Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2284 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Yakuzakiko schreef:
25-04-2025 19:23
Zijn jullie echt geïnteresseerd in zijn leven? Ik vind het toch zo'n simpele, oninteressante gast. Hij is alleen maar goed om grappen over te maken.
Dat is dan ook precies wat ik doe.

Ik ben totaal niet in die man geïnteresseerd.
Baggal schreef:
25-04-2025 19:33
Ik vraag mij af of ze die domme oneliners zelf verzinnen of er een PR bureau achter zit…
Dat kan zij zelf nooit bedenken. Daar heeft ze iemand voor, die er niet goed in is :lol:
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Abby schreef:
25-04-2025 19:36
Dat is dan ook precies wat ik doe.

Ik ben totaal niet in die man geïnteresseerd.
Nee toch. Het is echt een domme, seksistische droplul van de bovenste plank. Ik heb hem dingen horen zeggen over vrouwen, daar word je misselijk van. Al die vriendinnen van hem zijn ook van die tradwives.
Yakuzakiko schreef:
25-04-2025 19:47
Nee toch. Het is echt een domme, seksistische droplul van de bovenste plank. Ik heb hem dingen horen zeggen over vrouwen, daar word je misselijk van. Al die vriendinnen van hem zijn ook van die tradwives.
Ik vind hem vooral heel simpel.

Maar hij is ook maar een product van twee mensen met behoorlijk veel issues.
yasmijn schreef:
25-04-2025 19:37
Dat kan zij zelf nooit bedenken. Daar heeft ze iemand voor, die er niet goed in is :lol:
Wie??
Rachel wil niet reageren op de breuk maar deelt via Insta wel een foto met een onderliggende sneer. Wat is het toch een nare secreet.
Vooral heel erg kinderachtig.

Dit is zo'n eindeloze soap, die hele familie. The bold and the beautiful is er niks bij.
Heal the world, make it a better place.
Vorige week maakten André Hazes (31) en Monique Westenberg (47) bekend uit elkaar te zijn. Volgens weekblad Privé zou de volkszanger inmiddels een relatie hebben met iemand uit zijn team: Naomi.

Het management van André laat desgevraagd aan RTL Boulevard weten dat deze geruchten niet kloppen: Naomi is al lange tijd onderdeel van het team van André en er speelt 'niks' tussen hen in de 'relationele sfeer'.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... atie-naomi
Er was toen ook niets met die Sarah. Dat was gewoon ' een vriendin'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ze zijn al wel eerder uit elkaar gegaan dan dat ze het bekend hebben gemaakt dus het zou kunnen. Hij lijkt me ook iemand die niet alleen kan zijn. Altijd zoekende, wel triest eigenlijk.
Pimpelmeesje87 schreef:
30-04-2025 13:13
Vorige week maakten André Hazes (31) en Monique Westenberg (47) bekend uit elkaar te zijn. Volgens weekblad Privé zou de volkszanger inmiddels een relatie hebben met iemand uit zijn team: Naomi.

Het management van André laat desgevraagd aan RTL Boulevard weten dat deze geruchten niet kloppen: Naomi is al lange tijd onderdeel van het team van André en er speelt 'niks' tussen hen in de 'relationele sfeer'.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... atie-naomi
Tuurlijk.

Die hebben gewoon een relatie.
VGM1980 schreef:
30-04-2025 13:27
Er was toen ook niets met die Sarah. Dat was gewoon ' een vriendin'
Waar het misschien wel iets mee zou kunnen worden in de toekomst , terwijl hij ondertussen al compleet geadopteerd was door die familie .
Over een jaartje is hij gewoon weer bij Monique.
Judith86 schreef:
30-04-2025 19:56
Over een jaartje is hij gewoon weer bij Monique.
Kokende kerst want dat is traditie.
Bwah ... Als hij denkt dat heel de Benelux ook maar een woord gelooft van dat hij "just friends" is met die Naomi - nadat ze vorige week uitgooien dat Monique en hij uit elkaar zijn - laat hem dan maar in zijn droomwereld :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
30-04-2025 20:26
Bwah ... Als hij denkt dat heel de Benelux ook maar een woord gelooft van dat hij "just friends" is met die Naomi - nadat ze vorige week uitgooien dat Monique en hij uit elkaar zijn - laat hem dan maar in zijn droomwereld :-).
Monique weet het waarschijnlijk nog niet :-D.
Ik vind het wel een heel ander type dan waar-ie normaal mee aankomt. Geen opblaaslippen/gigantische nepwimpers/zwarte balken als wenkbrauwen.
Nothing happens for a reason
Abby schreef:
30-04-2025 20:18
Kokende kerst want dat is traditie.

En volgend zomer gaan ze echt trouwen hoor.
Oops, he did it again.

Kunnen ze dezelfde cirkel weer doorlopen.

:zzz:
Zo te zien zit dreetje aardig aan de anabooltjes als ik die foto zo zie of lijkt dat nou zo? Ik krijg jake vibes van die foto en over de blabla die hij uitkraamt over die Naomi ga ik het niet eens hebben.. dat is een gebed zonder eind. :roll:
https://www.mediacourant.nl/2025/04/waa ... -op-naomi/

Ze zouden sinds begin april uit elkaar zijn.
Judith86 schreef:
30-04-2025 21:13
En volgend zomer gaan ze echt trouwen hoor.
Ik denk dat Mo nu dan eindelijk de handdoek in de ring gooit en inziet dat hij nooit met haar wil trouwen .

Zou wel pijnlijk als hij dat met een nieuwe wel snel doet.
De twee hebben ook lijfelijk aan elkaar gezeten, stelt deze bron. Maar wie is deze Naomi precies? Het juicekanaal Reality FBI heeft vanochtend flink gespeurd en kwam al snel uit op Naomi Kreijkes. En er zijn inderdaad nogal wat pikante berichtjes van André onder haar foto’s te vinden, die hij nog tíjdens zijn relatie met Monique plaatste…

Poepie
André heeft met name in januari behoorlijk flirterige berichtjes geplaatst onder de posts van Naomi. “Naooooomi modelllllllllllll”, lezen we bijvoorbeeld onder een bikinifoto van haar in Kaapstad.

En onder een ander berichtje: “Je bent echt zo’n poepie naommmmmm.”

Zo gaat het maar door: “Naommmmm je bent zo’n kanjer we missen je.”

Onder een foto waarop André en Naomi knuffelen, schrijft hij: “I love you. En ons team. ❤️❤️

Zo gaat het maar door. En dit was dus nog tíjdens zijn relatie met Monique. Zal zij dit oké vinden? Of er überhaupt van weten? De volgende vakantiefoto uit Amerika zal het ons leren…
Ik vind die Naomi juist wel op zijn exen lijken, alleen de Wortel tan ontbreekt maar dat is dan ook het enige.
Wel een knappe vrouw die Naomi. Heel ander type dan Mo of Sarah.

Maar wat de vrouwen toch altijd in André zien, ik snap dat niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven