Samantha en Michael scheiden ermee uit.

donderdag 16 november 2017 om 15:31
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
maandag 30 juli 2018 om 19:56
Last van je korte termijn geheugen?Lucifer2018 schreef: ↑30-07-2018 18:35Geen idee wat je wil met je quotes. Maar probeer het eens met duidelijke zinnen. Wat probeer je aan wie duidelijk te maken? En waarom?
Raar gelul.

maandag 30 juli 2018 om 20:03
Helemaal mee eens!Sharpay schreef: ↑30-07-2018 19:06Dat mens is gewoon enorm egoïstisch bezig. Nu redden wat er te redden valt om de kinderen bij zich te kunnen houden koste wat kost, totdat er weer een zelfmoordpoging of ander drama zich afspeelt. Die kinderen komen hier echt niet goed uit. Onbegrijpelijk dat niemand ingrijpt en die griet uit de ouderlijke macht zet. Die kinderen hebben stabiliteit, veiligheid en rust nodig nu.
maandag 30 juli 2018 om 20:05
Idd ja. Of liever helemaal nergens.

maandag 30 juli 2018 om 21:26
Eens
maandag 30 juli 2018 om 21:57
Haha nou dat zou wat zijnwinkelfanaat schreef: ↑30-07-2018 20:04Nou het lijkt me nog onwaarschijnlijker dat ze het stiekem in haar neus bliezen![]()
maandag 30 juli 2018 om 22:28
Dames, geen ruzie en beschuldigingen naar elkaarLucifer2018 schreef: ↑30-07-2018 18:35Geen idee wat je wil met je quotes. Maar probeer het eens met duidelijke zinnen. Wat probeer je aan wie duidelijk te maken? En waarom?
Raar gelul.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 30 juli 2018 om 22:29
Zo mee eens!minnimouse schreef: ↑30-07-2018 18:23Het meest waarschijnlijke is gewoon dat Barbie zelf weer naar de drugs gegrepen heeft. En ergens is dat ook niet gek, want na de vorige zelfmoordpoging was ze ‘ineens’ binnen een paar weken van de drugs af. Het lijkt mij niet dat je daar ineens zo snel van afgekickt bent en dan zo dat je zogenaamd weer heel je leven op orde hebt binnen een paar weken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

dinsdag 31 juli 2018 om 07:00
Ik stel een vraag naar aanleiding van quotes die blijkbaar een punt moesten maken over iets vaags.
Ik heb geen ruzie. Chrystal misschien met rare gedoe. Ik wil gewoon weten wat ze bedoelt. Oprecht nieuwsgierig.

dinsdag 31 juli 2018 om 08:03
Inderdaad, deze kinderen moeten uit de media blijven zodat ze nog evenwichtig op kunnen groeien, al is heel de basis van deze kindjes al scheef gegroeit.Lucifer2018 schreef: ↑31-07-2018 07:03En fijn dat Michael die voogdij gaat aanvechten. Al denk ik dat ze bij een ander nog beter af zijn. Bij mensen die niet camerageil zijn.

dinsdag 31 juli 2018 om 08:40
Volgens mij heeft zij toch al twee kinderen?Vergeetmenietje1980 schreef: ↑31-07-2018 08:31Inderdaad. Michael zijn zus lijkt mij een lief en verstandig mens. Laat ie ze daar, mede omdat Angelina in NL gelukkiger is en een 3e leg lijkt mij niet gezond voor die kindjes.
Moet je ook maar tijd, zin en plek voor hebben.
Daarbij krijgt ze hoe dan ook te maken met Samantha.
Alsof het niks is, 2 kinderen van een ander.

dinsdag 31 juli 2018 om 10:26
dinsdag 31 juli 2018 om 11:59
Als je als vader zijnde telkens je verhaal doet bij Diana Gabriels dan ben je toch ook niet al te slim. Dat je naar die vrouw toe gaat voor een behandeling en gelooft dat zij oprecht geïnteresseerd is dat is toch ontzettend naïef en dom. Wat niet wegneemt dat hij vast heel aardig is. Die vlogs, selfies etc vind ik ook zo kinderachtig..
dinsdag 31 juli 2018 om 12:13
Oh ja, nee dan moet het maar he?Vergeetmenietje1980 schreef: ↑31-07-2018 09:27Ze heeft zelf ook al 2 kinderen inderdaad. Maar ze waren nu ook al regelmatig bij haar.

dinsdag 31 juli 2018 om 12:50
Ja, want dat zeg ik ook.
Jemig, komt het door het weer ofzo?

dinsdag 31 juli 2018 om 14:24
Dan lees je ff terug? Jij maakt opmerkingen dat ik sneu en zielig zou zijn. Heb al eerder gevraagd of je t ff gezellig wou houden. En nog een paar eikelige berichten later weet je van niks? Bah bah...Lucifer2018 schreef: ↑31-07-2018 07:00Ik stel een vraag naar aanleiding van quotes die blijkbaar een punt moesten maken over iets vaags.
Ik heb geen ruzie. Chrystal misschien met rare gedoe. Ik wil gewoon weten wat ze bedoelt. Oprecht nieuwsgierig.
Nogmaals, wij komen hier om over het onderwerp te praten. Niet om iemand persoonlijk op de man af, af te kraken.
Wat betreft die quotes? Jij schrijft borderline aantal x achter elkaar als 'bordeline'. Je bent er door meerdere personen op gewezen, dat je dat niet goed schrijft.
Dus ik vraag aan jou of jij toevallig ook last hebt van 'bordeline'? Om je kutreacties op mij.
Nee zeg je, en dan 'gok je erop' dat je het dan niet fout zou schrijven..
Als sneer naar mij.
Dus ik quote jou om te laten zien dat je het dus verkeerd gokt met je grote mond.
En als je iets niet snapt, dan lees je toch ff terug? Je weet toch zelf wel, dat je gewoon aan t misselijken bent geweest. Wat n huichelachtig type ben jij.