Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn (en wat dat met je doet)

28-10-2016 08:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.



Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"



Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat.
Later is nu
Dan is dit de 3000ste, Dreamer!
Alle reacties Link kopieren
quote:nartjie schreef op 11 maart 2017 @ 15:59:

Frambozen, zou jij je pb functie aan kunnen zetten? Ik wil je een pb sturen

Die staat aan meis.



Ik reageer morgen op de rest, beetje heftig getuinierd. Wel gezellig ondertussen gekeuveld met de buren en wat zaden gekregen en een braamstruikje. Geslaagd dagje.
Alle reacties Link kopieren
haha, ik word hier gewoon aan het werk gezet!



Mijn schoonzus geeft met senseo gewoon de hele visite achter elkaar koffie. Mijn zus doet het dus met zo'n apparaat dat ik wil, dan wacht men maar wat langer. Meestal heb ik toch niet meer dan 8 mensen in 1x die koffie drinken. Dat gaat nog best snel. Ik vind de nespresso ook lekker en de apparaten zéker erg leuk en fleurig, maar ben niet zo van de cupjes, die je dan weer aan moet schaffen.



Dus.. ik zal een nieuw topic openen dames!
Later is nu
Joepie, een nieuw topic
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven