Eten
alle pijlers
Wat eet je op dit moment deel 23
woensdag 15 januari 2025 om 22:36
Ja ben ik ook blij van Liz die akelige houtkachel is er uit .altijd stof en stank .
Man wou het altijd al n houtkachel kon het steeds tegen houden .maar toen ineens de gasprijs zo omhoog ging en de rekening ook.dacht ik ook vooruit dan maar.
Heb het niks als ellende gevonden .en de schoorsteen trok ook niet goed.alleen bij harde wind brandde de kachel goed.
Nu natuurlijk wel zuinig met gas en wat vaker in huis iets meer kleding aan .
Fijne avond .
Man wou het altijd al n houtkachel kon het steeds tegen houden .maar toen ineens de gasprijs zo omhoog ging en de rekening ook.dacht ik ook vooruit dan maar.
Heb het niks als ellende gevonden .en de schoorsteen trok ook niet goed.alleen bij harde wind brandde de kachel goed.
Nu natuurlijk wel zuinig met gas en wat vaker in huis iets meer kleding aan .
Fijne avond .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 16 januari 2025 om 09:12
Ik vind een houtkachel altijd lekker ruiken,jeugdsentiment denk ik,mijn opa en oma hadden een houtkachel en ik mocht opa altijd helpen met fikkie stoken
Ik ga zo naar de huisarts want heb nog steeds koorts en weer enorm verkouden,ik was er net vanaf.
I.v.m werk zou het fijn zijn als ik iets krijg wat mij er sneller doorheen helpt.
Ik ga zo naar de huisarts want heb nog steeds koorts en weer enorm verkouden,ik was er net vanaf.
I.v.m werk zou het fijn zijn als ik iets krijg wat mij er sneller doorheen helpt.
donderdag 16 januari 2025 om 09:40
Goedemorgen . Ja zeker coetje zou mooi zijn als je snel weer aan de slag kon.
Succes en beterschap.
Ik weet ook van iemand die te snel weer aan de slag. ging en met n paar uurtjes weer thuis was .
Fijne dag allemaal moet vanmiddag op visite en voor de rest niks bijzonders .
Succes en beterschap.
Ik weet ook van iemand die te snel weer aan de slag. ging en met n paar uurtjes weer thuis was .
Fijne dag allemaal moet vanmiddag op visite en voor de rest niks bijzonders .
donderdag 16 januari 2025 om 12:47
donderdag 16 januari 2025 om 20:06
Vervelend is dat Liz dat je geen besef meer hebt welke dag het is.dat had ik alle afgelopen feestdagen was blij dat we weer normale weken hadden .
Weer thuis. Was wel gezellig maar waarom wil ik toch altijd weer naar huis?
wat heeft de huisarts gezegd coetje?
Weer thuis. Was wel gezellig maar waarom wil ik toch altijd weer naar huis?
wat heeft de huisarts gezegd coetje?
zondag 19 januari 2025 om 09:46
zondag 19 januari 2025 om 10:05
Ik lig nog in bed hetis vreselijk koud en grijs hoor man al bezig met koffie en ruik de broodjes die worden afgebakken .
Zal maar op gaan staan.
Klopt het dat het de laatste jaren niet meer zo lang zo koud was of heb ik dat mis ?
Het is ook veel te vochtig coetje. Ik heb n oud huis en moet het hier ook in de gaten houden.het rommel kamertje is extreem koud.
Fijne Zondag allemaal
Zal maar op gaan staan.
Klopt het dat het de laatste jaren niet meer zo lang zo koud was of heb ik dat mis ?
Het is ook veel te vochtig coetje. Ik heb n oud huis en moet het hier ook in de gaten houden.het rommel kamertje is extreem koud.
Fijne Zondag allemaal
zondag 19 januari 2025 om 10:18
Goedemorgen.
Hier ook een oud huis en dus de kachel hoog om comfortabel te kunnen zitten.
De was droog ook slangzamer in de droger valt me op nu het zo koud is dus dat zal voor jouw muren zeker ook gelden coetje.
Fijn trouwens dat je je wat beter voelt! Veel plezier met neefje vandaag en niet te gek doen met het huishouden nu je niet fit bent.
Hier weinig te melden, zoon is niet helemaal fit en vriend en ik hebben afgelopen week al een paar keer ruzie gehad dus dat bevordert mijn stemming ook niet echt.
Hier ook een oud huis en dus de kachel hoog om comfortabel te kunnen zitten.
De was droog ook slangzamer in de droger valt me op nu het zo koud is dus dat zal voor jouw muren zeker ook gelden coetje.
Fijn trouwens dat je je wat beter voelt! Veel plezier met neefje vandaag en niet te gek doen met het huishouden nu je niet fit bent.
Hier weinig te melden, zoon is niet helemaal fit en vriend en ik hebben afgelopen week al een paar keer ruzie gehad dus dat bevordert mijn stemming ook niet echt.
zondag 19 januari 2025 om 11:40
Vervelend Liz ruzie .hoop dat de stemming snel wat beter wordt .en beterschap voor je zoon.
Mijn stemming is niet al te best maar dat komt door die achterlijke kou .las net dat het ook extreem koud is .is de laatste jaren in Januari niet meer zo koud geweest.
Zou het liefst weer in bed kruipen .doe ik maar niet want als ik er dan uit kom ben ik chaggerijnig omdat ik de hele dag niks gedaan heb
Wat verlang ik naar temperaturen boven de 15 graden in ieder geval .dat is toch niet te veel verwachten he?
En dan langzaam door naar de 20 graden ..
Mijn stemming is niet al te best maar dat komt door die achterlijke kou .las net dat het ook extreem koud is .is de laatste jaren in Januari niet meer zo koud geweest.
Zou het liefst weer in bed kruipen .doe ik maar niet want als ik er dan uit kom ben ik chaggerijnig omdat ik de hele dag niks gedaan heb
Wat verlang ik naar temperaturen boven de 15 graden in ieder geval .dat is toch niet te veel verwachten he?
En dan langzaam door naar de 20 graden ..
zondag 19 januari 2025 om 12:51
zondag 19 januari 2025 om 16:03
Helemaal eens Liz ik heb er geen lol aan momenteel wil graag n keer iets nieuws kopen maar heb geen zin om er uit te gaan .geen zin ook om op visite te gaan.
Geen zin om ook maar iets te doen .erg vervelend.
Mijn buuf zegt totaal geen last te hebben van de kou.als er ijs of sneeuw ligt is ze buiten .
Hield er als kindal niet van .
Geen zin om ook maar iets te doen .erg vervelend.
Mijn buuf zegt totaal geen last te hebben van de kou.als er ijs of sneeuw ligt is ze buiten .
Hield er als kindal niet van .
zondag 19 januari 2025 om 21:06
Sneeuw vind ik alleen mooi als ik binnen achter de ramen sta te kijken.
Ben blij Liz dat ik n bondgenoot in jou heb .
En dat iedereen dan zegt oh lekker buiten zo gezond . Denk als er nog een iemand tegen mij verteld is zo gezond ga ik slaan
Ik lig al lekker op mijn elektrische deken heb het eindelijk warm .
Fijne avond allemaal lekker
Ben blij Liz dat ik n bondgenoot in jou heb .
En dat iedereen dan zegt oh lekker buiten zo gezond . Denk als er nog een iemand tegen mij verteld is zo gezond ga ik slaan
Ik lig al lekker op mijn elektrische deken heb het eindelijk warm .
Fijne avond allemaal lekker
maandag 20 januari 2025 om 22:24
Ik kan er niet tegen stoken zo koud .wil de deuren van de andere twee kamers dichthouden ook naar de gang moet dichtblijven.anders komt er steeds te veel kou binnen .
Zal blij zijn als deze extreme kou verdwenen is .dit is niet echt leuk .
Lekker slapen voor straks.
Nou coetje ook niet echt fijne temperatuur om te werken straks ben je weer ziek.
Zal blij zijn als deze extreme kou verdwenen is .dit is niet echt leuk .
Lekker slapen voor straks.
Nou coetje ook niet echt fijne temperatuur om te werken straks ben je weer ziek.
dinsdag 21 januari 2025 om 22:24
Ik ook coetje hoop even ook niet meer ziek te worden en straks als het niet meer zo koud is weer eens normale dingen weer te kunnen doen .
Lekker slapen voor straks en geniet van je vrije dag .
woensdag 22 januari 2025 om 10:39
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in