Avonddienst, tips qua eten gezocht.
woensdag 2 juli 2025 om 19:31
Binnenkort moet ik een paar avonddiensten werken en ik zoek tips van wat ik dan mee zal nemen qua eten. Er is een koelkast maar ik moet nog even navragen of er ook een magnetron is die ik kan gebruiken zodat ik wat op kan warmen.
Ik zoek voor nu dus vooral dingen die je koud kunt eten en makkelijk mee te nemen zijn. Kom eigenlijk niet verder dan salades, quiche en koude pannenkoeken.
Ik eet vegetarisch.
Ik zoek voor nu dus vooral dingen die je koud kunt eten en makkelijk mee te nemen zijn. Kom eigenlijk niet verder dan salades, quiche en koude pannenkoeken.
Ik eet vegetarisch.
woensdag 2 juli 2025 om 19:43
woensdag 2 juli 2025 om 20:00
Ja, dat ga ik denk ik ook wel een paar keer doen inderdaad maar denk niet dat ik daar iedere keer zin in ga hebben.nerdopviva schreef: ↑02-07-2025 19:36Je kunt ook 's middags (thuis) warm eten en 's avonds een lichtere maaltijd. Mijn vriend heeft regelmatig avonddiensten en eet dan 's middags warm.
woensdag 2 juli 2025 om 20:15
Je went er aan..wij doen dat ook bij late dienst.Squishmallow schreef: ↑02-07-2025 20:00Ja, dat ga ik denk ik ook wel een paar keer doen inderdaad maar denk niet dat ik daar iedere keer zin in ga hebben.
woensdag 2 juli 2025 om 21:21
Ik vind salades, quiche en koude pannenkoeken al veel opties.
Zelf zou ik gewoon belegde broodjes (voor mijn part boterhammen met kaas, etc.) en wat komkommer, tomaatjes en fruit meenemen. Als die avonddiensten niet vaak voorkomen, dan is dat toch prima.
Ik vind zelf warm eten voor de lunch niet prettig, dan ben ik de hele middag vol en sloom. Ik moest dat vroeger bij mijn opa en oma (zij deden ook echt zwaar lichamelijk werk), maar dat vond ik echt vervelend.
Zelf zou ik gewoon belegde broodjes (voor mijn part boterhammen met kaas, etc.) en wat komkommer, tomaatjes en fruit meenemen. Als die avonddiensten niet vaak voorkomen, dan is dat toch prima.
Ik vind zelf warm eten voor de lunch niet prettig, dan ben ik de hele middag vol en sloom. Ik moest dat vroeger bij mijn opa en oma (zij deden ook echt zwaar lichamelijk werk), maar dat vond ik echt vervelend.
woensdag 2 juli 2025 om 22:00
woensdag 2 juli 2025 om 22:29
ZuurSnoepje schreef: ↑02-07-2025 22:00Ik moet nu even ontzettend denken aan de ‘koude pannekoeken mevrouw’ van jaaaren geleden op tv‘Ze had koude pannekoeken voor mij gemaakt en dat lust ik niet!!!’

woensdag 2 juli 2025 om 22:32
Kende ik niet, maar ik heb even gegoogled en gevonden!ZuurSnoepje schreef: ↑02-07-2025 22:00Ik moet nu even ontzettend denken aan de ‘koude pannekoeken mevrouw’ van jaaaren geleden op tv‘Ze had koude pannekoeken voor mij gemaakt en dat lust ik niet!!!’

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in