Geld & Recht alle pijlers

Gedupeerden toeslagenaffaire

04-05-2024 14:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zitten hier meer moeders die gedupeerd zijn in de kinderopvangtoeslagaffaire?

Ikzelf heb na heel lang twijfelen me vorig jaar toch aangemeld. Nadat ik na lang zwoegen alles afbetaald had had ik eigenlijk echt totaal geen behoefte om weer een hoop gedoe met de belastingdienst te hebben. Maar toch naar aa gemeld en nu eindelijk toch erkend gedupeerd. En nu opeens lukt alles. Krijgen we natuurlijk die cathuisregeling en ondersteuning van de gemeente.

Meer moeders hier die gedupeerd zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik.
Ik had inderdaad ook geen behoefte om me aan te melden maar dat in 2020 toch gedaan.Bij de eerste lichte toets werd ik afgewezen en kreeg de vraag of ik een persoonlijk zaakwaarnemer wilde die mijn dossier ging uitpluizen.
Daar ja opgezegd omdat ik toch duidelijk wilde hebben.
13 maart kreeg ik te horen dat ik toch zeker wel slachtoffer ben en dat ik in aanmerking kwam voor de compensatie regeling.Afgelopen donderdag ben ik gebeld door mijn persoonlijk zaakwaarnemer dat de beschikking klaar is en ik voor eind mei dat bedrag op mijn rekening kan verwachten.
Heel bizar dat dit hoofdstuk straks echt afgesloten is!
Alle reacties Link kopieren Quote
Coetje wat fijn! Ik was wel door de lichte toets maar ik krijg volgens mij nog zo een integraal toets. Ik ben wel blij met de cathuisregeling maar al het gezeur dat ik heb gehad is niet direct over ofzo. Ik ben wel blij dat we nu eindelijk een huis kunnen kopen en hopelijk gaat alles financieel eens wat makkelijker nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik ben ook blij dat het financieel een stuk makkelijk word,een heel fijn spaarpotje.Ik heb vandaag via mijn persoonlijk zaakwaarnemer de voorlopige beschikking per mail ontvangen.Dagtekening 13 mei..dus wel spannend wanneer het nu daadwerkelijk op mijn rekening staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had het geld 1 dag na de dagtekening binnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
coderood schreef:
07-05-2024 11:41
Ik had het geld 1 dag na de dagtekening binnen.
Spannend!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven