Hoe zwaar is jouw leven vandaag

28-06-2025 11:47 319 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.

Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
To trapt af:

- Met m'n blote voeten in een verse plens kattenkots gestapt

- Puber ' ik heb vanavond een feestje en ik heb een nieuwe outfit en cadeau nodig. En nee, dat wist ik gisteren ook al, maar nu is het paniek. dus gaan we?'

- En als rottende kers op de taart: een geplette banaan uit mijn lieveingstas gevist
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Badend in het zweet wakker geworden na weer een nacht nachtmerries. Gelukkig was er koffie.
Si abra la puerta hay lobos.
Vanmorgen een kat naast mijn hoofd die steeds pissiger werd dat ik nog niet wakker wilde worden. Begon steeds harder te miauwen en tegen me aan te duwen.
Ik ben bekend met pijn. Chronische pijn. Vanochtend had ik uitval. Zo zwaar is mijn dag.
Mijn auto heeft n piepje :cry:
Ik heb net de woonkamer verbouwd om plek te maken voor een nieuwe bank. Mijn lijf is nu al kapot en dan moet ik vanmiddag nog de bank sjouwen 😖
Ik ging ook eens een keer op de fiets naar mijn werk vanochtend, 20km. Waaide het dus fucking hard en dan niet de goede kant op.
Geen oog dicht gedaan, want man snurkt als je verkouden is.
Ik heb een hagedis ontdekt in de woonkamer, hoe ga ik die weer naar buiten krijgen?
Verder gaat het wel goed.
Ik heb een kater omdat twee cocktails blijkbaar al teveel is. Er is al weken gezeik op het werk. De hele mentale load van een verhuizing ligt vooral bij mij en ik ben eigenlijk gewoon op het punt dat ik heel hard wil gillen.
Ik heb vanavond opeens een bbq
Pluviofiel
Man heeft net een kast gehaald via marktplaats, blijkt die verkoper de helft van de inelkaatzetspullen niet te hebben meegegeven. Komt ie het 'van de week' brengen. Daar heb ik dus geen hol aan, want ik wil die kamer af hebben. En nu hebben we tijd en 'van de week' niet :bonk:

Verder net ruzie met man omdat ik de verkeerde pindasaus heb gehaald. Dat schijnt echt Heul Erg Belangrijk te zijn, de goede pindasaus. Ik vind pindasaus sowieso niet te eten, dus mij boeit het voor geen meter. Had ie maar duidelijk moeten zijn.

Sowieso was er hier 'zomermarkt' dus er was met parkeren bij de super geen doorkomen aan. Echt, waarom zou je je massaal verzamelen in de stikhitte voor een markt met vreterij en verder alleen maar rotzooi uit China als ik boodschappen moet doen.

En tot overmaat van ramp krijgen we ook nog de halve familie voor een bbq over de vloer vanavond. Ik heb hier echt veel te veel voor aan mijn hoofd momenteel, waaronder een ernstig zieke moeder. Ik dacht dat ik er na de jaarlijkse verjaardagmarathon vanaf was voor dit jaar, begint man gewoon weer opnieuw met feestjes organiseren.

Laat mij lekker een iglo bouwen en wachten tot het winter wordt.

Dank dat ik in dit topic mocht klagen.
Mijn vakantie is begonnen met wéér een slapeloze nacht door aso-achterburen. En nu proberen andere buren al een uur lang een benzinemaaier aan de praat te krijgen.
Soms lijkt een geluidswerende koepel over mijn eigen huis en tuin me best fijn.
Grasgevoerd schreef:
28-06-2025 12:00
Ik ben bekend met pijn. Chronische pijn. Vanochtend had ik uitval. Zo zwaar is mijn dag.
:hug:
Ik ben mijn koffer aan het inpakken voor mijn vakantie en in elk jurkje lijk ik 8 maanden zwanger.
Zo’n spijt dat ik (ondanks al mn voornemens) veel te vaak in de kelderkast heb gezeten en te weinig in de sportschool.
Grasgevoerd schreef:
28-06-2025 12:00
Voor jou een hele dikke knuffel. Ik vind dit verdrietig :(
Loren schreef:
28-06-2025 12:19
Man heeft net een kast gehaald via marktplaats, blijkt die verkoper de helft van de inelkaatzetspullen niet te hebben meegegeven. Komt ie het 'van de week' brengen. Daar heb ik dus geen hol aan, want ik wil die kamer af hebben. En nu hebben we tijd en 'van de week' niet :bonk:

Verder net ruzie met man omdat ik de verkeerde pindasaus heb gehaald. Dat schijnt echt Heul Erg Belangrijk te zijn, de goede pindasaus. Ik vind pindasaus sowieso niet te eten, dus mij boeit het voor geen meter. Had ie maar duidelijk moeten zijn.

Sowieso was er hier 'zomermarkt' dus er was met parkeren bij de super geen doorkomen aan. Echt, waarom zou je je massaal verzamelen in de stikhitte voor een markt met vreterij en verder alleen maar rotzooi uit China als ik boodschappen moet doen.

En tot overmaat van ramp krijgen we ook nog de halve familie voor een bbq over de vloer vanavond. Ik heb hier echt veel te veel voor aan mijn hoofd momenteel, waaronder een ernstig zieke moeder. Ik dacht dat ik er na de jaarlijkse verjaardagmarathon vanaf was voor dit jaar, begint man gewoon weer opnieuw met feestjes organiseren.

Laat mij lekker een iglo bouwen en wachten tot het winter wordt.

Dank dat ik in dit topic mocht klagen.
Ik ga mee een iglo bouwen. Ik hoef geen pindasaus, heb geen behoefte aan bbq en feestjes, want ook genoeg andere dingen aan hoofd.
Eenbeetjevanditendat schreef:
28-06-2025 12:20
Ik ben mijn koffer aan het inpakken voor mijn vakantie en in elk jurkje lijk ik 8 maanden zwanger.
Zo’n spijt dat ik (ondanks al mn voornemens) veel te vaak in de kelderkast heb gezeten en te weinig in de sportschool.
:rofl:
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Extra vroeg opgestaan met een brak hoofd zodat de hond nog in koeler weer een fatsoenlijke wandeling kan maken. Beestje in haar tuigje gezet, ik draai mij om om de riem vast te maken, is ze weer terug naar haar mand gehobbeld. Weigerde zo vroeg op te staan en ging weer slapen.
Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé
Eenbeetjevanditendat schreef:
28-06-2025 12:20
:hug:
Ondanks alles, wees vriendelijk tegen jezelf!
Sterrenstof74 schreef:
28-06-2025 12:22
Ik ga mee een iglo bouwen. Ik hoef geen pindasaus, heb geen behoefte aan bbq en feestjes, want ook genoeg andere dingen aan hoofd.
Wil je klagen over wat je allemaal aan je hoofd hebt? Hier mag het!

Zou toch een zaligheid zijn, nu een iglo bouwen, lekker koel. En straks in de winter lekker warm. En niemand die een bbq-feestje komt vieren als je alleen maar zeehond op het menu hebt. En pindasaus heeft ook niemand nodig op de Noordpool.
Mijn man was wel echt even goed ziek, maar ondertussen is hij stervende aan de mannengriep. Ik hoor hem beneden klagend bellen mijn zijn moeder en al zijn pijntjes opnoemen, terwijl ik met een dreinende peuter de was sta op te vouwen. Hij wilde vanmiddag wel een ijsje gaan eten bij de ijssalon, kennelijk kan dat dan weer wel.
Dolfijn911 schreef:
28-06-2025 12:02
Mijn auto heeft n piepje :cry:
Nou, die van mij ook, al een hele tijd, bij het uitstappen. En geen idee wat er mankeert.
Rodepeper schreef:
28-06-2025 12:34
Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé
Hou eens op en blijf lekker in bed! Je hebt het verdiend!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven