Geld & Recht alle pijlers

Belastingaangifte 2022

01-03-2023 12:40 362 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gedaan en ingestuurd. Kon maar zo gelijk inloggen.
€1500 terug dus het was weer de moeite.
Geen rare dingen tegengekomen

Wie heeft het ook al gedaan?

.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben gezamenlijk aangifte gedaan, man had maandag de mail en vandaag de brief en ik heb nog helemaal niets gehoord.
Dagtekening van de brief van man is 20 mei, dus dan is er in elk geval een deel binnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Man en ik hebben beide gisteren de brief digitaal ontvangen met dagtekening 26 mei. Ik heb 17 maart aangifte gedaan.
Heb even terug gezocht, vorig jaar heb ik rond dezelfde tijd de aangifte gedaan en stond het geld 6 mei op de rekening. Dit jaar dus een week of 3 later.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt lang duren. Dagtekening 27 mei. Normaal staat het dan ook gelijk die dag of de volgende op de rekening. Nu nog altijd niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Taskmaster schreef:
31-05-2023 09:20
Ik vind het echt lang duren. Dagtekening 27 mei. Normaal staat het dan ook gelijk die dag of de volgende op de rekening. Nu nog altijd niks.
Ik had dagtekening 26 mei en vanmorgen het bedrag ontvangen, dus waarschijnlijk morgen voor jou :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Het duurt dit jaar echt lang. Ze hebben nog maar een maand de tijd. Nog altijd niets gehoord.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Quinnepin schreef:
31-05-2023 10:15
Het duurt dit jaar echt lang. Ze hebben nog maar een maand de tijd. Nog altijd niets gehoord.
Hier ook: 2 maart aangifte gedaan en nog niks gehoord...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb op het nippertje aangifte gedaan (nou ja, m'n boekhouder heeft er echt veel te lang over gedaan, best irritant, maar goed) en ik zag net dat mijn inkomen 26 mei definitief is vastgesteld, dus ik gok dat ik binnenkort de brief kan ontvangen :)
Wij krijgen 750 euro terug (toch lekker) en ik hoef geen belasting te betalen over 2022 (zzp'er) maar natuurlijk wel de zvw-premie, maar dat is gelukkig nooit zo veel :) (en staat natuurlijk al lang apart).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wacht nog steeds, krijg veel terug😊
Waar kun je ook al weer zien of ze er mee bezig zijn?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
felice71 schreef:
05-06-2023 09:27
Ik wacht nog steeds, krijg veel terug😊
Waar kun je ook al weer zien of ze er mee bezig zijn?
Inloggen en dan bij de drie streepjes links kiezen, mijn gegevens en dan inkomensverklaring en geregistreerd inkomen. Daar zie je of het is vastgesteld :)

En onder correspondentie zie je of er een brief onderweg is of niet :)
Bij mij staat er 10 juni als dagtekening :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
Dagtekening 8 juni en nog niets ontvangen. Ze hebben natuurlijk een week, maar het duurt wel lang in vergelijking met voorgaande jaren..
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk heb ik mijn brief binnen met dagtekening 23 juni. Mijn aangifte had ik op 2 maart gedaan. Ik krijg over mijn inkomstenbelasting niet zo heel veel terug, maar ik kreeg ook de voorlopige aanslag van wijlen mijn vader. Daarvan wist ik dat ik nog wat terug zou krijgen, omdat ik zijn belasting over 2022 al had over gemaakt en hij begin dat jaar is overleden. Maar ik had niet op bijna €8000 gerekend! :cheer2:
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven