Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Full body gedaan
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen,



Ik volg Kayla al làng op instagram, heb de app ook wel eens gedownload, maar nooit de stap genomen om echt deel te nemen. Hoe ervaren jullie de resultaten?

Ik zou er graag 4,5/5kg af willen hebben, dan zit ik op m'n droomgewicht...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinaco schreef op 04 februari 2017 @ 07:52:

Hoi mensen,



Ik volg Kayla al làng op instagram, heb de app ook wel eens gedownload, maar nooit de stap genomen om echt deel te nemen. Hoe ervaren jullie de resultaten?

Ik zou er graag 4,5/5kg af willen hebben, dan zit ik op m'n droomgewicht...



Ik ben nog maar net begonnen, dus daar kan ik nog niks zinnigs over zeggen helaas.



Net terug van een fietstocht met mijn zoon. Ruim een uur gefietst, even een boodschapje gehaald in een dorp verderop. Dus Liss weer gedaan voor vandaag.
quote:Pinaco schreef op 04 februari 2017 @ 07:52:

Hoi mensen,



Ik volg Kayla al làng op instagram, heb de app ook wel eens gedownload, maar nooit de stap genomen om echt deel te nemen. Hoe ervaren jullie de resultaten?

Ik zou er graag 4,5/5kg af willen hebben, dan zit ik op m'n droomgewicht...



Als je wilt afvallen is dit programma erg geschikt! Ik heb nooit de app gebruikt, alleen de PDF "boeken", maar toen ik BBG voor het eerst deed was er bij mij redelijk snel een aantal overtollige kilo's af. Daar at ik wel gezond bij, want dat ik natuurlijk net zo belangrijk..of misschien nog wel belangrijker.



@elisabethrose: Je hebt zeker gelijk wat dat verschil betreft. Ik zie ook wel degelijk verschil na een aantal weken, maar niet het verschil wat ik zoek. (Afvallen is mijn doel niet, terwijl het dat voorheen wel was..dat is het denk ik.)



Ik heb vandaag nog een arms & abs gedaan en heb besloten dat ik stop met BBG. Dus ladies, heel veel succes, sterkte en plezier. Zet hem op met jullie doelen!

Ajuu
Alle reacties Link kopieren
Jammer Pitahaya!!



Pinaco, afvallen is niet waar je op moet doelen. Ik zie er nu met 65 kg veel beter uit dan ik 3 jaar terug deed met 58kg. Kilo's zeggen niks, het gaat om vetmassa en lean massa.



Dames, ik ga er niet omheen draaien, week 5 is ZWAAR. Bovendien heb je op vrijdag geen full body meer, maar abs & cardio. Binnenkort zal ik ook met HIIT moeten beginnen naast mn LISS. Au..

Vandaag dus abs & cardio gedaan, en oh man, het was zwaar.

Vandaag ook maar liefst 17.000 stappen gezet! 5 km gewandeld met de hond, toen de workout, erna nog de stad ingeweest met hond en vriend.



Morgenochtend denk ik legs & cardio, ik vind t fijn om op zondag mn maandag workout vast te doen, zeker nu hondlief afgelopen week zn sociale huishond heeft gehaald en we gepromoveerd zijn naar de Gehoorzaamheid Gevorderden groep op de maandagavond (Stiekem supertrots )

Zet m op dames! Week 6 ga ik alweer in, bijna halverwege!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bammbamm schreef op 04 februari 2017 @ 13:04:

[...]





Ik ben nog maar net begonnen, dus daar kan ik nog niks zinnigs over zeggen helaas.



Net terug van een fietstocht met mijn zoon. Ruim een uur gefietst, even een boodschapje gehaald in een dorp verderop. Dus Liss weer gedaan voor vandaag. Top!! Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik ga er altijd vanuit dat de mensen waarmee ik praat leeftijdsgenoten zijn, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, haha.
Alle reacties Link kopieren
Zeker jammer Pitahaya!



Wat goed Elisabethrose! Gepromoveerd met hond en week 6 alweer! Goed bezig.

En tuurlijk mag je vragen hoe oud ik ben. Ik weet niet of we leeftijdsgenoten zijn, maar ik ben 33 jaar jong

Ik heb een zoon van 9 jaar, die het heel leuk vind om samen grote stukken te fietsen. Maakt voor mij een Liss gezellig en nog sportief ook, want hij daagt me onderweg uit voor wedstrijdjes wie het snelst bij een bepaald punt is.



Wat voor hond heb je eigenlijk? Wij hebben een Franse bulldog. Die leent zich niet zo voor lange wandelingen.
Alle reacties Link kopieren
Op de valreep toch Full Body gedaan vanavond

Ook 8 km hardgelopen vandaag.

Klaar voor een nieuwe week
Alle reacties Link kopieren
Maandag Liss en Legs gedaan.

En vanavond ga ik weer een les totall dance work out doen.



Hoe gaat het met de rest? Het is een beetje stil hier.
Alle reacties Link kopieren
Ha dames!

Sorry was inderdaad wat stil.

Hier gaat het goed, ben nog steeds braaf aan het volhouden. In week 6 begint de nadruk veel meer op abs te komen en heb je niet meer full body, maar in plaats daarvan abs & cardio, dus doe je 2x per week abs. Afgelopen week ook 78.000 stappen gezet dus mijn doel van 70.000 gehaald! Ik ga vanaf deze week ook HIIT erbij doen. Ik had een hele toffe BBG HIIT workout gevonden op instagram, die ga ik volgende week eens proberen!



Novelle, wat ver, 8km! Ik loop meestal maar de helft



Zo heel veel schelen we niet Bambam, ik ben 25. Echter heb ik nog geen kinderen Wel gezellig zo, samen met je zoon! Ik vind het met hond ook veeeel leuker wandelen. Mijn hond is een Golden Retriever kruising.

Als ik je een tip mag geven, ga eens met je hond langs de DA. Heel veel bulldoggen, met name franse en engelse, hebben te kleine neusgaten. Hierdoor lijkt het voor hen alsof zij ademen door een rietje (probeer dat eens). Hierdoor zijn zij standaard benauwd en hebben daarom moeite met beweging. Ik ben zelf DA en zie zo ontzettend veel mensen met bulldoggen die na de neusvleugelverwijding zo ontzettend veel vrolijkere hond hebben, die ook veel meer beweegt, en niet snurkt ed (dit is namelijk echt een teken van benauwdheid).

Wie weet is het een grote hulp voor je kleine vriend.



Veel succes deze week dames!!
Alle reacties Link kopieren
Oh my. Ik heb echt spierpijn van de arms&abs van gisteravond.

Ook een extra LISS gedaan, 5 km joggen.

Vandaag even niets
Alle reacties Link kopieren
Ha Dames,



Ik denk dat ik me graag hier wil aansluiten! Al zeker een jaar de ebooken gedownload, en vorig jaar al een keer gestart maar na een week afgehaakt ivm pittigheid en eigen schema. Nu wil ik wel graag starten ivm fit worden en thuis sporten. Net legs & cardio week 1 gedaan pre training. Dit vind ik zelf zeer pittig, kan ik deze ook wat opbouwen door de circuits nu maar 1x te doen ipv twee en na 2-4 weken herhalen maar dan zoals hoort 2x herhalen?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb mezelf even 2 weken pauze gegund na ronde 1, maar ik heb vanochtend de full body van week 2 gedaan. Al twee weken weer back on track, en voelt goed! En helaas, de ronde voor de 2e keer doen voelt niet per se minder zwaar Alhoewel ik weinig tot geen spierpijn had bij armen/buik, maar dat is logisch want week 8-12 trekt armen/buik/benen uit elkaar, en als je opnieuw begint is dat weer gecombineerd natuurlijk. Benen/cardio daarentegen wel . Maargoed, het is dus niet voor niks... ik heb ook het idee dat ik 'eindelijk' echt iets ga merken, dus de keuze om ook een voedingsprogramma te doen is een goede geweest (al vul ik die wel her en der aan met een reep chocola ;)). Hoe gaat het met jullie?



@Visea: tuurlijk kan dat! Al moet ik zeggen dat ik merkte dat ik wel snel opbouwde. En week 1 (pretraining) was qua spierpijn écht het zwaarste van allemaal. Week 2 (pretraining) was al een stuk beter te behappen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Visea welkom



Vanavond staat arms en abs week 2 op het programma voor mij. Moet nog kijken of het gaat lukken. Ik moet nog een kamer versieren en taart bakken ook. Morgen hebben we hier een jarige.

Maar goed als het vanavond niet lukt doe ik hem zondag.

Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
@Kelov thnx voor je cheer haha, ik stond vanmiddag al te zwabberen dus benieuwd naar morgen. Heb ook eigenlijk 0,0 sportervaring dus dat zal ook meespelen! I



@bammbamm thnx!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!

Knap dat jullie zo goed de discipline op kunnen brengen.



Ik zit te twijfelen om ook Kayla te gaan doen. Ik heb de oefeningen bekeken en het is volgens mij wel zwaar, maar niet moeilijk toch? En goed thuis te doen. Alleen die discipline hè.. dat is een dingetje bij mij.



Maar ik vroeg mij af of je er ook echt sterker van wordt, dat is namelijk wel mijn doel. Ik train nu twee keer in de week vechtsport en ik merk dat ik in mijn armen en schouders en buitenkant bovenbeen /bil echt wel kracht tekort kom. Merken jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik dag 1 gedaan! Enige tijd terug heb ik de 30 day shred gedaan, voltooid, maar ik vond toch weinig effect te zien. Maar misschien omdat er een te dikke laag vet op de spieren zit . Inmiddels 8 kilo lichter (mn door voeding, niet zozeer door sport) is het weer tijd voor een nieuwe poging maar wat anders lijkt me ook leuk en de before&after pics die je op internet vindt van de BBG zijn wel erg enthousiasmerend. Ik ga een poging wagen . Hoe bevalt het jullie tot zover? (Het staat vast wel allemaal in dit topic, maar heb nog niet alles kunnen lezen). Ik vond vandaag, dag 1, redelijk te doen maar de burpees....pfff. En dat er morgen enorme spierpijn gaat komen dat voel ik nu al! Gewichtjes heb ik trouwens alleen van 1 kg, leek me om mee te beginnen niet zo slecht, maar ik geloof dat Kayla een stuk zwaardere aanraad? Wat gebruiken jullie? En hebben jullie zo'n bal?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Magickwings, ik ben nog te kort bezig om te kunnen zeggen of ik er echt sterker van wordt.



En hoi Eefje677, leuk dat je ook mee doet. Zelf gebruik ik spaflesjes met zand erin als gewichtjes, die zijn net geen kilo. Begin april ben ik jarig en dan wil ik gewichten vragen van 2 of 3 kilo. Zo'n bal heb ik niet, tot nu toe gebruik ik dan beide spaflesjes.



Vandaag arms en abs gedaan week 2.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Welkom terug Kelov!!

Leuk, wat nieuwe mensen erbij. Veel sportplezier de komende tijd, ik hoop dat jullie het volhouden en mee blijven schrijven.



Ik ben alweer halverwege, nu in week 7!!

Ben dit weekend op wintersport geweest, dus vrijdag geen Kayla voor mij. Wel de maandag en woensdag workout gedaan, maar moet komende week dus 4 workouts doen. Morgen hele dag werken en savonds direct door naar hondencursus, dus zal wel di/wo/vrij/za worden.

Overigens wel superveel gewandeld (92.000 stappen) dus de 70.000 netjes gehaald deze week en uiteraard heel de dag op mijn snowboard gestaan! (Helaas ook wel de nodige biertjes weggedronken haha)



Voor wie erom vroegen: ja je wordt er veel sterker van, maar het is wel echt een programma dat vraagt om discipline en jezelf blijven pushen. Je kan de kantjes eraf lopen en dan merk je er minder van natuurlijk. Ik probeer echt het maximale te geven met zo zwaar mogelijke gewichten. Ik doe de workouts in de sportschool en kan dan naar gelang de workout vordert gewichten uitkiezen. Welke gewichten ik gebruik hangt erg af van de oefening, maar meestal zo rond de 5-6 kg.

Ik raad ook aan om wel gewoon 4x 7 minuten te doen. Mocht je dit erg zwaar vinden, neem dan iets langer pauze tussendoor. (Ik neem nu 30 seconden pauze tussen de 7 minuten in, maar je kan dan bijv 2 of 3 min pauze nemen).



Succes allemaal deze week!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag begint voor mij week 6!

Ik ben een weekend weg geweest en heb 1 LISS overgeslagen maar wel de stretch oefeningen gedaan.



Ik vind wel dat ik sterker ben geworden. Dat merk ik vooral aan de abs/core oefeningen en bij het opdrukken. Het ziet er nog steeds niet uit maar ik kan steeds meer/langer volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik heb net pretraining abs arms gedaan. Nog steeds elk circuit 1x, wil om te herhalen is er zeker maar ik zak gewoon door mn armen! Eerst maar eens opbouwen. Ga vandaag ook nog een uurtje wandelen. Ben all ik dat ik vandaag weer gedaan heb succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat had ik een spierpijn na de eerste legs&cardio! Maar die kon ik tenminste wel volhouden. Vandaag de eerste keer arms&abs...mijn god wat een ellende. Ik kan nu bijna niet typen, zulke slappe armen. En de tweede x 7 minuten abs heb ik geloof ik wel 14 minuten over gedaan om die gedaan te krijgen. Mijn abs konden niet meer...Ik kreeg ook steeds vreselijke kramp in mijn voet, dat helpt ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop nu achter

Veel gefietst en gelopen maar ik heb nu leg day gemist en zie vandaag ook weinig kans om het in te halen. Het is ook erg druk met 2 verjaardagen thuis en deadlines op het werk. Maar ik word hier heel onrustig van
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 16 februari 2017 @ 12:59:

Ik loop nu achter

Veel gefietst en gelopen maar ik heb nu leg day gemist en zie vandaag ook weinig kans om het in te halen. Het is ook erg druk met 2 verjaardagen thuis en deadlines op het werk. Maar ik word hier heel onrustig van



Ik ken het gevoel. Deze week ziek geweest, ben telkens slap, slaap slecht.

Vandaag voel ik me weer wat beter, dus zometeen naar de sportschool voor legs & cardio van week 7. Dan morgen voor arms & abs en dan zaterdag of zondag voor full body. Beetje proppen zo, maarja is niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de antwoorden betreft het sterker worden.

Ik ga eerst even langs de sportschool, even kijken of ze me op weg kunnen helpen zonder dat ik direct weer een dure personal training af moet rekenen en anders ga ik Kayla doen.

Wellicht tot gauw hier dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven