Woord waar ik niet op kan komen
zaterdag 19 juli 2025 om 12:43
Ik kom sinds gisteren niet op een woord en Google helpt me ook niet verder omdat ik misschien ook niet de goede betekenis er bij heb in mijn hoofd. Snappen we het nog?
Het woord wat ik zoek wordt onder wat jongere mensen gebruikt als ze iets graag willen maar het nog niet hebben. Ik dacht dat het een ander woord voor visualiseren is.
Ik zat met procrastineren in mijn hoofd maar ik weet dat dat het niet is. Iemand die weet welk woord ik bedoel?
Het woord wat ik zoek wordt onder wat jongere mensen gebruikt als ze iets graag willen maar het nog niet hebben. Ik dacht dat het een ander woord voor visualiseren is.
Ik zat met procrastineren in mijn hoofd maar ik weet dat dat het niet is. Iemand die weet welk woord ik bedoel?
zaterdag 19 juli 2025 om 17:04
Oh ik zie het als een “normaal” woord. Ben ook 40+.La_Galette schreef: ↑19-07-2025 16:17Niet? Ik ben 40+ maar ken niemand van mijn generatie die dat woord gebruikt. Ik heb een een beetje studentikoze associaties bij.
Associaties (niet positief) heb ik er wel bij, maar dat is vooral omdat er altijd veel zelfhulpboeken zijn die het er ook over hebben, in de 90s was het ook een ding. En mensen als Oprah enzo hadden het er vroeger veel over. Of bijvoorbeeld het bekende boek The Law of Attraction, dat is echt uit begin jaren ‘00. Ik associeer het eerder met het alternatieve dan met het studentikoze. Misschien is het nu een ding op TikTok ofzo, snel rijk worden.
Zelf geen manifesterende mensen om me heen. Wel als grapje zoiets roepen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in