Restaurant tip Venlo / Roermond

07-04-2024 22:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie o wie kan ons helpen aan een tip voor een goed restaurant in de buurt van Venlo / Roermond?
Volgend weekend zijn we daar en we denken aan sushi (all you can eat) of eventueel een Grieks restaurant. Of een ander lekker restaurant..
Alle reacties Link kopieren Quote
Qua sushi vind ik Izumi erg goed. Die zitten zowel in Venlo en Roermond. Ik ben er een maand terug nog geweest met 20 man in totaal. Het ging ook vlot en we waren allemaal erg tevreden. Ik vind het in Venlo de beste. In Roermond ken ik de andere sushi restaurants niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Sevewaeg in Sevenum.
Izumi is inderdaad het beste in Roermond qua sushi als je all you can eat wilt en zit ook in Venlo. Grieks is niet echt mijn keuken, dus vind ik lastig om iets over te zeggen. Bij Irodion en Rhodos zit het wel altijd vol, dus die zullen dan vast goed zijn.

Verder is in Roermond vooral Wieck ook een restaurant dat goed aangeschreven staat qua prijs/kwaliteit.
Venlo en Roermond ligt trouwens nog wel een stuk uit elkaar, dus wellicht dat er ook nog wat goede restaurants zitten in de omgeving van waar jullie zitten, maar dat is zo natuurlijk een beetje lastig aan te geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Top bedankt voor jullie tips! Ik ga even kijken.

We overnachten in Baarlo.
Alle reacties Link kopieren Quote
In dat geval zou ik naar Maes 21 gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baarlo heeft ook een goed restaurant Centraal.
Alle reacties Link kopieren Quote
In Baarlo en Kessel zitten allebei goede wokrestaurants, daar kun je ook sushi eten.

In Venlo zitten qua sushi de restaurants Izumi en Sushimi. Persoonlijk vind ik Izumi het beste.

In Kessel zit ook de Pleisterplaats, een zogenaamd "truckersrestaurant" maar daar kun je ook wel goed eten. Prijs/kwaliteit is daar prima.

Voor Grieks kun je evt. ook uitwijken naar Duitsland, in Kaldenkirchen zitten Olympia en Odysseus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt allemaal! Ik heb gereserveerd bij Izumi :-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven