Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten

Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.

Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren

Tijdens de aflevering zat ik naar dit shot te kijken van...is dit een hint naar iets of zo?

Michonne. Did you eat my protein bar?

No.

Ik vond het echt leuk dat ze daar weer mee kwamen na een aantal seizoenen, haha.
Trailer van de film The Boy, met Lauren Cohan in de hoofdrol.
Ik vond live bait de eerste keer wel okay, benieuwd wat er zou gebeuren. Maar de tweede keer, bweeeuuuuh.

Jammer want het is niet dat David Morrisey een slechte acteur is.

Dat uitkwam dat Carol die twee gedood had was voor mij ook een shock. Zelfs toen ze het had toegegeven kon ik het amper geloven. Pas met The Grove had ik er vrede mee.
Hebben jullie Bad lip reading wel eens gezien?

Het is echt te flauw en hilarisch tegelijk.

https://www.youtube.com/w ... 5QBcvlZv9nxD8JrYiWDt-9fD2

Bad lip reading heb ik wel eens gezien, maar niet van TWD.
ik hou nogal van slechte humor en dat is helemaal in mijn straatje. The Gov'ner met zijn Broadwaytune en Carl Poppa met z'n rap

Anthony the turtle is binnen het fandom zelfs een running gag geworden.

Even wat anders:

Ook Nicholas is Carolfan

quote:Starshine schreef op 16 oktober 2015 @ 07:56:

Jammer want het is niet dat David Morrisey een slechte acteur is.

Inderdaad. Het is niks persoonlijks of zo. Ik vond het gewoon niet interessant, die aflevering. Ik geloofde ook geen tel dat hij ineens wel veel menselijker was dan ze probeerden voor te spiegelen. Niet door David Morrisseys prestaties, maar ik trapte er gewoon niet in.

En het heeft ook niks te maken met dat hij de villain was, want in andere series/films/boeken vind ik de villains wel heel interessant en leuk om meer over te weten.

quote:Dat uitkwam dat Carol die twee gedood had was voor mij ook een shock. Zelfs toen ze het had toegegeven kon ik het amper geloven. Pas met The Grove had ik er vrede mee.

Nou! Ik geloofde het ook zowat niet. Die onverschilligheid van haar ook gewoon. Rick vroeg of zij de dader was en haar antwoord was zo achteloos dat mijn mond zover open viel dat mijn kaak zowat bij de onderburen lag.

Echt WTF.
quote:Starshine schreef op 16 oktober 2015 @ 09:07:

ik hou nogal van slechte humor en dat is helemaal in mijn straatje. The Gov'ner met zijn Broadwaytune en Carl Poppa met z'n rap

Anthony the turtle is binnen het fandom zelfs een running gag geworden.

Even wat anders:

Ook Nicholas is Carolfan

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Hij ziet er daar wel beter uit. In de serie vind ik hem een gluiperige kop hebben, maar dat kan ook door z'n personage komen.
Even snel fitnessen tussen de takes door

Meer mysterie

Anthony the turtle

quote:Liadan schreef op 16 oktober 2015 @ 09:12:

[...]

Inderdaad. Het is niks persoonlijks of zo. Ik vond het gewoon niet interessant, die aflevering. Ik geloofde ook geen tel dat hij ineens wel veel menselijker was dan ze probeerden voor te spiegelen. Niet door David Morrisseys prestaties, maar ik trapte er gewoon niet in.

En het heeft ook niks te maken met dat hij de villain was, want in andere series/films/boeken vind ik de villains wel heel interessant en leuk om meer over te weten.

[...]

Nou! Ik geloofde het ook zowat niet. Die onverschilligheid van haar ook gewoon. Rick vroeg of zij de dader was en haar antwoord was zo achteloos dat mijn mond zover open viel dat mijn kaak zowat bij de onderburen lag.

Echt WTF.

Ik dacht eerst dat Lizzie er mee te maken had en dat Carol haar beschermde/dekte.

Dat je flashbacks zag dat Carol die lijken wegsleepte, dacht ik echt dat ze dat gedaan had, omdat Lizzie dat zelf niet kon (niet sterk genoeg).

Pas dat ze het tegen Tyreese toegaf, dacht ik: 'Okay, het is zo.'
Die schildpad

Ik dacht ook dat Carol Lizzy dekte.
Oeps
quote:Liadan schreef op 16 oktober 2015 @ 04:11:

Trailer van de film The Boy, met Lauren Cohan in de hoofdrol.spannend!!
Ik was eerlijk gezegd niet zo geschokt toen uitkwam dat Carol die twee had gedood en verbrand. Ik vond haar al een tijdje veel harder worden, bijv. zoals ze bezig was kinderen te leren hoe ze Walkers moeten doden. Ik denk dat het gebeuren in die gevangenisvleugel, toen Daryl haar later terugvond in een cel doordat ze zachtjes tegen de deur duwde, haar het laatste zetje heeft gegeven. En dan nog extra gevoed door oude woede op Ed en verdriet om Sophia, het beeld van T-Bine die werd verscheurd......ik vatte haar wel, ergens.
Ik snapte het ook wel, alleen dacht ik eerst niet dat ze het gedaan had.

Ik had eerst de indruk dat ze die ziekte wel onder controle dachten te hebben door de zieken in quarantaine te plaatsen en zo.

Maar je zag toen steeds beelden van iemand die walkers voerde en Lizzie die dacht dat walkers vrienden waren en flipte toen iemand haar favoriete Walker Nick gedood had.

Zo van: jullie doden mijn vrienden, dan dood ik jullie.

En Carol die beloofd had om voor die meiden te zorgen en dus Lizzie dekte.

Later bij terugkijken zag ik het wel, Carol die tijdens de eerste vergadering over de ziekte al heel bezorgd was.

Ik zie ook niet hoe ze het anders aan had moeten pakken. Had ze gewoon voorgesteld hun te doden dan was niemand daarin meegegaan. Ja okay, ze had niks kunnen doen, want we weten dat de uitkomst dan hetzelfde was geweest, maar Carol dacht: dood gaan ze toch, want het was al duidelijk dat de ziekte erg snel slachtoffers maakte (Patrick had overdag niks en ging's nachts dood). En zo bespaarde ze ook nog eens een uiterst pijnlijk dood.

En dood is niet alleen dood, een dode wordt een walker en maakt meer slachtoffers.

Het enige dat ik vind dat ze had moeten doen was ze door het hoofd steken en dan beweren dat ze overleden waren en ze er dus voor gezorgd had dat ze niet terug zouden komen.

Ik snap niet goed dat ze het niet gewoon daarop gegooid heeft, geen haan die er naar gekraaid zou hebben.
Da's waar. Maar ms dacht ze dat dat griepvirus alleen kon worden uitgeschakeld door de lichamen te verbranden?
Misschien dacht ze dat het ebola was
quote:Hunniebunnie schreef op 16 oktober 2015 @ 12:53:

Da's waar. Maar ms dacht ze dat dat griepvirus alleen kon worden uitgeschakeld door de lichamen te verbranden?

Dat maat niet uit. Ze had ze sowieso al door het hoofd gestoken voor het verbranden.

Ze had ze gewon moeten doden en dan naar Hershel moeten gaan van: 'helaas, ze zijn overleden. Ik heb de voorzorgsmaatregelen genomen en ga ze nu verbranden om verspreiding te voorkomen. '

Dan was er niks aan het handje geweest.
Ik heb lekker de middag vrij en zit S01E01 te kijken. Word er een beetje weemoedig van
En bedenk me meteen dat die walker (dat meisje, helemaal aan het begin) haar knuffelbeer oppakt. Dat klopt van geen kant. Dat doen walkers niet.
nee dat doen ze niet. Net zoals walkers ook geen stenen oppakken om deuren in te rammen.

Om nog even herinneringen op te halen aan s1.

Toen ik die voor het eerst zag dat Rick in zijn eentje Atlanta binnenkwam, die tank invluchtte en werd gered door Glenn.

Glenn nam hem toen mee naar dat warenhuis en die anderen (Morales, Andrea, T-dog) kwamen toen naar buiten rennen met beschermende kleding enzo. Toen dacht ik 'wauw, die hebben het goed voor elkaar'

little did I know
Misschien probeert die met de baksteen te ontsnappen aan walkers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven