Ervaring met ING rentepunten ?

18-09-2012 20:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met bestellen bij de ING met rentepunten?

Als ik daar een t.v., home-cinema set of dvd speler koop, hoe werkt het dan met de garantie? Volgens de site moet je contact opnemen met de leverancier. Maar weet iemand of je dan (veel) meer voorrijkosten betaalt dan wanneer je het bij een winkelketen koopt? Of hoe werkt dat in de standaard garantie periode?

Kan iemand nog meer nadelen aangeven?

Het prijsverschil is een voordeel. Had nog nooit bedacht dat ik rentepunten kon inzetten.
Producten die je met rentepunten koopt kun je veel goedkoper ergens anders halen. Met de garantie geen ervaring.
Voorrijkosten? Een kapotte dvd speler stuur je denk ik gewoon op.
quote:achnein schreef op 18 september 2012 @ 20:29:

Producten die je met rentepunten koopt kun je veel goedkoper ergens anders halen. Met de garantie geen ervaring.

Inderdaad, die zogenaamde korting betaal je gewoon zelf hoor.

Want bij de gemiddelde audiostunter ben je goedkoper uit.

Verder zijn het vaak overjarige modellen.
Wat wel weer leuk is,is dagtripjes maken.

Mijn zus en haar man zijn al wezen wadlopen,wezen parachute springen en ballonvaren met hun rente punten.

Ook heeft ze een fiets gekocht van de rentepunten,werd netjes bezorgd in een doos,moest hem wel nog even zelf in elkaar zetten,en echt................daar was een IKEA kastje niks bij

Zelf geen ervaring mee,vind wel dat de kado's niet echt goedkoper zijn als in de winkel.
Heb een paar keer iets gekocht van die punten en ik vond het heel prettig. Een mooi horloge, wat ik normaliter niet zou kopen want te duur, werd in een mooie cadeauverpakking geleverd.

Garantie erbij.

Ook een keer een bon voor een activiteit, zijn toch leuke dingen. En die punten krijg je gewoon. Als je toch een cadeau zoekt, vind ik het wel handig.

Absoluut niet met alles hoor. In ieder geval niet de (paar) dingen die ik ervandaan heb

Verder qua garantie geen info, er is nog niets van kapot dus niet nodig gehad.
Ik zou inderdaad voor elektronica verder kijken.

De rentepunten zijn bijna nooit voordeliger bij die artikelen. Soms scheelt het wel voor keukengerei of sieraden en sowieso voor cadeaubonnen. Dan kan je beter daar je rentepunten aan uitgeven.
Het is echt goedkoper dan de prijzen die ik op internet kan vinden. En zeker goedkoper dan de plaatselijke winkelketen. En die punten koop ik niet, die krijg ik gratis . Ik wist niet eens dat ik er ondertussen zoveel had.

Een t.v. stuur je (denk ik) niet zo op. Een dvd speler inderdaad nog wel.
Hier wel ervaring, ook met garantie. Geen enkel probleem. Als er iets mee is neem je contact op met de leverancier. In mijn geval ging het om een MP4 speler die niet goed functioneerde - is kosteloos gerepareerd.

De prijzen zijn momenteel behoorlijk scherp, je bent elders niet goedkoper uit. Het zijn wel luxe artikelen die je normaal gesproken misschien niet zou kopen (dure merken). Ik vind het ideaal voor cadeaus (bijv. de Rituals pakketten) en bestel regelmatig dingen. Alleen maar goede ervaringen.
TV wordt opgehaald door de fabrikant als het binnen de garantie valt.
Wij hebben verschillende produkten van de rentepuntenwinkel. Die doen het nog allemaal. We hebben wel problemen met een bestekcasette, waar op een mes een beschadiging zat voor gebruik en later kwam er op een vork ook een lelijk plekje. Leverancier (villeroy & boch) geeft niet thuis, niet per het opgegeven telefoonnummer, niet via de mail. Natuurlijk heb ik contact opgenomen met ING. Die gaven mij het rechtstreekse mailadres en telefoonnummer, maar na een halfjaar proberen heb ik het maar opgegeven. Ik stuur de boel niet terug, omdat het belachelijk goedkoop was en we er twee hadden besteld, dus bestek genoeg. De rest van het bestek houdt zich goed.

Dus wat service en garantie betreft, ben je echt afhankelijk van de leverancier.
@eiland, wat voor lelijk plekje?

Andijvie-alert, huishoudelijke tip:

Ik heb een soort roestplekjes op mijn bestek en dat komt door de vaatwasser. Minder vaatwasmiddel gebruiken (half blokje) was het advies dat ik kreeg. En vooral geen aardappelschilmesjes in de vaatwasser doen, koolstof veroorzaakt lelijke plekken op RVS heb ik me laten vertellen.

Producten die je met rentepunten koopt kun je veel goedkoper ergens anders halen.

Ik zit nog even prijzen te vergelijken. Maar een tv die bij met rentepunten nog "maar" 1275,- kost, kost bij de goedkoopste aanbieder van kieskeurig 1745,-.

Dat scheelt toch wel heel veel.
Ok, ik doe idd aardappelschilmesjes in de vaatwasser. Plek lijkt of er wat opzit, kan het niet goedomschrijven, geen roest in ieder geval. Ik krijg het er niet af.
Ik heb er een fatboy zitzak vandaan. Was echt de helft goedkoper.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:eiland schreef op 18 september 2012 @ 21:16:

Dus wat service en garantie betreft, ben je echt afhankelijk van de leverancier.

Bij de rentepuntenwinkel staat een telefoonnummer van Philips. Die bel ik morgen even om na te vragen hoe het met de garantie zit.

Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat je van sommige dingen vlekken op je bestek kunt krijgen. Maar wat dat met koolstof en aardappelschilmesjes te maken heeft, weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven