Entertainment alle pijlers

Voor Hetzelfde Geld, seizoen 4

20-05-2024 16:32 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er weer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat stom dat Leonie steeds het accent van die man nadeed. Dat, terwijl ze zelf een vet Twents accent heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ligt het aan mij of zagen jullie, op de garage mogelijkheden na, ook niet echt wat dit huis nou beter maakte dan hun oude huis?
Nog steeds in een woonwijk, alleen dan met een slootje, en ook niet heel groot.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de eerste aflevering gezien, maar ik mis Natasja! Ik dacht dat Leonie wel een leuk mens was, maar ik vind haar niet hartelijk, niet oprecht, een beetje afzeikerig en nogal randstedelijk (dat mag ik zeggen, ik woon in dezelfde plaats als zij :) ) . Jammer, want het maakt het minder leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
26-06-2024 22:00
Ligt het aan mij of zagen jullie, op de garage mogelijkheden na, ook niet echt wat dit huis nou beter maakte dan hun oude huis?
Nog steeds in een woonwijk, alleen dan met een slootje, en ook niet heel groot.
Ik had dat ook. Tot ik me bedacht dat het over Beverwijk gaat.
Gezond opgroeien voor de kinderen ipv naast de hoogovens. Maar of dat het motief is geweest...
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
28-05-2024 15:46
Ik vind Leonie leuk.
Ze is niet zo zoetsappig. Daar hou ik wel van.
Ik vind haar ook leuk :) snap de negatieve reacties niet
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
30-06-2024 11:37
Ik had dat ook. Tot ik me bedacht dat het over Beverwijk gaat.
Gezond opgroeien voor de kinderen ipv naast de hoogovens. Maar of dat het motief is geweest...
Oja, daar had ik nog niet aan gedacht maar dat zouden ze dan wel genoemd hebben toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sky schreef:
24-06-2024 22:55
Wat stom dat Leonie steeds het accent van die man nadeed. Dat, terwijl ze zelf een vet Twents accent heeft.
Ik heb niet zo goed zitten opletten, maar deed ze dat echt?! :O
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
30-06-2024 11:53
Oja, daar had ik nog niet aan gedacht maar dat zouden ze dan wel genoemd hebben toch?
Misschien niet. Don't bite the hand that feeds you (or your family).
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
30-06-2024 12:13
Ik heb niet zo goed zitten opletten, maar deed ze dat echt?! :O

Ja, ze deed twee keer het accent van die man na. Ze heeft zelf een giga Twents accent, maar ook al had ze dat niet, dan is het nog raar dat ze dat deed.

Ze komt zo onsympathiek over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sky schreef:
30-06-2024 15:44
Ja, ze deed twee keer het accent van die man na. Ze heeft zelf een giga Twents accent, maar ook al had ze dat niet, dan is het nog raar dat ze dat deed.

Ze komt zo onsympathiek over.
Dat is niet zo netjes nee. Ze probeert vaak grappig over te komen en dit zijn misplaatste grappen.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
ik vind Leonie ook niet leuk, geen hartelijk persoon. Vaak een beetje bot of onvriendelijk

Debbie erger ik me al jaren aan. Die wil alleen maar goedkeuring horen voor haar keuzes
"Mooi he mooi he??? Dit wilden jullie graag he??? Kijk eens, een dubbele garage! Dat wilden jullie he??? En wat vind je van deze kamer?? mooi he??? Leuk he???"

Die mensen krijgen de kans niet om er zelf iets van te vinden.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven