Geld & Recht alle pijlers

Ex man geen geld voor alimentatie maar wel voor nieuwe auto.

26-01-2020 14:55 79 berichten
Info is voor hopeloze beste vriendin!

Na een aantal antwoorden haal ik de OP weg ivm bekendheid op verzoek v vriendin. Dank alvast.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-01-2020 17:14
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
77.52% gewijzigd
pejeka schreef:
26-01-2020 17:14
Je geeft me te veel eer. Ik heb meegepraat met de anderen, dus de palmares voor het verjagen van TO en haar post zijn onterecht.

Nee. Je hebt er weer het grote Pejeka topic van weten te maken met je dwarse zogenaamde onbegripgedoe.
Dank hoor! Heeft TO vast iets aan gehad.

Ze weet nu dat er iemand is die vindt dat alle gescheiden moeders krengen zijn die gewoon niet moeten zeiken en blij zijn dat de ex en vader van hun kinderen nog 110 euro betaalt.
Daar kun je prima 2 kinderen van voeden, kleden en alle andere dingen van betalen.
En oh ja ze zijn ook de veroorzakers van woningnood.

Leerzaam hoor.
strings-attached schreef:
26-01-2020 18:02
Er zouden maatregelen getroffen worden voor het weghalen van de OP. Vraag me af wat voor maatregelen dan.
Half uur in de hoek staan en 150 strafregels schrijven. Is dat voldoende voor je? Of moet ze ook 10 meppen met de liniaal?
strings-attached schreef:
26-01-2020 18:02
Er zouden maatregelen getroffen worden voor het weghalen van de OP. Vraag me af wat voor maatregelen dan.

Dat kun je gewoon lezen in de huisregels.
In dit geval zal de TO waarschijnlijk een waarschuwing hebben gekregen.
Goed genoeg?

Wat gebeurt er als je je niet aan de regels houdt?

eerste overtreding: waarschuwing
tweede overtreding: 24 uurs-ban
derde overtreding: 48 uurs-ban
vierde overtreding: een weekban
vijfde overtreding: een maandban
zesde overtreding: permaban (Afhankelijk van de overtreding wordt er nogmaals een maandban of een permaban gegeven. Dit wordt in overleg met de andere moderators besloten. Een permaban kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
27-01-2020 12:00
Nee. Je hebt er weer het grote Pejeka topic van weten te maken met je dwarse zogenaamde onbegripgedoe.
Dank hoor! Heeft TO vast iets aan gehad.

Ze weet nu dat er iemand is die vindt dat alle gescheiden moeders krengen zijn die gewoon niet moeten zeiken en blij zijn dat de ex en vader van hun kinderen nog 110 euro betaalt.
Daar kun je prima 2 kinderen van voeden, kleden en alle andere dingen van betalen.
En oh ja ze zijn ook de veroorzakers van woningnood.

Leerzaam hoor.
Van jou heb ik nog nooit ook maar één inhoudelijke reactie kunnen traceren die blijk gaf van enig inzicht en intelligentie. Behalve dan het afzeiken van anderen met "feiten" die je uit je eigen dikke duim hebt gezogen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven