Star Trek
maandag 23 februari 2026 om 13:43
Dag allen,
Ik ben een middelmatige fan van Star Trek.
Ik heb Picard seizoen 2 gevolgd, gewoon op tv en kijk nu ook Strange New Worlds ook op tv maar ben erg benieuwd naar wat de andere series te bieden hebben.
Star Trek Discovery heb ik gezien toen deze nog op Netflix stonden maar die zijn helaas verhuisd...
Is de enige mogelijkheid om deze series te zien allerlei verschillende abonnementen aan te schaffen of kan dit ook anders?
Ik vraag hierbij niet naar piraterij tips maar allerlei verschillende streamingsdiensten is ook zo duur. Misschien zijn er mogelijkheden om met kennisen hun abonnementen te delen? Daar ben ik niet zo in thuis moet ik zeggen.
Gr,
Dinky
Ik ben een middelmatige fan van Star Trek.
Ik heb Picard seizoen 2 gevolgd, gewoon op tv en kijk nu ook Strange New Worlds ook op tv maar ben erg benieuwd naar wat de andere series te bieden hebben.
Star Trek Discovery heb ik gezien toen deze nog op Netflix stonden maar die zijn helaas verhuisd...
Is de enige mogelijkheid om deze series te zien allerlei verschillende abonnementen aan te schaffen of kan dit ook anders?
Ik vraag hierbij niet naar piraterij tips maar allerlei verschillende streamingsdiensten is ook zo duur. Misschien zijn er mogelijkheden om met kennisen hun abonnementen te delen? Daar ben ik niet zo in thuis moet ik zeggen.
Gr,
Dinky
maandag 23 februari 2026 om 13:53
Star Trek Original Series, Next Generation, Enterprise, Voyager en Deep Space Nine stonden op Netflix, maar zijn daar helaas verwijderd. De series zijn van Paramount, maar Paramount+ is niet beschikbaar in Nederland. Voor zover ik weet is er geen legale manier om die series op dit moment in Nederland te kijken.
I'm finally old enough to don't give a fuck
maandag 23 februari 2026 om 13:55
maandag 23 februari 2026 om 15:28
Ik vond Enterprise niet te hachelen. Wát een deprimerend vrouwbeeld. Of er sinds William Shatner niks veranderd is.Waitingforthenight schreef: ↑23-02-2026 13:55Via MP of Kringloop kun je van Star Trek ook heel goed blurays/dvd's vinden. Op Netflix staat de volledige Next Generation nog toch? Ik zou je in kwaliteit sowieso Next Generation adviseren, maar Star Trek Enterprise vond ik ook tof.
maandag 23 februari 2026 om 16:34
Heb ik een keer gedaan
Alweer meer dan 10 jaar geleden, nog voor de nieuwe uitkwamen. Die ik trouwens verrassend goed vond!
maandag 23 februari 2026 om 19:57
DinkyDigger schreef: ↑23-02-2026 19:00Om even terug op topic te komen...
Het is dus niet mogelijk om Picard, Strange new Worlds, Discovery en of Academy legaal te kijken in Nederland?
Je kunt alleen Picard legaal streamen, die staat op Prime Video.
maandag 23 februari 2026 om 20:02
Volgens Google kun je Academy, SNW en Discovery zien op Skyshowtime.
De nieuwere films staan daar ook.
O en Picard ook
Ik zie alleen ook weer berichten dat series of films er toch niet op staan (van een maand geleden op Reddit), dus ik weet het niet zeker. Misschien kan iemand even checken die op Skyshowtime zit.
O en Picard ook
Ik zie alleen ook weer berichten dat series of films er toch niet op staan (van een maand geleden op Reddit), dus ik weet het niet zeker. Misschien kan iemand even checken die op Skyshowtime zit.
Tjezus, wat vals
maandag 23 februari 2026 om 20:27
MevrouwJack schreef: ↑23-02-2026 20:02Volgens Google kun je Academy, SNW en Discovery zien op Skyshowtime.
O en Picard ook
Je hebt gelijk. Ik heb Prime en ik kan daar ook het aanbod van Sky Showtime zien. Ik zie Strange New Worlds, Enterprise, Starfleet Academy, Lower Decks en Discovery. En de films Star Trek, Star Trek Into Darkness en Star Trek Beyond.
maandag 23 februari 2026 om 22:29
Op zich ook een hele goeie serie.MevrouwJack schreef: ↑23-02-2026 21:22O nou dat is wel weer een excuus om Sky Showtime te nemen. Maar eerst nog pakweg 190 afleveringen Stargate![]()
Alleen is de beeldkwaliteit zo slecht...
maandag 23 februari 2026 om 22:33
Hoe bedoel je deprimerend vrouwbeeld?jorchugh_jor schreef: ↑23-02-2026 15:28Ik vond Enterprise niet te hachelen. Wát een deprimerend vrouwbeeld. Of er sinds William Shatner niks veranderd is.
Heb alle seizoenen op dvd gehad maar vond het nogal tegenvallen, afgezien van seizoen 3. Dat was wel okay.
Dat ik die ene acteur die de kapitein speelt ook niet om aan te gluren vind speelt natuurlijk ook mee.
maandag 23 februari 2026 om 23:16
Enterprise vond ik echt vreselijk. Archer een ongeloofwaardige leider, overall niet best geacteerd en ik vond iedereen gewoon zo vreselijk onsympathiek. En de idiote begintune, onnodig ongemakkelijk erotisch geladen scènes én inderdaad het standaard "we stoppen maar weer een jonge vrouw in een strak pakje".
Maar ik geloof niet dat ik de hele serie gekeken heb, dus misschien werd het laatste seizoen nog wat.
Maar ik geloof niet dat ik de hele serie gekeken heb, dus misschien werd het laatste seizoen nog wat.
Tjezus, wat vals
maandag 23 februari 2026 om 23:23
Dat blijven toch de beste!
dinsdag 24 februari 2026 om 19:55
Nou… de eerste is wel een lange zit…
donderdag 26 februari 2026 om 16:05
Dat vond ik meer van DS9. Nooit doorheen gekomen...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in