Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwverf bij blond haar

19-09-2025 09:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan maar geen wenkbrauwverf vinden die staat als je blond bent. Refectocil heeft lichtbruin maar deze wordt heel donker. Heeft iemand een goede tip?
Refectocil heeft ook blonde wenkbrauwverf.
Ik gebruik taupe van refectocil. Ik heb lichtblond haar met een heel lichte koper/rood tint erin.
Claire45 schreef:
19-09-2025 10:01
Refectocil heeft ook blonde wenkbrauwverf.
Die is bijna wit, ik zoek een 'milde' bruintint
sophiax schreef:
19-09-2025 10:34
Ik gebruik taupe van refectocil. Ik heb lichtblond haar met een heel lichte koper/rood tint erin.
Welke bedoel je? Taupe hebben ze niet. Ik heb nu de lichtbruine maar die wordt echt heel donker bij mij helaas
Syoss heeft lichtbruin.

https://www.kruidvat.nl/syoss-brow-tint ... gJE2_D_BwE
en ook donkerblond https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/ ... 8317109994
Geen verf maar Kiko heeft wenkbrauwmascara, heel fijn vind ik ze.
EllaFitz schreef:
19-09-2025 11:07
Welke bedoel je? Taupe hebben ze niet. Ik heb nu de lichtbruine maar die wordt echt heel donker bij mij helaas
Sorry, ik bedoel inderdaad de lichtbruine. Deze laat ik maar kort zitten, anders wordt het bij mij ook te donker. Nu wordt het dezelfde kleur als het taupekleurige wenkbrauwpotlood van Anastasia. Voeg je wel genoeg druppels vloeistof toe? Zou dat verschil kunnen maken?
sophiax schreef:
19-09-2025 14:36
Sorry, ik bedoel inderdaad de lichtbruine. Deze laat ik maar kort zitten, anders wordt het bij mij ook te donker. Nu wordt het dezelfde kleur als het taupekleurige wenkbrauwpotlood van Anastasia. Voeg je wel genoeg druppels vloeistof toe? Zou dat verschil kunnen maken?
Ik laat deze inderdaad ook maar kort zitten, zo'n 5 minuten, maar dan is het al te donker. Hoe lang laat jij het zitten?
En ik gebruik 1cm + 5 druppels.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven