Lijf & Lijn alle pijlers

Fijn sportondergoed

06-07-2014 18:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik hoop dat jullie ervaring hiermee hebben.



Het hardloopvirus heeft mij te pakken en ik probeer in ieder geval 2 a 3 keer per week op pad te gaan. Hoe langer ik loop, hoe meer ik me irriteer aan het ondergoed. Het schuift, schuurt en wordt toch wel erg vochtig.



Dus mijn vraag: dragen jullie speciaal sportondergoed tijdens het sporten? Zo ja, wat is aan te raden?



Ik ben wel een beetje een zeur, want als het even kan heb ik liever niet dat het ondergoed zichtbaar is door mijn strakke hardloopbroek.



Dank alvast!
Gewoon een string, dat blijft tenminste op z'n plek.
Alle reacties Link kopieren
Sloggi invisible vind ik heerlijk zitten. Je ziet het niet zitten en is van fijn materiaal
Alle reacties Link kopieren
Ik draag tijdens het sporten (ook hardlopen) basic slips van de HEMA. Goede stevige kwaliteit waardoor het lang meegaat en heb er onderweg geen last van. Strings vind ik tijdens het sporten niet prettig.
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft fijn ondergoed, gemaakt van polyester en elasthaan. Onzichtbaar onder je (strakke)hardloopbroek, verkijgbaar in slips,hipsters en misschien ook strings. Ik weet even niet hoe ze precies heten, maar het is niet het naadloze ondergoed van hen. Kost ongeveer 10 euro per 2 en zelfs verkrijgbaar in kleurtjes.
Alle reacties Link kopieren
Falke en odlo heeft echt prima sportondergoed. Is naadloos en goed aansluitend dus niet tot nauwelijks zichtbaar. Alleen de bh heb ik altijd van Anita.
Alle reacties Link kopieren
Strings! Heb ik echt geen last van, maar ik draag ze dan ook altijd.. En een sportbeha, maar ik neem aan dat je die al draagt .
Alle reacties Link kopieren
Als je hard genoeg loopt ziet niemand je ondergoed onder je hardloopbroek
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En een goede sportbh hoop ik.... ik zie soms vrouwen lopen dst ik denk AUW!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd een goede sportbeha. De stevigste variant van de H&M bevalt prima. Daarnaast heb ik een adidas BH.



Ik draag daarnaast altijd een string tijdens het sporten. Een badstof kruisje kan helpen om minder bezweet te voelen. De 'onzichtbare' strings van bijv. sloggi zijn prima. Deze hebben bijna geen randjes, zodat je ze niet ziet onder je kleding.
Alle reacties Link kopieren
Hardloop onderbroeken van de decathlon, een sport bh en daarover heen zo'n vethemd (hoe heet zoiets) van de Hema. Zo'n heel strak hemd tegen vetrollen zeg maar. Ik vind het fijn dat niets meer beweegt en het zit lekker strak.



Ik hou geen voorgevel meer over maar het klotst in ieder geval niet meer alle kanten op! (ook handig tegen blikken van vieze mannen op fietsen).
Alle reacties Link kopieren
Alleen een goede sport bh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sportonderbroeken van Livera aan, wel zichtbaar, maar dat heb ik schijt aan. Verder van Thriumph een sportbh, met soms daar nog een sporttopje overheen.



Een string vind ik echt niet zitten met sporten, normaal heb ik die altijd aan.
Alle reacties Link kopieren
Hahah dat vethemd van foxtrot !



Hier een Hema boxer, sportbh die mijn cup D in bedwang moet houden en een corrigerend hemdje van Hema.. (Vethemd.. Haha)
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Pure Lime heeft ook mooi sportondergoed, naadloos en aansluitend. Waarschijnlijk iets minder goed dan Falke en Odlo, maar voor mij als beginnende loopster nog goed genoeg.



Ik merk wel, dat hoe langer ik loop, hoe belangrijker kleding wordt. De goedkope shirtjes en tight liggen onderin de kast en worden alleen nog voor nood gebruikt. Ik koop liever iets goeds in de aanbieding, dan een leuk goedkoop shirt/ tight.
Alle reacties Link kopieren
quote:sk8ter schreef op 07 juli 2014 @ 21:44:

Pure Lime heeft ook mooi sportondergoed, naadloos en aansluitend. Waarschijnlijk iets minder goed dan Falke en Odlo, maar voor mij als beginnende loopster nog goed genoeg.Dank voor de tip. Ik zie dat ze heel veel verschillende modellen hebben. Mag ik vragen met welke jij goede ervaringen hebt?
Alle reacties Link kopieren
Summer_love, ik heb de hipster en het shirt met korte mouw divided. Ik gebruik het shirt als eerste laag in de winter.

De seamless tank top is ook erg fijn.



Ik wil zelf ook nog een singlet, deze zit iets minder aangesloten en kan ook prima als bovenshirt.



Tip: kijk eens bij hardloopaanbiedingen.nl betrouwbare site met leuke prijzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven