Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien heeft iemand het al genoemd, misschien ik zelf wel, maar Jodie Foster in Silence of the lambs. Dat afschuwelijke hijgerige gefluister steeds, ik krijg er gewoon kippenvel van. En niet op een goede manier.
En hoe vaak moet je in de hoorn hijgen: doctor Lecter. Doctor Lecter. Jeetje, de man heeft opgehangen, muts! Geen reden om twaalf keer zijn naam in de hoorn te hijgen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb niet alle 20 pagina's doorgelezen, dus misschien zijn ze al genoemd.
Hugh Grant en Tom Cruise vind ik niet te pruimen. Van beide heren staat hun gezicht mij niet aan. :nope:
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren Quote
toulouse_74 schreef:
04-07-2023 21:59
Diane Keaton is al genoemd. Ik zie nooit het personage dat ze zou moeten spelen. Ik zie altijd alleen maar Diane Keaton, zij lijkt zichzelf te spelen. Altijd hetzelfde type.

En zo vaak een coltrui :-?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, ik weet er nog een. Dit is heel onaardig. Maar op HBO heb je een serie, Somebody Somewhere. En daarin zit een personage, Joel. En die vind ik toch zó lelijk. Ik kan er niet naar kijken.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Drew Barrymore nu ze wat ouder is met die scheve mond en de manier hoe ze praat, alsof ze iedere twee secondes een karikatuur van zichzelf zit te improviseren.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Jacqueline Blom (officier v justitie Justine de Heer in Penoza) Ik vind haar zo over the top acteren, alsof ik naar een toneelstuk keek, echt niet te doen zo slecht vond ik het. Dat stak echt af naast steengoede andere acteurs. Brr
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles met Seth Rogen vind ik niks, films met George Clooney (leuke man trouwens) vind ik haast nooit leuk, Diane Keeton kwam al voorbij, heb ik ook niks mee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven