Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!
dinsdag 12 november 2019 om 01:20
uit de panorama:
Goudzoekers
“In 2014 komt er nog een boek uit: André & ik, geschreven door Jos van Zoelen, 15 jaar lang de manager van Hazes. Die heeft een heel andere versie van de ontluikende liefde tussen André en Rachel. “Toen was ze 13. Zij zat bij André op schoot, moeder Friedel spoorde dat wel aan. Naar leeftijd keek die kleine toch niet en hij was niet zo moeilijk. Niet dat hij iets deed, zeker niet waar mensen bij waren. Het duurde erg lang voor de opnames weer begonnen, Rachels ouders moesten weg. Rachel mocht blijven, als wij haar een lift zouden geven. Nou, daar zaten ze achterin de auto, Rachel en André. Hij zei daarna: Dat is wel een lekker wijffie! Zo begon het. Ik zag dat het een opzetje was, goudzoekers herken je meteen. Ik heb jaren aan de deur gestaan, ik haal ze er zo uit. De Van Galens hadden gewoon het plan om dichtbij de artiesten te komen. Ze wilden bij de scene horen. Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat André en Rachel samen zouden komen. Zulke mensen zijn gevaarlijk. Eerst komen ze voor een handtekening, dan met cadeautjes. Zo komen ze iedere keer terug. En langzamerhand gaat het steeds verder en verder. Friedel manipuleerde dat heel goed. Normaliter zou Rachel nooit met zo’n artiest in aanraking komen. Dit kwam alleen omdat André kutjegeil was en op jonge meisjes viel. Daarom klikte het.”
Goudzoekers
“In 2014 komt er nog een boek uit: André & ik, geschreven door Jos van Zoelen, 15 jaar lang de manager van Hazes. Die heeft een heel andere versie van de ontluikende liefde tussen André en Rachel. “Toen was ze 13. Zij zat bij André op schoot, moeder Friedel spoorde dat wel aan. Naar leeftijd keek die kleine toch niet en hij was niet zo moeilijk. Niet dat hij iets deed, zeker niet waar mensen bij waren. Het duurde erg lang voor de opnames weer begonnen, Rachels ouders moesten weg. Rachel mocht blijven, als wij haar een lift zouden geven. Nou, daar zaten ze achterin de auto, Rachel en André. Hij zei daarna: Dat is wel een lekker wijffie! Zo begon het. Ik zag dat het een opzetje was, goudzoekers herken je meteen. Ik heb jaren aan de deur gestaan, ik haal ze er zo uit. De Van Galens hadden gewoon het plan om dichtbij de artiesten te komen. Ze wilden bij de scene horen. Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat André en Rachel samen zouden komen. Zulke mensen zijn gevaarlijk. Eerst komen ze voor een handtekening, dan met cadeautjes. Zo komen ze iedere keer terug. En langzamerhand gaat het steeds verder en verder. Friedel manipuleerde dat heel goed. Normaliter zou Rachel nooit met zo’n artiest in aanraking komen. Dit kwam alleen omdat André kutjegeil was en op jonge meisjes viel. Daarom klikte het.”
dinsdag 12 november 2019 om 07:33
Ik vind Roxeanne een leuke meid.Kwebbeltje91 schreef: ↑11-11-2019 22:00Ik vind haar de laatste tijd sympathieker overkomen dan Dré.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
dinsdag 12 november 2019 om 08:14
GATVERDAMME.S-Meds schreef: ↑12-11-2019 01:20uit de panorama:
Goudzoekers
Hoe kan het dat dat kón? Dat was gewoon seksueel misbruik en uitbuiting. Waarom hebben instanties toen niets gedaan?
•
dinsdag 12 november 2019 om 08:40
Ik ben het helemaal met je eens, ik vind het alleen wel heel naar gedrag van haar dat ze net doet alsof André verder geen andere kinderen had.fashionvictim schreef: ↑11-11-2019 21:53Ze hebben hun dochter inderdaad gewoon ordinair uitgehuwelijkt. Friedel heeft haar dochter de opdracht gegeven om als ze op de kinderen van H6 paste hem te pijpen, want daar hielden mannen van. Het kind was toen 13.
We maakten hier vroeger natuurlijk altijd grappen over Rasj, maar eigenlijk heb ik in de loop der jaren steeds meer met haar te doen gekregen. Die vrouw heeft natuurlijk een waardeloze jeugd gehad met die walgelijke ouders, en daarna een waardeloos huwelijk met die alcoholist met losse handjes. Ik vind het eigenlijk verdomd knap van haar hoe ze dat in haar eigen voordeel heeft weten om te buigen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 12 november 2019 om 08:46
Ze deed ook net of zij gelooft in mij voor haar was terwijl dat voor zijn tweede vrouw was “geschreven” idem met kleine jongen dat was ook ten tijde van Melvin.
dinsdag 12 november 2019 om 09:07
Ook al beweert Dreetje dat de relatie met Monique 'al maanden voorbij was', dat strookt niet met het bericht van Monique: 'we hadden na de zomer een paar fijne weken maar hebben van de week besloten er definitief een punt achter te zetten'. Dezelfde week dat hij dus met Bridzjet lag te vunzen? Dreetje probeert zijn straatje schoon te vegen maar had dit echt veel respectvoller naar Monique en junior moeten doen. En Bridzjet had afstand moeten houden van een man die nog niet helemaal vrij was/is. Ik ben heel erg geneigd Monique te geloven, Dreetje liep alleen maar rond te blaten dat hij en Monique nog dikke mik waren. Alles voor geld en succes en het imago he.
Zij was veel eerlijker, gaf toe dat het af en toe een heel moeilijke relatie was met ups en downs.
Zij was veel eerlijker, gaf toe dat het af en toe een heel moeilijke relatie was met ups en downs.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 12 november 2019 om 09:18
dinsdag 12 november 2019 om 09:21
dinsdag 12 november 2019 om 10:29
Precies.SweetFirefly schreef: ↑12-11-2019 09:07Ook al beweert Dreetje dat de relatie met Monique 'al maanden voorbij was', dat strookt niet met het bericht van Monique: 'we hadden na de zomer een paar fijne weken maar hebben van de week besloten er definitief een punt achter te zetten'. Dezelfde week dat hij dus met Bridzjet lag te vunzen? Dreetje probeert zijn straatje schoon te vegen maar had dit echt veel respectvoller naar Monique en junior moeten doen. En Bridzjet had afstand moeten houden van een man die nog niet helemaal vrij was/is. Ik ben heel erg geneigd Monique te geloven, Dreetje liep alleen maar rond te blaten dat hij en Monique nog dikke mik waren. Alles voor geld en succes en het imago he.
Zijn verhaal klopt niet.
dinsdag 12 november 2019 om 13:46
Ze zijn al arm in arm samen gezien tijdens een avondje uit.
https://dagelijkseverhalen.nl/foto-andr ... jrw7hwebq/
En Monique was vandaag bij de opening van een winkel van Nicolette van Dam.
Gelukkig maar dat het toch geen Nikkie Plessen was aangezien die op dezelfde opening aanwezig was
https://dagelijkseverhalen.nl/monique-v ... k4jnkejnk/
https://dagelijkseverhalen.nl/foto-andr ... jrw7hwebq/
En Monique was vandaag bij de opening van een winkel van Nicolette van Dam.
Gelukkig maar dat het toch geen Nikkie Plessen was aangezien die op dezelfde opening aanwezig was
https://dagelijkseverhalen.nl/monique-v ... k4jnkejnk/
dinsdag 12 november 2019 om 14:15
Erg vervelend allemaal voor beide partijen. Maar Monique had toch zoiets kunnen verwachten? Met een kind van 22 een relatie beginnen en een kind op de wereld zetten. Het zal niemand verbazen dat dat geen stand houdt.
Aan elk verhaal zit natuurlijk twee kanten. Hopelijk worden ze beide gelukkig zonder elkaar.
Aan elk verhaal zit natuurlijk twee kanten. Hopelijk worden ze beide gelukkig zonder elkaar.
dinsdag 12 november 2019 om 15:19
Jeetje wat een verhaal van Rachel zeg, niet gek dat ze een tik van de molen heeft gekregen met zulke ouders heb je geen vijanden nodig!
Tja en nooit verwacht dat Roxanne een verstandige reactie zou geven eigenlijk. Hoop dat de familie elkaar toch weer vindt.
Tja en dat André en Monique uit elkaar zijn verbaast me niet, het was al steeds heel wankel. Daarbij trekt een kind hoe leuk ook toch een wissel op je relatie. en is er een flink leeftijdsverschil tussen hun beiden.
Het verhaal rammelt natuurlijk wel want als je een week vlinders hebt dan ga je toch geen persbericht naar buiten sturen lijkt me.
Begin dit jaar zagen we het stel op een vliegveld in Amerika en toen vond ik de sfeer al uitermate ongezellig bij die groep. En dan zie je later mooie vrolijke foto's op insta, toen dacht ik wel jaja.. En natuurlijk wordt je niet super blij van een vliegveld maar ze hadden een chagrijnige uitstraling met z'n allen van heb ik jou daar.
Tja en nooit verwacht dat Roxanne een verstandige reactie zou geven eigenlijk. Hoop dat de familie elkaar toch weer vindt.
Tja en dat André en Monique uit elkaar zijn verbaast me niet, het was al steeds heel wankel. Daarbij trekt een kind hoe leuk ook toch een wissel op je relatie. en is er een flink leeftijdsverschil tussen hun beiden.
Het verhaal rammelt natuurlijk wel want als je een week vlinders hebt dan ga je toch geen persbericht naar buiten sturen lijkt me.
Begin dit jaar zagen we het stel op een vliegveld in Amerika en toen vond ik de sfeer al uitermate ongezellig bij die groep. En dan zie je later mooie vrolijke foto's op insta, toen dacht ik wel jaja.. En natuurlijk wordt je niet super blij van een vliegveld maar ze hadden een chagrijnige uitstraling met z'n allen van heb ik jou daar.