan hij nog veel mooie films maken...
hij is zoooo goed!! Shawshank redemption, Bruce/Evan almighty, A million dollar baby, The bucket list....

Hoop dat het allemaal meevalt en dat ie snel er bovenop is :)
Ja shawshank redemption is geweldig.

Deep impact, million dollar baby, kiss the girls, outbreak, driving miss daisy, seven, Bruce Almighty etc etc

Glukkiggg, het lijkt mee te vallen?

Actor Morgan Freeman is injured in car accident 35 minutes ago

JACKSON, Miss. - Oscar-winning actor Morgan Freeman was injured in a car accident late Sunday night and is in a hospital in Memphis, Tenn.

ADVERTISEMENT

Regional Medical Center spokeswoman Kathy Stringer said Freeman, 71, is in serious condition. The hospital is about 90 miles north of the accident scene in rural Tallahatchie County in the Mississippi Delta.

Mississippi Highway Patrol spokesman Sgt. Ben Williams confirmed Freeman was in a wreck shortly before midnight Sunday, but said he was still gathering information and had few details Monday.

Clay McFerrin, editor of Sun Sentinel in Charleston, said he arrived at the accident scene on Mississippi Highway 32 soon after it happened about 4 miles west of Charleston, not far from where Freeman owns a home with his wife.

McFerrin said it appeared that Freeman's car was airborne went it left the highway and landed in a ditch.

"They had to use the jaws of life to extract him from the vehicle," McFerrin said. "He was lucid, conscious. He was talking, joking with some of the rescue workers at one point."

McFerrin said bystanders converged on the scene trying to get a glimpse of the actor.

When one person tried to snap a photo with a cell phone camera, Freeman joked, "no freebies, no freebies," McFerrin said.

The hospital where Freeman is being treated is commonly known as The Med, and is an acute-care teaching facility that serves patients within 150 miles of Memphis.
Ik hoop dat het écht meevalt. Morgen Freeman. Die moet nog films maken!!
Hopelijk komt hij er bovenop. Het is echt een klasse acteur.
Ik hoop ook dat het meevalt. Vind het echt een van de betere acteurs die er zijn.
Ik heb gelezen dat zijn arm en schouder gebroken zijn op perezhilton.com.
Morrie schreef op 04 augustus 2008 @ 19:45:

Ik hoop dat het écht meevalt. Morgen Freeman. Die moet nog films maken!!

Ja zeker!

Van de week The Bucket List gezien, grappige film.
Wat erg!!!Hoop dat ie er snel weer bovenop komt....Supergoede acteur
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hmm, 'ernstig gewond' en 'zorgwekkende toestand' zijn rekbare begrippen blijkbaar. Gelukkig maar, want het is ook een van mijn favoriete acteurs.

Van nu.nl:

Aanspreekbaar

Freeman zou volgens Amerikaanse mediaberichten nog wel aanspreekbaar zijn. Dagblad The Los Angeles Times meldde op basis van een bron dichtbij Freeman dat de acteur enkele botbreuken heeft opgelopen.

"Hij heeft een van zijn schouders en een arm gebroken, maar het gaat verder goed met hem", aldus de bron. "Hij lacht alweer en maakt grappen met de verpleging."

Huis

De filmster en zijn vrouw Myrna hebben een huis in Charleston in Mississippi. Daar zouden Freeman en zijn bijrijdster onderweg naartoe zijn. Freeman en de vrouw hadden beide de gordel om.
Hij lijkt op mijn vader!
wen schreef op 04 augustus 2008 @ 23:36:

Hmm, 'ernstig gewond' en 'zorgwekkende toestand' zijn rekbare begrippen blijkbaar. Gelukkig maar, want het is ook een van mijn favoriete acteurs.

Ik begrijp wel vaker dat er bij een botbreuk al wordt gesproken over zwaargewond, ik denk bij zwaargewond toch meer in termen van een operatie en de Intensive Care.

Ik heb afgelopen vrijdag The Dark Knight nog gezien en het zaterdag met mijn vriend over hem gehad. Toevallig ook nog naar hem gezocht om IMDB.com. Schrok er wel van, hoop dat hij er weer bovenop komt.
Serieus? Potverdikke wat een mooie vader die vader van jou :)
mmmmm, dan heb jij idd een bijzonder mooie vader! :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven