Vriendinnendrankje?

05-10-2009 16:47 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
I've got the blues... Eindelijk heb ik the guts gevonden om mijn vriendje ''T.T.Y.N!" te zeggen (Talk To You Never). En wat doe je in zo'n geval? Lekker afleiding zoeken natuurlijk met je B.F.F.'s. (Best Friends Forever). Ik zat te denken aan een ultieme ladiesnight bij mij thuis, dat doet altijd wonderen. Lekker met z'n allen eten en borrelen. Maar wat is nou het ultimate vrouwendrankje volgens jullie, waarmee we de boyfriendblues voor eens en altijd goed mee kunnen wegspoelen?
quote:Elynn schreef op 05 oktober 2009 @ 17:11:

[...]

Zal het even voor je vertalen, TO: FD&D, functional, deep and dark Dankje voor de vertaling!
quote:Schravelvot schreef op 05 oktober 2009 @ 17:08:

[...]

OMG (om my god) ik kon deze zin zonder problemen lezen

Misschien mag ik ook wel op haar party feestje komen Ik snap er echt geen hol van, ben ik nu echt oud en volwassen? (ben pas 26, gaat dat ooit nog goedkomen dan?)

Past ook bij je.
geprakte norit met wodka, voor als je de volgende dag misselijk wakker wordt.
Jillz of course in een bijpassend glazzz
quote:lobelia schreef op 05 oktober 2009 @ 17:17:

[...]

Ik snap er echt geen hol van, ben ik nu echt oud en volwassen? (ben pas 26, gaat dat ooit nog goedkomen dan?)

Ja, als je dit niet begrijpt ben je oud en volwassen. En nee, dat komt nooit meer goed. Sterker nog: het wordt alleen maar erger. En dat is prima.

Zo, ik schenk maar 's een glas good old rode wijn (GGORW) in.
Ik krijg echt zo'n enorme zin in drank van dit topic... Frustrerend.
Hoezo frustrerend? Of heb je niks in huis?
quote:lobelia schreef op 05 oktober 2009 @ 17:17:

[...]

Ik snap er echt geen hol van, ben ik nu echt oud en volwassen? (ben pas 26, gaat dat ooit nog goedkomen dan?)Komt nooit meer goed, ik ben nl. maar ietsje ouder en kan het wél lezen.. Helaas..
I.L.H.M.A.E (ik lach hier mijn ass eraf)
anoniem_57018 wijzigde dit bericht op 05-10-2009 17:26
Reden: puntjes vergeten!
% gewijzigd
B.F.F., dat staat bij mini2 en haar vriendinnetjes op hun Hyves... ik dacht dat dat iets van de basisschool was.
GAL! RIAG. VID. IHNVSVD.

(Get a life. Rosé is altijd goed. Vind ik dan. Ik hou niet van cocktails of speciale vriendinnendrankjes.)
TESDTBEWITWUH?

(Tsjonge, een spammert die twee berichten eraan waagt is toch wel uniek he?)
ik vind het sorry hahaha
FTW TO?
Sorry hoor maar dit is weer het voorbeeld van een nieuwkomer compleet de grond in boren! Schandalig! Ik ga rennen naar de engelen.
Yo zwieb, je mot wl ff afko's gebruike in je post anders snap ik t nie.
DTEEZ!
DTEEZ!
quote:amyTH schreef op 05 oktober 2009 @ 16:47:

I've got the blues... Eindelijk heb ik the guts gevonden om mijn vriendje ''T.T.Y.N!" te zeggen (Talk To You Never). En wat doe je in zo'n geval? Lekker afleiding zoeken natuurlijk met je B.F.F.'s. (Best Friends Forever). Ik zat te denken aan een ultieme ladiesnight bij mij thuis, dat doet altijd wonderen. Lekker met z'n allen eten en borrelen. Maar wat is nou het ultimate vrouwendrankje volgens jullie, waarmee we de boyfriendblues voor eens en altijd goed mee kunnen wegspoelen?

Quattro, foei! Ga je mond spoelen met al die heerlijke drankjes die hier genoemd zijn...

OP's quoten mag niet meer!
En on-topic: I.H.N.B-tje!

(ik heb n biertje)

((waarom vertaal ik t nog, iedereen hier weet wat ik altijd zuip!))
Gewoon whisky puur. en dan wel een lekkere single malt he, geen johnny walker of andere troep.

Whisky, een echte BFF-AEAE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven