Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Voor de Euroclix-gebruikers: hebben jullie al punten gekregen voor vinden.nl ?
Van februari kreeg ik gelijk 2 maart al, maar van maart heb ik nog niets binnen
Alle reacties Link kopieren
creabea2punt0 schreef:
06-04-2020 19:43
Voor de Euroclix-gebruikers: hebben jullie al punten gekregen voor vinden.nl ?
Van februari kreeg ik gelijk 2 maart al, maar van maart heb ik nog niets binnen
Ik heb even gekeken en ik heb ook nog niks ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Weekend is altijd wat rustiger hier met vragenlijsten...vaak doe ik het gewoon bewust niet. Vandaag op een rustige tempo tot nu toe 6 voltooid waarvan 1tje maar 1/2 vragen. Ik kan niet meer goed tegen lange vragenlijsten. :bonk:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
@Jane: Daar ben je niet de enige in hoor. Ik wil ook geen lange vragenlijsten meer. Bij Toluna komen er vaak lange voor en die doe ik gewoon niet. Alleen bij WM wil ik evt. nog wel eens een lange doen. Ik merk wel dat ik wel geld wil verdienen, maar er zo min mogelijk voor wil doen :lol: . Want op den duur ken je enquetes wel.

Hoeveel clix hebben jullie trouwens verdiend met onderzoeken bij euroclix? Ik heb er 820 mee verdiend volgens mijn maandelijks overzicht.
Alle reacties Link kopieren
Toluna doe ik liever idd niet, ik heb bij Euroclix alleen met vragenlijsten 556 clix’s verdiend in Maart. Shiver je hebt veel clix’s verdiend hoor, echt een fanatiekeling he! :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Sinds 30 Januari ben ik lid van Stempunt.nl en ik vind het een hele fijne site en zo nu en dan leuke enquêtes.
In Maart had ik 10 vragenlijsten alleen bij aanmelden moet je wel heel veel invullen en het duurde echt eeuwig voordat ik klaar was. Nog geen uitbetalingen gedaan maar toch een aanrader vind ik.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Bij Pollland.nl ben ik sinds 9 Maart lid en tot nu toe 6 enquêtes voltooid, aanmelden was een eitje.Nog geen uitbetalingen maar toch leuk voor erbij.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
06-04-2020 22:12
Toluna doe ik liever idd niet, ik heb bij Euroclix alleen met vragenlijsten 556 clix’s verdiend in Maart. Shiver je hebt veel clix’s verdiend hoor, echt een fanatiekeling he! :yes:
Terwijl ik echt het idee heb dat ik niet veel enquetes krijg. Want er zit soms echt een hele tijd tussen.
Dus ik moet maar gewoon tevreden zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
06-04-2020 22:24
Bij Pollland.nl ben ik sinds 9 Maart lid en tot nu toe 6 enquêtes voltooid, aanmelden was een eitje.Nog geen uitbetalingen maar toch leuk voor erbij.
6 enquetes vanaf 9 maart is toch heel weinig, aangezien het ongeveer maand geleden is. Of krijg je goed betaald voor de enquetes?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer 10 eu bol.com bon kunnen laten uitbetalen bij WM :cheer2:

Wacht nog steeds op de VVV bonnen van WM, nu bijna 6 weken.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
06-04-2020 22:30
6 enquetes vanaf 9 maart is toch heel weinig, aangezien het ongeveer maand geleden is. Of krijg je goed betaald voor de enquetes?

Bij 5000 punten kan je 10,- bolbon innen en ik heb nu 1690. Gaat niet hard maar de vragenlijsten zijn gelukkig ook niet irritant vind ik.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
06-04-2020 22:31
Ik heb weer 10 eu bol.com bon kunnen laten uitbetalen bij WM :cheer2:

Wacht nog steeds op de VVV bonnen van WM, nu bijna 6 weken.

Gefeliciteerd!! Hoeveelste bon al bij WM? Heb je ze al gemaild waar je VVV-bon blijft?

Trouwens niet zo hard juichen als je een Bol-bon krijgt want mevrouw Melon leest ook mee he :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
10 vragenlijsten voltooid en bij Luckclix
250 clix’s gewonnen en bij Toluna-rad
40 punten. :yes:

Tevreden mijn bedje in...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
07-04-2020 02:01
10 vragenlijsten voltooid en bij Luckclix
250 clix’s gewonnen en bij Toluna-rad
40 punten. :yes:

Tevreden mijn bedje in...

Dankzij jou heb ik even bij wvm gekeken net (had de hele dag nog niet gekeken) en kon 3 lijsten invullen. Ik kan over het algemeen bij wvm 's nachts het meest invullen; heb jij dat ook?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ja bij WM vind ik in de nacht meer lijsten dan overdag. En dat is altijd al zo geweest.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij WVM een vragenlijst voor €2,00, maar toen kwam de vraag; is Engels je tweede taal? Nee, Engels is niet mijn tweede taal, dat is namelijk Fries. Maar ik spreek en lees wel heel goed Engels, dus een Engelse vragenlijst is geen probleem.
Werd ik eruit geknikkerd.
Stel je vraag dan beter! :swear:
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
06-04-2020 22:50
Gefeliciteerd!! Hoeveelste bon al bij WM? Heb je ze al gemaild waar je VVV-bon blijft?

Trouwens niet zo hard juichen als je een Bol-bon krijgt want mevrouw Melon leest ook mee he :proud:
Nee nog niet, want ze hebben nog een paar dagen dus die wilde ik nog even afwachten.
Maar daarna ga ik er zeker achteraan mailen! Ben benieuwd of ik ze nog krijg uiteindelijk.
Heb daar nu 10x laten uitbetalen!

Oh dat is waar, dit heb je niet gelezen melon :$
Jane-Ice schreef:
07-04-2020 02:01
10 vragenlijsten voltooid en bij Luckclix
250 clix’s gewonnen en bij Toluna-rad
40 punten. :yes:

Tevreden mijn bedje in...
Dat is een goede dag qua punten en enquetes! :high5:
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-04-2020 08:04
Ik had bij WVM een vragenlijst voor €2,00, maar toen kwam de vraag; is Engels je tweede taal? Nee, Engels is niet mijn tweede taal, dat is namelijk Fries. Maar ik spreek en lees wel heel goed Engels, dus een Engelse vragenlijst is geen probleem.
Werd ik eruit geknikkerd.
Stel je vraag dan beter! :swear:
Oh wat flauw! Je had dus ingevuld dat Engels wel je 2e taal was en toen werd je er alsnog uitgegooid?
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
07-04-2020 08:12
Oh wat flauw! Je had dus ingevuld dat Engels wel je 2e taal was en toen werd je er alsnog uitgegooid?
Nee niet, want dat is het niet.
Maar dat is ook een vraag van niks. Vraag gewoon hoe m'n Engels is dan.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-04-2020 08:17
Nee niet, want dat is het niet.
Maar dat is ook een vraag van niks. Vraag gewoon hoe m'n Engels is dan.
Ja het is idd wel een hele rare vraag. Want ook zonder dat het je 2e taal is zou iemand goed genoeg Engels kunnen om een enquete te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ja precies, genoeg mensen voor wie Engels hun derde, vierde of nog 'verdere' taal is.
Ben je gewoon eerlijk en dan krijg je dat. :|
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-04-2020 08:50
Ja precies, genoeg mensen voor wie Engels hun derde, vierde of nog 'verdere' taal is.
Ben je gewoon eerlijk en dan krijg je dat. :|
Ja precies, wel een stomme vraag en dat ze je daarom er ook uitgooien.
Soms zie je ook wel eens dan moet je een "testje" maken in het Engels en als je er dan voldoende goed hebt mag je de enquete doen. Dat is dan beter als je echt wil dat mensen goed Engels kunnen begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dan heb ik dat toch goed opgemerkt Jane. Even vaker 's avonds laat checken dus. Ik vind wvm zo chill omdat je daar relatief snel omhoog gaat met je totaalbedrag :love:

Oh wat stom melon. Echt, af en toe zijn ze zo ongelooflijk dom bij het stellen van vragen; heel irritant :facepalm:

Ben benieuwd of je je bonnen krijgt Shiver!
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Bij Quickthoughts heb je 's ochtends vroeg en in de avond ook meer aanbod. Al heb ik al vanaf 26 maart geen enquete meer gehad. Zelfs geen enquetes waarvoor ik niet in aanmerking kwam.

WM vind ik ook fijn. Want je ziet idd snel je bedrag oplopen en het is niet dat net zoals bij Toluna je eerst 60.000 punten moet sparen. Dan is het minder motiverend om te beginnen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
07-04-2020 02:01
10 vragenlijsten voltooid en bij Luckclix
250 clix’s gewonnen en bij Toluna-rad
40 punten. :yes:

Tevreden mijn bedje in...
hierdoor deed ik ook weer eens mee aan Luckyclix en gelijk 250 gewonnen :hyper:
sta nu op 1087 punten, wil tot 2000. Krijg laatste tijd heel weinig vragenlijsten bij Euroclix. Hopelijk nog wat punten van vinden.nl en 2 aankopen die in online heb gedaan, verder weinig.
WM lag ook stil maar nu laatste dagen weer wat lijsten kunnen invullen, sta op 7,50, spaar weer voor bol.com bonnen die vind ik ideaal. Kan regelmatig wat nuttigs kopen (of een leuk ebook om de weken door te komen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven