Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Het is ook erg onlogisch. Je bent in oorlog met een psychopaat waarvan je weet dat die je dood gaat martelen en dan geef je je over? Dan zou ik toch liever schietend ten onder gaan, geloof ik.

Dat van Rick begreep ik ook niet. Ik neem maar aan dat hij het pistool had laten vallen.
Ik denk dat ze zo aan ons laten zien dat Maggie & co wel zo menselijk zijn dat ze niet iemand zomaar dood laten gaan.
En sowieso, dan hadden ze Jerry gedood, maar dan was het niet afgelopen geweest. Dan hadden ze de volgende gepakt.
Negan heeft trouwens besloten, zei Simon, dat Hilltop gespaard bleef omdat zij als landbouwgemeenschap moeten blijven produceren.
In the kingdom gaan ze voorlopig wonen omdat de Sanctuary onbewoonbaar is, en Alexandria wordt dus verwoest.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de Hilltop gespaard, maar Maggie toch niet? Ik vind haar leuk hoor, daar niet van, maar er is steeds gezegd dat 'the widdow' Maggie, 'the king' Ezekiel en Rick in elk geval in handen moesten komen en gestraft. Zou erg dom zijn, als Saviors, om Maggie los rond te laten lopen, zeg maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja, dat weet ik ook zo niet.
Misschien omdat Gregory nu duidelijk als leider afgezet is en dat hilltop anders dus geen leider heeft. Dat Negan Maggie alles op poten laat zetten en haar dan alsnog doodt.
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
14-12-2017 11:48
Ja, de Hilltop gespaard, maar Maggie toch niet? Ik vind haar leuk hoor, daar niet van, maar er is steeds gezegd dat 'the widdow' Maggie, 'the king' Ezekiel en Rick in elk geval in handen moesten komen en gestraft. Zou erg dom zijn, als Saviors, om Maggie los rond te laten lopen, zeg maar.
Ik snapte dit dus ook niet. Er was een heel stuk 'kwijt' voor mijn gevoel. Sowieso: Jerry zat met Rick en Carol in de auto. Is hij dan gaan lopen en opgepakt door de Saviors?
En dan Maggie en Jesus idd. Alles ingeleverd en het volgende moment zijn ze terug op de Hilltop. Ik snap er niks van.
Ik vermaak me nog uitstekend met TWD, maar dit soort 'gaten' in de aflevering vind ik echt slecht. Dan komt het zo afgeraffeld over.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Precies Dory. Zo zaten ze in de auto (Rick, Carol en Jerry) en opeens liep Rick op Alexandria rond. En Maggie poef, opeens bij de gevangenen van de Hilltop. Ik dacht ook, heb ik nou te ver doorgespoeld tijdens de reclame of zo?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En over eventueel immuun zijn, waar het een stukje terug over ging. Ik denk steeds maar, wat als het kindje van Maggie nou in haar buik overlijdt (niet ondenkbaar door alles wat zij moet doorstaan)? Dat is al gruwelijk, maar wordt het dan ook een zombie, in haar lichaam? Owwww, het idee...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dory_1 schreef:
14-12-2017 12:16
Ik snapte dit dus ook niet. Er was een heel stuk 'kwijt' voor mijn gevoel. Sowieso: Jerry zat met Rick en Carol in de auto. Is hij dan gaan lopen en opgepakt door de Saviors?
En dan Maggie en Jesus idd. Alles ingeleverd en het volgende moment zijn ze terug op de Hilltop. Ik snap er niks van.
Ik vermaak me nog uitstekend met TWD, maar dit soort 'gaten' in de aflevering vind ik echt slecht. Dan komt het zo afgeraffeld over.
Vind ik ook heel vaag. Ik heb het idee dat er wat met tijd wordt gespeeld.
Iedereen had het er ook steeds over dat ze ontsnapt waren door iets wat Eugene gedaan had. Maar wat werd niet duidelijk.
Vervolgens zien we Eugene wel ineens bij Gabriël en dr Carson om ze te vertellen dat ze langs de noordkant weg kunnen.
Is dat nadat Negan ontsnapte of daarvoor?
Heeft Eugene zichzelf ergens voor opgeofferd of zo? Dat hij de walkers wegleidde zodat de saviors eruit konden maar dat ze niet weten dat ze straks in een nog grotere val lopen?
Zoiets??
Krijgt hij toch nog een heldendood misschien.
Alle reacties Link kopieren
Dory_1 schreef:
14-12-2017 12:16
Ik snapte dit dus ook niet. Er was een heel stuk 'kwijt' voor mijn gevoel. Sowieso: Jerry zat met Rick en Carol in de auto. Is hij dan gaan lopen en opgepakt door de Saviors?
En dan Maggie en Jesus idd. Alles ingeleverd en het volgende moment zijn ze terug op de Hilltop. Ik snap er niks van.
Ik vermaak me nog uitstekend met TWD, maar dit soort 'gaten' in de aflevering vind ik echt slecht. Dan komt het zo afgeraffeld over.
Vond ik ook wat verwarrend. Het lijkt erop dat ze met z'n 3en van de Sanctuary zijn weggereden, Carol is afgezet bij the Kingdom, Rick bij Alexandria en Jerry is doorgereden naar Hilltop en daar geschept.
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
14-12-2017 12:32
En over eventueel immuun zijn, waar het een stukje terug over ging. Ik denk steeds maar, wat als het kindje van Maggie nou in haar buik overlijdt (niet ondenkbaar door alles wat zij moet doorstaan)? Dat is al gruwelijk, maar wordt het dan ook een zombie, in haar lichaam? Owwww, het idee...
Daar zit ik al vanaf het begin van de serie over na te denken! Of dat kan gebeuren.
Samen met het scenario dat je man/vrouw waarmee je bed ligt in de slaap overlijdt en je vervolgens te grazen neemt.
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
14-12-2017 13:40
Vond ik ook wat verwarrend. Het lijkt erop dat ze met z'n 3en van de Sanctuary zijn weggereden, Carol is afgezet bij the Kingdom, Rick bij Alexandria en Jerry is doorgereden naar Hilltop en daar geschept.
Ik ging er later vanuit dat ze dus niet met z'n drieën in een auto zaten, maar ieder in een aparte auto. Eerst dacht ik ook dat ze samen op weg waren, maar hebben we ze echt met elkaar in een auto gezien? Weet het niet zo goed meer, was een vaag stukje met steeds close-ups van gezichten. Er is wel gesproken over dat er bij de Sanctuary meerdere auto's stonden van de snipers.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
14-12-2017 12:57
Vind ik ook heel vaag. Ik heb het idee dat er wat met tijd wordt gespeeld.
Iedereen had het er ook steeds over dat ze ontsnapt waren door iets wat Eugene gedaan had. Maar wat werd niet duidelijk.
Vervolgens zien we Eugene wel ineens bij Gabriël en dr Carson om ze te vertellen dat ze langs de noordkant weg kunnen.
Is dat nadat Negan ontsnapte of daarvoor?
Heeft Eugene zichzelf ergens voor opgeofferd of zo? Dat hij de walkers wegleidde zodat de saviors eruit konden maar dat ze niet weten dat ze straks in een nog grotere val lopen?
Zoiets??
Krijgt hij toch nog een heldendood misschien.
Aan het eind van de voorlaatste aflevering zag je Eugene op led liggen en hoorde je een sirene. Ik denk dus dat hij heeft uitgevogeld hoe hij ergens in de buurt, of op een ander stuk van het fabrieksterrein, die sirene af kon laten gaan en zo de walkers van het gebouw weglokken.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Sorry, verkeerd topic
It's never too late start living!
Zo.....Ik ga maar eens de msf kijken :proud:
MacTrees schreef:
04-12-2017 18:25
Moet me verbijten niet het wit te gaan lezen maar ik wacht netjes tot vanavond om onbevangen :-D te kijken.

Heb wel heel apart gedroomd van het weekend (zaterdagnacht). Ik droomde dat ze verder in onze straat opnames aan het maken waren voor TWD. Om het huis stonden ijzeren hoge hekken en er liepen walkers in de tuin. Buiten de hekken stonden mensen te kijken en te klappen. Ik dus ook. Op een gegeven moment was het erg druk en stond er ook blaaskapellen te spelen. Ik irriteerde me hier aan zo van 'kijk ons limburgers, er moet ook altijd een blaaskapel bij komen' :facepalm:
Toen ik wakker werd zo midden in de nacht had ik de neiging om door het raam naar buiten te kijken of er nog wat te zien was.... :roll:
Afbeelding
Maar goed. Vanavond een wijntje en de een na laatste aflevering voor de break. Hoop dat het spannend wordt!
Ik vind het zo grappig dat je zo vaak droomt over twd :)
Start

Het is gelijk spannend. Of dat er spanning is en dat er wat staat te gebeuren.

Beetje zwak van de trashqueen om te vluchten, maar snap het wel....Dit ging niet volgens gepland.

BOOBIES!

omg, fucking spannend!!! Wat gaan ze doen!!!??? FIGHT FIGHT!

OMG O_O Jerry en Rick in een auto-ongeluk

Oh nee Jerry :"-(

Veel spannende bla bla bla

Zit echt te wachten op wat er gaat komen .....Heb het gevoel dat er iets groots of heftigs staat te gebeuren, zoals een dood. Heel onverwachts of juist heel groots in beeld gebracht

JERRY??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O_O O_O O_O O_O O_O O_O O_O Gewoon BAM! :cry:
Oh wacht, niet Jerry? Wie dan? Huh???? Confused. Ik schrok mij al helemaal de pleuris.

Het is een soort van trage spanning @( Aarrrrrgh. Spannend!

Goede muziek......Pffff.

Het is Carl........Oké, is het raar dat het mij niet zoveel doet?

Einde
Alle reacties Link kopieren
Gauw even dit topic bovenaan zetten anders wordt het straks zo zoeken. Het duurt nog eventjes tot februari.
Jammer dat TWD van Netflix is afgehaald anders had ik me weer vermaakt met herhalingen kijken.

Iemand nog iets nieuws gehoord over TWD? Ik ga eens kijken op facebook.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik heb geen nieuws gehoord
Enige nieuws wat ik voorbij heb zien komen is dat de kijkcijfers flink zijn gedaald. Maar ik begrijp dat het vooralsnog geen gevolgen heeft, ze gaan zeker nog een tijdje door.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen het nieuws gehoord dat Scott Gimple geen showrunner meer is, maar het hoe en wat weet ik niet precies. Heb het verder niet opgezocht.

Ik wil februari!!
Time spent with a cat is never wasted
Seizoen 9 is aangekondigd
Alle reacties Link kopieren
Weet ook iemand wanneer het weer begint? Ik weet nooit zo goed waar ik dat kan vinden.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik ook nooit. Ik vind de berichtgeving over/van televisie zeer slecht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
25 februari begint de tweede helft van seizoen 8 in de VS.

Voor datums kijk ik vaak even op Wikipedia, daar vind je het meestal wel.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Walki ... (season_8)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt. Dan kan dit in de agenda. Is het ook oké als ik hier dan mee/na kom kletsen? Mijn vriend is afgehaakt dus moet ik alleen kijken.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven