Entertainment
alle pijlers
TV Tip: NCRV Babyboom
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:45
A.s. donderdag (18 oktober) om half 9 's avonds is op Nederland 1 de eerste uitzending te zien van NCRV Babyboom. In de 10-delige NCRV serie worden 100 stellen met een kinderwens gevolgd.
Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.
Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.
Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
vrijdag 11 juli 2008 om 11:08
zo hart gelucht?? Ik snap niet zo goed waar deze posting vandaan komt. Zoals al eerder gezegd kan je verwachten dat er commentaar komt op een tv-programma. Er is altijd commentaar op een programma, alleen nu gaat het niet over de standaard publieke figuren maar over mensen die mee doen. Als je daar niet tegen kan, niet mee doen, dat is de makkelijkste optie.
en oh ja, nou je het er toch over hebt... er staat inderdaad een spelfout in... het is naAR mijn weten en niet na mijn weten.
doei
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 11 juli 2008 om 11:57
Babymerel, prima dat je je hart lucht, maar doe het dan wel een beetje normaal.
Die \\:-)// zijn echt nergens voor nodig. Of leg uit waarom je het doet. Dit is echt heel onaardig. (en ga nou niet vertellen dat je ons onaardig vind, dan moet je hier gewoon wegblijven)
Die \\:-)// zijn echt nergens voor nodig. Of leg uit waarom je het doet. Dit is echt heel onaardig. (en ga nou niet vertellen dat je ons onaardig vind, dan moet je hier gewoon wegblijven)
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 11 juli 2008 om 13:21
vrijdag 11 juli 2008 om 13:37
Is dit nou een reden om zo uit je panty te schieten? Een compliment voor je kind, voor je vent en de waarheid over jou (die ik dus alleen maar baseer op je reacties hier). Waar maak je je druk over, ik ben ook vaak een draak nou en? Jij laat je op tv zien en dan nog even van je beste kant op het forum en dan hebben mensen een mening over je, soit.
vrijdag 11 juli 2008 om 15:24
Als iemand een mening heeft is nou eenmaal negatief, helaas
Ze kennen je van 3 sec tv ( wat erig knap is)
Terwijl ik alleen met mijn bevalling bezig was.
wat me erig opvalt en irritated vind is
De meeste van jullie zitten te piepen dat je het programma echt bagger vind. Maar wel de ins en outs weet over het programma.
Kijk dan niet.
De meesten zitten een beetje te tieren en te zeuren en mensen op hun nummer te zetten. Terwijl dus zelf geen haar beter zijn.
Want anders zou het niet doen. Maar mensen houden ervan om negatief te reageren lijkt wel.
Dat merk ik ook op de babyboom forum. Als je leuk positief bericht schrijft reageert bijna niemand.
Als je wat op je hart heb of iets anders. dan stromen de berichten binnen.
Is dit de aard van een mens>??
Ik wou dit even melden verder niets.
moeder van merel
Ze kennen je van 3 sec tv ( wat erig knap is)
Terwijl ik alleen met mijn bevalling bezig was.
wat me erig opvalt en irritated vind is
De meeste van jullie zitten te piepen dat je het programma echt bagger vind. Maar wel de ins en outs weet over het programma.
Kijk dan niet.
De meesten zitten een beetje te tieren en te zeuren en mensen op hun nummer te zetten. Terwijl dus zelf geen haar beter zijn.
Want anders zou het niet doen. Maar mensen houden ervan om negatief te reageren lijkt wel.
Dat merk ik ook op de babyboom forum. Als je leuk positief bericht schrijft reageert bijna niemand.
Als je wat op je hart heb of iets anders. dan stromen de berichten binnen.
Is dit de aard van een mens>??
Ik wou dit even melden verder niets.
moeder van merel
vrijdag 11 juli 2008 om 15:48
Wat ik nogal raar vind, moeder van merel, is dat jíj dit topic nieuw leven inblaast. Je wilt volgens mij dat er reacties gaan komen op t programma, je komt ons zelf erop attenderen dat t weer begonnen is en of we niet iets te zeiken hebben. Nou ja, dan kun je t krijgen natuurlijk he.....
En je nederlands is inderdaad vreselijk. Bijna niet te volgen. Erig?? Nooit van gehoord.
Ga eens een boek lezen zou ik zeggen
En je nederlands is inderdaad vreselijk. Bijna niet te volgen. Erig?? Nooit van gehoord.
Ga eens een boek lezen zou ik zeggen
vrijdag 11 juli 2008 om 15:52
Nou Monique je klaagt dat mensen oordelen maar dit doe je zelf net zo hard (zie commentaar dj momo).
En als je een probleem hebt met het babyboom forum dan stel ik voor om dáár de middelvinger smiley te plaatsen.
Daarnaast lees ik hier nergens dat het programma bagger is maar dat mensen vooral wé bleven kijken. Wel dat het bijzonder, vreemd, intiem, intrigerend, raar of een mooi programma is. Wat is daar vreemd aan, het was/is toch 'baanbrekend' geweest? Je wilde daar zélf aan meewerken.
Je moet de dingen in perspectief zien.
En zelfs een van de mensen die hier het meeste kritiek kreeg, Kitty, is in staat geblekem om in correcte volzinnen kenbaar te maken hoe zij er tegenaan keek en dat is een 'fatsoenlijke' discussie geworden.
Je haalt m.i dingen door elkaar.
Overigens is het hoogst apart te noemen dat je hier meer dan een half jaar later nog eens van flipt.
En als je een probleem hebt met het babyboom forum dan stel ik voor om dáár de middelvinger smiley te plaatsen.
Daarnaast lees ik hier nergens dat het programma bagger is maar dat mensen vooral wé bleven kijken. Wel dat het bijzonder, vreemd, intiem, intrigerend, raar of een mooi programma is. Wat is daar vreemd aan, het was/is toch 'baanbrekend' geweest? Je wilde daar zélf aan meewerken.
Je moet de dingen in perspectief zien.
En zelfs een van de mensen die hier het meeste kritiek kreeg, Kitty, is in staat geblekem om in correcte volzinnen kenbaar te maken hoe zij er tegenaan keek en dat is een 'fatsoenlijke' discussie geworden.
Overigens is het hoogst apart te noemen dat je hier meer dan een half jaar later nog eens van flipt.
vrijdag 11 juli 2008 om 17:18
[quote]
Nou Monique je klaagt dat mensen oordelen maar dit doe je zelf net zo hard (zie commentaar dj momo). ik heb niet eens gereageerd op hem??
En als je een probleem hebt met het babyboom forum dan stel ik voor om dáár de middelvinger smiley te plaatsen. Misschien een goed idee lily.
Daarnaast lees ik hier nergens dat het programma bagger ( lees maar een paar pagina's terug) is maar dat mensen vooral wé bleven kijken. Wel dat het bijzonder, vreemd, intiem, intrigerend, raar of een mooi programma is. ( Dat zeker daarom heb ik ook mee gedaan. We hebben taboe door broken.) Wat is daar vreemd aan, het was/is toch 'baanbrekend' geweest?
En zelfs een van de mensen die hier het meeste kritiek kreeg, Kitty, is in staat geblekem om in correcte volzinnen kenbaar te maken ( maar dat heb ik toch ook gedaan)
Overigens is het hoogst apart te noemen dat je hier meer dan een half jaar later nog eens van flipt ( dat is misschien zo maar ik lees het nu pas )
:Nou Monique je klaagt dat mensen oordelen maar dit doe je zelf net zo hard (zie commentaar dj momo). ik heb niet eens gereageerd op hem??
En als je een probleem hebt met het babyboom forum dan stel ik voor om dáár de middelvinger smiley te plaatsen. Misschien een goed idee lily.
Daarnaast lees ik hier nergens dat het programma bagger ( lees maar een paar pagina's terug) is maar dat mensen vooral wé bleven kijken. Wel dat het bijzonder, vreemd, intiem, intrigerend, raar of een mooi programma is. ( Dat zeker daarom heb ik ook mee gedaan. We hebben taboe door broken.) Wat is daar vreemd aan, het was/is toch 'baanbrekend' geweest?
En zelfs een van de mensen die hier het meeste kritiek kreeg, Kitty, is in staat geblekem om in correcte volzinnen kenbaar te maken ( maar dat heb ik toch ook gedaan)
Overigens is het hoogst apart te noemen dat je hier meer dan een half jaar later nog eens van flipt ( dat is misschien zo maar ik lees het nu pas )
vrijdag 11 juli 2008 om 17:35
lieve gewone forummers, ik denk dat het geen zin heeft om hier de discussie gaande te houden met babymerel/monique. Ze wil gewoon graag in de aandacht staan, en geef haar eens ongelijk, ze heeft verder blijkbaar niks om handen, dus dan is dit wel een hele fijne bezigheid.
Monique wil graag dat er iemand zegt, nou meid je hebt gelijk, wat zijn wij onaardig geweest en het is fantastisch dat jullie dit doen.
Monique ziet blijkbaar niet in wat een commentaar er is geweest op andere programma`s, bijvoorbeeld de gouden kooi. Ook hier waren de deelnemers wekenlang onderwerp van gesprek, en dat is nou eenmaal hoe wij hier dingen bespreken.. of het dan positief of negatief is, dat maakt niet uit... ( was het trouwens niet dat negatieve aandacht ook aandacht is..) als je niet tegen commentaar kan, lees dan niet op diverse fora mee, maar hou je bezig met wat er voor jou dan wel toe doet!
Monique, t lijkt me beter als je je lekker richt op je kindje ipv hier al je energie in het levendig houden van een topic steekt!
Monique wil graag dat er iemand zegt, nou meid je hebt gelijk, wat zijn wij onaardig geweest en het is fantastisch dat jullie dit doen.
Monique ziet blijkbaar niet in wat een commentaar er is geweest op andere programma`s, bijvoorbeeld de gouden kooi. Ook hier waren de deelnemers wekenlang onderwerp van gesprek, en dat is nou eenmaal hoe wij hier dingen bespreken.. of het dan positief of negatief is, dat maakt niet uit... ( was het trouwens niet dat negatieve aandacht ook aandacht is..) als je niet tegen commentaar kan, lees dan niet op diverse fora mee, maar hou je bezig met wat er voor jou dan wel toe doet!
Monique, t lijkt me beter als je je lekker richt op je kindje ipv hier al je energie in het levendig houden van een topic steekt!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 11 juli 2008 om 18:01
gouden kooi is iets anders denke ik.
daar werden zowat ogen uit gestoken en zo.
Maar jullie hebben ook wel een leuke bezigheid hier gezellig! hi
groetjes
p.s kinderen slapen wel eens.
Niet normale forummer. zoals jij beweert
Ik mag toch ook mijn ding schrijven.
En er is niet een discussie gaande
Ik heb maar 3 berichtjes gestuurd.
vrijdag 11 juli 2008 om 18:06
vrijdag 11 juli 2008 om 18:08