Vega, lactose- en glutenvrij

17-06-2024 18:52 72 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Dit weekend wil ik graag een lekkere maaltijd op tafel zetten voor iemand die vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij eet. Ik ben op zoek naar een simpel maar lekker recept. Ik ben niet dol op koken en ben er ook niet goed in, dus ik hoop dat jullie makkelijke tips hebben :)

Alvast bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een appel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Traybake met aardapppel, champignons, cherrytomaten en basilicumolie https://www.ah.nl/r/1196203

Of een andere optie uit de Allerhande. Is erg makkelijk te vinden via 'Speciale wensen'
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat altijd goed is, is een gerecht met rijst of mihoen. Ik vind zelf aardappelen niet zo feestelijk, maar dat kun je natuurlijk ook zo feestelijk maken als je zelf wilt.

Makkelijk is gebakken aardappel, groente en vega-vlees.
nutella wijzigde dit bericht op 17-06-2024 19:18
6.97% gewijzigd
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Een geprakte banaan met schijfjes appel, een paar aardbeien en wat pistache nootje als decoratie.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vegetarisch en glutenvrij is niet zo moeilijk - lactosevrij vind ik dan vaak wel weer lastiger.

Dit recept is lekker, kun je honing voor agavesiroop vervangen en yoghurt voor een plantaardige variant (bij AH niet de eigen merk Griekse stijl - die is niet glutenvrij - maar die van Alpro kan dacht ik wel).

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... nal-skehan
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon koken en zeggen dat het vega, lactose- en glutenvrij is. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
17-06-2024 19:13
Gewoon koken en zeggen dat het vega, lactose- en glutenvrij is. :roll: