Gemis van ex

28-02-2024 15:07 49 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Ik ben inmiddels al 10 jaar getrouwd.
Maar denk de laatste jaar heel erg veel aan mijn ex.
We zijn een beetje samen opgegroeid. De relatie was eigenlijk heel gek beëindigd. Door verschillende omstandigheden.
Verder nooit alles uitgesproken met elkaar.

Ik heb 2 jaar geleden contact opgenomen met hem. We hebben heen en weer gemaild en daarin vertelde hij ook dat hij verder is gegaan en getrouwd is en een gezin heeft.
En dus stopte hij het contact na een paar dagen.
freelance1996 wijzigde dit bericht op 28-02-2024 15:07
Reden: Verkeerde pijler
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
wat mis je in het dagelijks leven, dat je hem weer opzoekt?
Waarom idealiseer je je verleden?
Wat zou je eigenlijk liever anders zien?
Welke gaten, vind jij, dat je partner laat vallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Had je door willen gaan met dat contact ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verkeerde pijler!
Alle reacties Link kopieren Quote
blijfgewoonbianca schreef:
28-02-2024 15:21
Had je door willen gaan met dat contact ?

Ik had zelf nog veel vragen.
Hij heeft zelf een aantal vragen gesteld waar ik antwoord op heb gegeven.

Zelf heb ik geen vragen gesteld waar ik graag nu antwoord op hebben willen gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
freelance1996 schreef:
28-02-2024 15:23

Zelf heb ik geen vragen gesteld waar ik graag nu antwoord op hebben willen gehad.
Waarom niet ? Bang voor het antwoord misschien ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je was zoals je was en die persoon heeft beslissingen genomen. Een daarvan heeft een drastisch gevolg gehad: daardoor is een relatie beëindigd en zijn jullie beiden doorgegaan en doorgegroeid. Het heeft geen zin om erbij stil te staan. Tenzij jullie beiden weer beschikbaar zijn voor elkaar. De rollen zijn niet meer vacant. Die zijn vervuld.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorig jaar, na zo'n 15 jaar weer contact met mijn ex gehad. Was wel nieuwsgierig hoe het nu met hem ging en een bericht gestuurd. Spiritueel, tattoo's/piercings en zie nu (contact ging eerst via een ander kanaal en kreeg zijn huidige telefoonnummer) dat hij dagelijks plaatjes/quotes plaatst op WhatsApp. Contact is ook weer gestopt. Helemaal niet erg en ben blij met mijn huidige, lekker burgerlijke, man ;-).
Alle reacties Link kopieren Quote
blijfgewoonbianca schreef:
28-02-2024 15:32
Waarom niet ? Bang voor het antwoord misschien ?

Na 2 dagen een aantal keren gemaild met elkaar heeft hij het contact na die twee dagen afgekapt.
En ik heb gelijk gezegd dat dat prima
Is.
En verder nooit meer op dat e-mail adres geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
liane77 schreef:
28-02-2024 15:46
Vorig jaar, na zo'n 15 jaar weer contact met mijn ex gehad. Was wel nieuwsgierig hoe het nu met hem ging en een bericht gestuurd. Spiritueel, tattoo's/piercings en zie nu (contact ging eerst via een ander kanaal en kreeg zijn huidige telefoonnummer) dat hij dagelijks plaatjes/quotes plaatst op WhatsApp. Contact is ook weer gestopt. Helemaal niet erg en ben blij met mijn huidige, lekker burgerlijke, man ;-).

Waardoor dacht je weer contact met hem
Op te nemen na al die jaren?
Wil je hem terug in je leven? En als wat dan?
Heb je niet het gevoel dat de partner die je nu hebt beter bij je past dan je ex?
Alle reacties Link kopieren Quote
was je ex rijk?
freelance1996 schreef:
28-02-2024 15:52
En verder nooit meer op dat e-mail adres geweest.
Huh, heb je er een speciaal emailadres voor gemaakt?
Ik mis mijn ex helemaal niet, dus ik herken het niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zou je willen van je ex? Alleen antwoorden?
Alle reacties Link kopieren Quote
freelance1996 schreef:
28-02-2024 15:23
Ik had zelf nog veel vragen.
Hij heeft zelf een aantal vragen gesteld waar ik antwoord op heb gegeven.

Zelf heb ik geen vragen gesteld waar ik graag nu antwoord op hebben willen gehad.
Jij hebt toch contact gezocht. Wat heb je dan gemaild? Waarom heb jij je vragen dan niet genaild en alleen antwoord gegeven op de zijne?

Maar eigenlijk doen die antwoorden er ook niet toe. Het zijn antwoorden over het verleden.
Hij is verder gegaan met zijn leven . Heeft een gezin wil.
daar verder mee en hij heeft jou dus afgekapt.

Hij wil in het heden leven. In het hier en nu
. Dat zou jij ook moeten doen.

Uk denk dat je huidige partner het niet leuk zou vinden als hij weet dat je nog zo met je ex bezig bent.

Richt Je op het gezelligh houden van je huidige relatie.

Je tijd met je ex is voorbij. Daar veranderd niets meer aan. Het enige waar je invloed op kan hebben is het hier en nu en je huidige relatie.
goudglitter wijzigde dit bericht op 28-02-2024 16:50
1.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
freelance1996 schreef:
28-02-2024 15:53
Waardoor dacht je weer contact met hem
Op te nemen na al die jaren?
Sentimentele bui. Hoe zou het met hem gaan? Hij heeft geen Facebook/Insta, alleen op LinkedIn zag ik soms wat voorbij komen. Wat als ik bij hem was gebleven (relatie samen beëindigd), hoe zou het dan gaan? Hij heeft een goed betaalde baan, meerdere huizen/panden, woont in het buitenland, maar zoals gezegd erg spiritueel. Dat laatste keek ik zo van op, hij was altijd zo nuchter. Net als ik nu nog steeds, dus past totaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
freelance1996 schreef:
28-02-2024 15:52
Na 2 dagen een aantal keren gemaild met elkaar heeft hij het contact na die twee dagen afgekapt.
En ik heb gelijk gezegd dat dat prima
Is.
En verder nooit meer op dat e-mail adres geweest.
Had jij daar een e-mailadres voor aangemaakt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goudglitter schreef:
28-02-2024 16:12
Jij hebt toch contact gezocht. Wat heb je dan gemaild? Waarom heb jij je vragen dan niet genaild en alleen antwoord gegeven op de zijne?

Maar eigenlijk doen die antwoorden er okk oet toe. Het zijn antwoorden over het verleden.
Hij is verder gegaan met zijn leven . Heeft een gezin wil.daar.ee verdr en hij heeft jou dus afgekapt.

Hij wol.in het heden leven. In het hier en nu
. Dat zou jij ook moeten doen.

Uk denk dat je huidige partner het noet leuk xou vinden als hij weet dat je nog zo met je ex bezig bent.

Richt Jr op het gezelligh houden van je huidige relatie.

Je tijd met je ex is coirbij. Daar veranderd niets meer aan. Het enige waar je invloed op kan hebben is het hier en nu en je huidige relatie.
alles goed?
Alle reacties Link kopieren Quote
2 jaar geleden heb je je kans gehad om alsnog antwoord te krijgen op bepaalde vragen. Toen heb je ze niet gesteld en hij heeft terecht en heel netjes het contact weer verbroken met je. Mocht jij nog iets met hem willen dan is het duidelijk dan hij voor zijn gezin kiest en je geen kans maakt.

Daarbij, waarom heb je bepaalde antwoorden van hem nodig. Ga gewoon uit van jezelf. Je kent jezelf het beste en dingen gaan soms gewoon zoals ze gaan.
anything that is unrelated to elephants = Irrelephant
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij heeft aangegeven verder te zijn gegaan, een gezin te hebben en het contact afgekapt
Laat het hierbij. Deze man zit niet op jou te wachten en tegenover je eigen man is het ook niet zo heel charmant als jij je ex telkens gaat mailen.
Heb je je man trouwens verteld dat je je ex gemail heb of was jij al 6 stappen verder en dacht je dat je ex net zo hard zou lopen dat je er speciaal een mailadres voor hebt aangemaakt
Alle reacties Link kopieren Quote
Jullie zijn al heel lang niet meer samen, beide verder gegaan. Stel nou dat je die vragen toch had gesteld, wat had je dan met de antwoorden willen doen? Het lijkt me dat je na zoveel tijd niks meer hebt aan hoe eea toen is verlopen. Je rakelt alleen weer vanalles op, en gezien het feit dat hij contact afhoudt heeft hij er sowieso kennelijk geen behoefte aan.

Edit: je titel zegt 'gemis van ex' en daar heb je zelfs een mailaccount voor aangemaakt, begrijp ik, om in contact te komen. Ergens iets scheef in je huidige relatie? En moet daar dan niet je focus liggen? Dit klinkt allemaal nogal stiekem zo.

Alle reacties Link kopieren Quote
En wat als je helemaal nooit antwoord krijgt op je vragen, wat gebeurt er dan?

Weet je trouwens dat "antwoorden krijgen" zelden bevredigend voelt? Heel vaak zijn het niet de antwoorden die je graag krijgt en dan blijf je teleurgesteld achter.

Weet je zeker dat het je om die antwoorden gaat? Of wil je hem eigenlijk gewoon terug?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij wil geen contact meer met jou of vragen die je hebt ineens na 2 dagen mailcontact nog beantwoorden.

Laat die persoon met rust zeg.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven