Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1624 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk Oppenheimer gezien via Pathé Thuis. Die maakte wel diepe indruk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Max.Daffie schreef:
10-12-2023 21:13
Fallen leaves. Zeer enthousiaste recensies...ik vond hem mwah...
Oh ik vond hem wel heel goed. Mooie trieste sfeerbeelden. Ik wil nooit meer naar Finland 😊.
Alle reacties Link kopieren Quote
Love Again op Netflix. Celine Dion heeft hier ook een rol in.
Keek prima weg, fijne film voor lekker een avondje alleen thuis (voor mij dan, de man houdt totaal niet van dit genre)
Alle reacties Link kopieren Quote
Net terug van The Old Oak— wat een prachtige, ontroerende film was het. Ik raad ‘m echt aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wonka, echt ontzettend genoten! Leuk verhaal, goede acteurs, de hele setting is prachtig vind ik. Ik ben fan :) beter dan Johnny depp in Charlie and the chocolate factory.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maestro op Netflix gezien. Het kwam wat moeilijk op gang maar werd wel boeiend in de tweede helft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anatomy of a Fall. Erg onder de indruk van deze film. En een verademing bij de Hollywood meuk waar je doorgaans mee dood wordt gegooid.
Too many clowns, not enough circuses.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hypontic op pathe thuis,

Next goal wins in de bios, aardige film over het slechtste voetbal team ter wereld
Relax we're all crazy, it's not a competition
Indiana Jones, de meest recente. Weet de titel even niet en ga m niet opzoeken ook, is ie me niet waard. Niet zo slecht als ik had verwacht (van horen zeggen), maar vergeleken met de vroegere films die ik echt leuk vond is dit een slechte.
Blij dat we m gewoon op Disney+ hebben gekeken en niet in de bioscoop.
Anyone but you. Samen met mijn dochter en een hele bioscoopzaal vol zwijmelende meisjes. Best een leuke film, beetje gemakzuchtig gemaakt, maar mooie mensen in een mooie setting, dus prima.

Wel gek was dat al die meisjes gedurende de hele film op hun telefoon zaten. Is dat normaal? Echt állemaal, je zag tientallen schermpjes oplichten in het donker. Mijn kinderen doen dat wel voor de televisie, maar in de bioscoop had ik het nog niet meegemaakt o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
In de bios heb ik dat nog nooit gezien. Maar wij zitten nog in de “kinderfilms” a la wish, wonka enz. Misschien bij films voor net wat oudere kinderen wel. Wij gaan wel naar een servicebioscoop, dus daar loopt personeel rond steeds. Merk wel dat dat al scheelt in kletsen tijdens de film. Het is rustiger dan in een gewone bioscoop vind ik altijd.
Maar op je telefoon gaan zitten kijken tijdens de film vind ik wel bijzonder. Ik zou die schermpjes ook erg storend vinden. Ik zie dat er bij de gedragsnormen in onze bios ook bij staat dat de telefoon uit moet. Denk dat ze er als personeel dan ook wel wat van zouden zeggen als de halve zaal op zijn mobiel zit te kijken.

Ik heb Barbie gekeken. Vond hem mwah. Had inderdaad ook wel wat anders verwacht eigenlijk en ben blij dat we hem niet met dochter in de bios zijn gaan kijken. Vond vooral de stukjes met Barbie in de real world leuk als dingen anders gaan dan ze gewend is. Zoals met dat glas water wat ze in haar gezicht gooit :) ik had eigenlijk meer een film met dat soort dingen verwacht dan echt zo’n verhaal over emancipatie en een patriarchale gemeenschap. Minder luchtig dan verwacht en daardoor niet echt geschikt voor jonge tienerdochter, zoals ik vanuit de trailer wel had verwacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Saltburn, ik vond hem heel boeiend en goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Good grief op Netflix.
Ik vond hem erg mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
06-01-2024 22:17
Good grief op Netflix.
Ik vond hem erg mooi.
die heb ik ook net gezien.. erg mooi idd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Kimi van Steven Soderburgh. Aardige thriller van een data-analiste die achter een verkrachting komt via Kimi/Siri. En dan komen ze achter haar aan. Matige start, spannend einde. Een 7.
It won't stop until you wise up
dolfje schreef:
06-01-2024 21:07
Saltburn, ik vond hem heel boeiend en goed.
Wel aardig, vond ik. Goed begin maar aan het eind ontspoorde het verhaal. Iets teveel over the top, misschien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocco en Sjuul vermakelijke film.
Alle reacties Link kopieren Quote
Samarinde schreef:
07-01-2024 00:05
Wel aardig, vond ik. Goed begin maar aan het eind ontspoorde het verhaal. Iets teveel over the top, misschien.
Ja over the top was het wel maar het stoorde me niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben gisteren ook nog Midsommar gekeken, had daar veel over gehoord.
Best heftig zonder de echte horror maar toch wel naar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mary and Max
...
Myrthe1973 schreef:
03-01-2024 23:08
Net terug van The Old Oak— wat een prachtige, ontroerende film was het. Ik raad ‘m echt aan!
+1 vandaag ook gezien. Prachtig ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
06-01-2024 22:17
Good grief op Netflix.
Ik vond hem erg mooi.
Ik vond hem zwak en oppervlakkig. Er had meer diepte in kunnen zitten.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag net The Father met Anthony Hopkins op npo1 :cry: :cry:
"Erf de ogen van je kind, kijk erdoor..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Zootropolis op Disney + blijft leuk :heart:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Op HBO max The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society.

Wellicht wat oppervlakkig in uitvoering maar het verhaal gaat over de bezetting van Guernsey in de 2e wo en bijv het bouwen van bunkers door gevangenen, maar dat laatste wordt helaas niet verder uitgediept.
Michiel Huisman en Lily James spelen niet de sterren van de hemel maar wel leuk om naar te kijken.

Yesterday is ook zo’n feelgood tip.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven