Entertainment alle pijlers

The Handmaid's tale (spoilers toegestaan)

13-06-2018 19:32 660 berichten
Ik heb deze geweldige serie ontdekt op videoland en ben hem op mijn vrije dag aan het bingewatchen. Mijn dochters hebben het boek gelezen (ik niet) en zijn ook fan.
Wie heeft deze fantastische serie ook gezien of is net als ik nog bezig. Wat vond jij er van?
Tot nu toe vind ik het misschien wel de meest fascinerende serie ooit.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 19:50
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Al die meiden aan de muur is ook niet verstandig, het zijn allemaal vruchtbare vrouwen.

Ik vind dit ook het minste seizoen. Het was te lang, het wachten op de opstand was te lang en de karakterontwikkeling van June (richting meedogenloos) vond ik te geforceerd overkomen. Een paar afleveringen gingen nergens naartoe (June in het ziekenhuis, her verleden van aunt Lydia (die wel heel goed gecast is trouwens, wat een goeie rol).

Het lijkt me ook heel moeilijk om de kwaliteit zo lang te behouden. Ik verwacht dat ze met een verrassing komen aan het begin van volgend seizoen, iets waar wij nog niet aan gedacht hebben en niet in de lijn der verwachting ligt. Misschien twintig jaar later?
Fan vanaf het eerste uur!!

Maar omdat ik niet eerder de rust, de tijd én Videoland had, dit weekend hele seizoen 3 gebinged na nog een keertje de laatste twee afleveringen van seizoen 2 ook gekeken te hebben om de draad weer te kunnen oppakken.

Wat is het fan-tas-tisch!!!!!
Juist ook de traagheid en de sfeer vind ik geweldig. Ik durf het bijna niet te zeggen maar bij elke aflevering toch ook tranen :$

Commander Lawrence :flirting:

Nu weer geduldig wachten op seizoen 4 :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed nieuws voor de Canvas kijkers.
Seizoen 3 op 1 Januari 2020. :cheer2:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dacht yes! Bericht over seizoen 4. Niet dus 😂🙈. #ongeduldig!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dacht ik ook!

Wie heeft The Testaments gelezen? En wat vonden jullie ervan? Ik vond stukken heel goed, maar het viel me ergens ook erg tegen. Vooral de dialogen waren zwak, en het verhaal leek bijna een soort fan-fiction. Benieuwd naar jullie indruk.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
13-12-2019 09:47
Goed nieuws voor de Canvas kijkers.
Seizoen 3 op 1 Januari 2020. :cheer2:

Reminder 😊
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik ben pas begonnen met seizoen 2, (heb seizoen 1 gebingewatched in het vliegtuig), af en toe had ik best moeilijk, vooral vaak irriteer ik me dood aan de rituelen van het bevallen en de ''vrouwen'' van de commandeurs.

En Aunt Lydia werkt ook op mijn zenuwen, wat een irritant wijf , Serena is ook een kut :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
15-07-2018 14:33
Ik snap wel dat June wraak wil maar het niet instappen vond ik zo’n domme beslissing.
En wat ontzettend goed dat Serena Holly toch liet gaan. Voor Nick zwaait er nog wel wat vrees ik (heb een zwak voor Nick). De zwembadscene vond ik ook vreselijk :'(
ik werd gek toen ze niet instapte, sprak er later met mijn zus over en zij zei : maarja als ze was ingestapt wat dan? dan was het misschien klaar geweest. het verhaal draait toch om haar.
Daffodil-- schreef:
13-06-2019 16:10
Ja waarom zegt ze dan ook dat het Luke is. Mafklapper.
echt he ik zat te stuiteren :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat het nieuwe seizoen aangekondigd was omdat dit topic omhoog gehaald werd! :whip:
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 04-06-2020 11:15
2.67% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
:proud:
Life is short. Eat dessert first.
Haha ik ook! Meteen videoland gecheckt. Helaas helaas..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook wachtende... Hopelijk komt het nieuwe seizoen snel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Janis_Ian schreef:
13-12-2019 17:26
Dacht ik ook!

Wie heeft The Testaments gelezen? En wat vonden jullie ervan? Ik vond stukken heel goed, maar het viel me ergens ook erg tegen. Vooral de dialogen waren zwak, en het verhaal leek bijna een soort fan-fiction. Benieuwd naar jullie indruk.
Ik heb het boek, maar nog niet gelezen. Alle tv-afleveringen heb ik al gezien, maar ik wil eerst het eerste boek een keer lezen, voordat ik aan The Testaments begin. Heb jij het eerste boek ook gelezen? Zo ja, wijkt hij erg af van de tv-serie?
Alle reacties Link kopieren Quote
S3 staat op ziggo, voor degenen die het nog niet gezien hebben.

Ik heb me er doorheen moeten worstelen, maar hier te lezen ben ik de enige ;-)
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Seizoen 4 komt volgend jaar las ik ergens, ik geloof op insta.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgend jaar pas? :cry:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-06-2020 19:01
Volgend jaar pas? :cry:
Yep
We moeten nog heeeeel laaaaang geduld hebben, Roosje :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
doornroosje9 schreef:
27-06-2020 19:01
Volgend jaar pas? :cry:
Ja. Corona stelt ons zó op de proef. |-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Jaaaaaa zie net filmpje op fb, volgend jaar eindelijk seizoen 4 :cheer2:
Opnames zijn geweest/bezig en er werd ook seizoen 5 aangekondigd!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaholalala schreef:
11-12-2020 06:33
Jaaaaaa zie net filmpje op fb, volgend jaar eindelijk seizoen 4 :cheer2:
Opnames zijn geweest/bezig en er werd ook seizoen 5 aangekondigd!!
Eindelijk!!!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoera, nog 2 seizoenen. Kan niet wachten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Het begint vanaf 28 april weer! Ik denk wel dat ik een recap nodig heb. Ik weet niet meer precies hoe het eindigde. Ik dacht June zwaargewond in een veld bij de grensregio (?). Verder blanco!
Vanaf eind april op Hulu maarrrr... dat kunnen we hier toch op geen enkele manier kijken??

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven