Entertainment alle pijlers

The Handmaid's tale (spoilers toegestaan)

13-06-2018 19:32 660 berichten
Ik heb deze geweldige serie ontdekt op videoland en ben hem op mijn vrije dag aan het bingewatchen. Mijn dochters hebben het boek gelezen (ik niet) en zijn ook fan.
Wie heeft deze fantastische serie ook gezien of is net als ik nog bezig. Wat vond jij er van?
Tot nu toe vind ik het misschien wel de meest fascinerende serie ooit.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 19:50
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dwarrel75 schreef:
08-08-2019 23:27
Ik denk dat June nier ingegrepen heeft bij Eleanor omdat ze bang was dat zij haar mond voorbij zou praten over het meenemen van de 52 kinderen. Aangezien Mw Lawrence in sommige gevallen best labiel was.
Ja dat sowieso, ze praatte toen met die weduwe en mrs Putnam totaal haar mond voorbij, gelukkig begrepen de wives het niet. Maar haar daarvoof laten sterven.. Alhoewel het een goede ruil lijkt, haar leven voor dat van 52 kinderen. Soort van.
At least it wasn't with you! Oh die was echt geweeeldig!
Waarom krijgt Serena Nicole te zien? Moira en Luke willen dit niet eens..waarom zijn ze dit verplicht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikkuz schreef:
11-08-2019 10:20
Waarom krijgt Serena Nicole te zien? Moira en Luke willen dit niet eens..waarom zijn ze dit verplicht?
Niet verplicht, denk ik, meer een 'ruil'. Fred voor Nicole?
Life is short. Eat dessert first.
Oja dat kan natuurlijk! Hopelijk krijgt ze geen aandeel in de voogdij. Volgens mij is dat haar insteek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikkuz schreef:
11-08-2019 13:00
Oja dat kan natuurlijk! Hopelijk krijgt ze geen aandeel in de voogdij. Volgens mij is dat haar insteek.
Daar kan ze naar fluiten, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ze mocht gelukkig zichzelf ook geen mama noemen van die sociaal werkster.

Ik vond dit weer een mindere aflevering. Heeft niet echt iets bijgedragen aan de verhaallijn. Het had veel korter gekund. Heb het idee dat de makers aan het rekken zijn en dat gaat ten koste van de inhoud en kwaliteit. Ik had gehoopt op een opstand het hele seizoen, maar die kwam pas op gang bij een van de laatste afleveringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand het boek gelezen trouwens? Ik wil dat nog wel doen.
Groenkroontje schreef:
11-08-2019 13:32
Ja ze mocht gelukkig zichzelf ook geen mama noemen van die sociaal werkster.

Ik vond dit weer een mindere aflevering. Heeft niet echt iets bijgedragen aan de verhaallijn. Het had veel korter gekund. Heb het idee dat de makers aan het rekken zijn en dat gaat ten koste van de inhoud en kwaliteit. Ik had gehoopt op een opstand het hele seizoen, maar die kwam pas op gang bij een van de laatste afleveringen.
Ah dat miste ik! Ik dacht dat ze wat anders zei.
Volgens mij zien ze hoeveel geld ze verdienen met deze serie en zijn ze daarom gaan rekken voor een seizoen 4.
Alle reacties Link kopieren Quote
Groenkroontje schreef:
11-08-2019 13:34
Heeft iemand het boek gelezen trouwens? Ik wil dat nog wel doen.
Ja ik, na seizoen 1 omdat ik erg benieuwd was hoe het verder zou gaan....maar boek eindigt open en overige seizoenen staan los van het boek
Alle reacties Link kopieren Quote
Dikkoppie schreef:
11-08-2019 23:26
Ja ik, na seizoen 1 omdat ik erg benieuwd was hoe het verder zou gaan....maar boek eindigt open en overige seizoenen staan los van het boek
Ja dat had ik gelezen inderdaad. Was het wel de moeite waard? Zeker na het zien van de serie?
Het boek is leuk @Groenkroontje!

Ik kijk aflevering 13 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de laatste aflevering gezien. Ik vond hem heftig, zeker ook 't begin.
Jammer dat ik nu op seizoen 4 moet wachten.
Ik vind 't nog steeds een prachtige, intense serie.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
15-08-2019 12:58
Net de laatste aflevering gezien. Ik vond hem heftig, zeker ook 't begin.
Jammer dat ik nu op seizoen 4 moet wachten.
Ik vind 't nog steeds een prachtige, intense serie.
Oh, echt! :'( :'(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de laatste aflevering fantastisch. Zelden dat een serie me zo raakt.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oooh nou ben ik wel erg nieuwsgierig! Ik kan de laatste aflevering pas morgen zien. Ben zoooooo benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gehuild bij de laatste aflevering. Nu wachten tot seizoen 4!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw dat was intens :'( even bijkomen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw weer.... Bah nu moeten we weer laaaaaaaaaaang wachten.
Carpe Diem!
Oh nee ik kwam hier lezen voor geruststelling! Ik kan die spanning niet meer aan..
Al die Martha's..zo dapper!! Ik ben zo bang dat zij allen vermoord worden. Zij passen niet in het vliegtuig toch? Zo zielig..ik ga hem kijken!
Zo prachtig zeg. Wat een kracht tussen die vrouwen. Zoveel verbinding en zo dapper. Nu Hannah, June en die dappere dames uit dit gehucht.
Benieuwd hoeveel Martha's zijn doodgeschoten. Dat vond ik erg heftig om te zien.

Wachten tot seizoen 4 inderdaad.
Woh! Wat een aflevering. Super intens.
Heel gaaf en mooi weggezet. Die knuffel tussen Luke en Rita ook. Je kon bijna zijn wanhoop aanraken.
Ik ben gewoon bang voor seizoen 4. Wat gaat die dames overkomen ter gevolg van dit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pff ik kijk terug met gemengde gevoelens naar dit seizoen. Het was allemaal wat langdradig tot de laatste 3 afleveringen. De laatste was erg goed, ook hier tranen. Vind de muziek elke aflevering erg mooi passen in het geheel. Hoop wel dat er in seizoen 4 wat meer snelheid zit en dan het dan ook wel klaar is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo tranen met tuiten... wat een heftige aflevering.

Nu wachten op seizoen 4

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven