Wat vind jij lekker uit de supermarkt in de VS?
vrijdag 16 mei 2025 om 12:40
vrijdag 16 mei 2025 om 15:43
Hot sauces, barbecue sauces en salsa’s, kruiden voor Mexicaanse dingen, die hebben ze daar veel meer. Vroeger ook Everything but the Bagel seasoning, maar dat is hier nu ook.
Toen ik klein was, kregen we van mijn oma altijd sets met cereal, dat waren pakketten met minidoosjes met allerlei soorten cornflakes. Daar waren we dan zo blij mee!
Toen ik klein was, kregen we van mijn oma altijd sets met cereal, dat waren pakketten met minidoosjes met allerlei soorten cornflakes. Daar waren we dan zo blij mee!
vrijdag 16 mei 2025 om 18:04
bij de Toko ook, maar daar hebben ze grotere potten en verschillende
dat valt mee hoor, ik neem ze regelmatig mee, gewoon in me handbagage.
I love traider Joes, hun perzik yoghurt is ook heerlijk, en de kaneel muffins als ze die nog hebben
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 16 mei 2025 om 20:15
Fiets je met een e-bike of een fatbike?
Dan bescherming voor je hoofd.
Een fietshelm waar een hoed over zit.
Of een losse hoed die precies over een fietshelm past.
Zoiets:
https://www.etsy.com/shop/BikePretty?ref=yr_purchases
Je kan vanuit Nederland bestellen, afleveren in VS bij familielid.
Dan bespaar je jezelf de torenhoge verzendkosten en gedoe met een douaneverklaring voor pakketten.
Zoiets:
Dan bespaar je jezelf de torenhoge verzendkosten en gedoe met een douaneverklaring voor pakketten.
-- tijdelijk mottoloos --
vrijdag 16 mei 2025 om 23:32
Ik zou de Trader Joe's leeghalen inderdaad. Ze hebben er nu (seasonal) root beer float pieces, als je van root beer houdt zijn deze echt zo heerlijk. Ik zou ook de everything but the bagel seasoning mee laten nemen, sowieso zijn hun kruiden erg goed, de mushroom & company en de citrus garlic zijn ook goed; als ze die nog hebben. Als je vlees eet: de teriyaki beef jerky van de Trader Joe's is ook heel lekker.
Ik zou ook ranch dressing meenemen, ik ben echt heel erg veramerikaanst en ik eet het met mn pizza. Kan niet meer zonder!
Verder zou ik m&ms mint smaak mee nemen, en peeps candy. Ik weet dat het heel erg vergelijkbaar is met spekkies maar ik vind ze zo leuk. Ik vond jolly ranchers ook altijd zo lekker, maar die heb ik inmiddels al jaaaren niet meer gegeten!
Voor medicatie zou ik NyQuill en DayQuill doen. Helpt echt als een trein en als ik ziek ben lig ik in ieder geval niet wakker.
Ik zou ook ranch dressing meenemen, ik ben echt heel erg veramerikaanst en ik eet het met mn pizza. Kan niet meer zonder!
Verder zou ik m&ms mint smaak mee nemen, en peeps candy. Ik weet dat het heel erg vergelijkbaar is met spekkies maar ik vind ze zo leuk. Ik vond jolly ranchers ook altijd zo lekker, maar die heb ik inmiddels al jaaaren niet meer gegeten!
Voor medicatie zou ik NyQuill en DayQuill doen. Helpt echt als een trein en als ik ziek ben lig ik in ieder geval niet wakker.
zaterdag 17 mei 2025 om 08:56
Wat een maffe dingen!! Heb weer even goed gelachen. En nog duur ook.Explorista schreef: ↑16-05-2025 20:15Fiets je met een e-bike of een fatbike?
Zoiets:
zaterdag 17 mei 2025 om 09:02
Zelf ga ik kwaaltjes zoals verkoudheid op een andere manier te lijf, maar ik deel je mening dat als je je huisdrogist wel op reguliere wijze wilt aanvullen, je beter terecht kunt bij de Walgreens dan bij het Kruidvat als het gaat om middeltjes die werken.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
- Gandhi
zaterdag 17 mei 2025 om 13:00
Geen idee of je kinderen hebt, maar de kauwsnoepjes Tylenol voor kinderen vind ik vooral op reis handig. We gebruiken ze amper maar kind kreeg vorig jaar tijdens de autoreis ineens flinke koorts en dit kreeg ze snel en makkelijk binnen.
De ingrediënten van anti-histamine pillen die ik had kan je volgens mij ook in Nederland krijgen. Maar ik weet niet hoe het prijsverschil dan is.
En verder als je make up draagt mascara of andere dingen. Scheelt veel geld.
De ingrediënten van anti-histamine pillen die ik had kan je volgens mij ook in Nederland krijgen. Maar ik weet niet hoe het prijsverschil dan is.
En verder als je make up draagt mascara of andere dingen. Scheelt veel geld.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in