Entertainment alle pijlers

Boek, nog eenmaal mijn moeder zien

19-08-2025 19:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Let op, spoiler!

Kort samengevat, twee meisjes van 14 en 15 uit Engeland worden in 1980 door hun Yemenitische vader uitgehuwelijkt naar Yemen. Hun wordt voorgehouden dat ze op vakantie gaan en zij geloven dit. Eenmaal in Yemen moeten ze gedwongen trouwen met twee jongens en worden ze mishandeld en gebruikt als slaven.

Dit boek heb ik gelezen en ik ben nu bezig in het vervolg 'vechten voor Nadia'. Hierin is te lezen dat op het moment dat dat boek uitgegeven is ( 1999) , Nadia nog steeds in Yemen zit.

Ik vroeg me af of ze nog steeds vastgehouden wordt in Yemen, maar ik zie tegenstrijdige berichten.

Weet iemand iets meer?
Geen idee meer waar, maar ooit ergens gelezen dat Nadia samen met haar kinderen én haar man in Engeland zijn geraakt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Volgens haar zus is ze veilig in de UK
https://www.instagram.com/zanamuhsen/?hl=en
Ik lees ook dat sommigen denken dat dat een nep account is.
Lila-Linda, ik kan de link wel openen, maar zie het bericht niet. Ik heb geen instagram namelijk.
Was niet de ene zus die een zoontje had naar Engeland teruggegaan met achterlating van haar kind? Of was dat een ander boek?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
19-08-2025 21:03
Was niet de ene zus die een zoontje had naar Engeland teruggegaan met achterlating van haar kind? Of was dat een ander boek?

Klopt, dat boek inderdaad.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven