Geld & Recht alle pijlers

ING app

14-02-2024 17:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de ing app op mijn telefoon staan, maar nu zie ik net dat het symbool verandert is. Klantenservice is net dicht. Iemand die dit ook heeft?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, volgens mij is hij nog hetzelfde bij mij. Wat is er bij jou veranderd?
pochacco wijzigde dit bericht op 14-02-2024 22:18
3.23% gewijzigd
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is er anders bij jou?
Niet gewoon een update oid? Waar ben je bang voor?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zijn cirkels, met vierkantjes.

Ik zie in de AppStore dat de app vandaag ge-update is. Per ongeluk op geklikt en dan lijk ik wel het gewone icoontje (oranje leeuw) te zien, maar heb hem bluf weggeveegd voordat hij echt opende. Ben nogal huiverig dat er wat mis gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
14-02-2024 17:14
Niet gewoon een update oid? Waar ben je bang voor?
Bang voor oplichting. Misschien stom, maar vertrouw het niet.
Op de site kan ik alleen inloggen na bevestiging van de app, lekker dubbel dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je een Android telefoon of een iPhone? Die van mij (iphone) heeft vandaag ook de app geupdate en het logo is nog hetzelfde.
Dus het icoon op je telefoon is veranderd bij een update? Ik vermoed dat er heul weinig is om je druk over te maken. Bij iPhone is dat totaal normaal gedrag, ik neem aan bij Android ook. Er is sowieso weinig veiligers te bedenken voor communicatie met je bank, dan via een telefoon-app.
Je zou een oranje blokje met “NL” links, en wit leeuwenkoppie rechts moeten zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nog altijd de leeuw met oranje
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
14-02-2024 17:29
Ik heb nog altijd de leeuw met oranje
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
14-02-2024 17:39
Ik ook.
Ik ook, ook na het updaten
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
14-02-2024 17:17
Heb je een Android telefoon of een iPhone? Die van mij (iphone) heeft vandaag ook de app geupdate en het logo is nog hetzelfde.
Ik heb een iPhone, maar het icoontje is dus gewijzigd naar iets totaal onzinnigs voor een bankapp.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
14-02-2024 17:21
Dus het icoon op je telefoon is veranderd bij een update? Ik vermoed dat er heul weinig is om je druk over te maken. Bij iPhone is dat totaal normaal gedrag, ik neem aan bij Android ook. Er is sowieso weinig veiligers te bedenken voor communicatie met je bank, dan via een telefoon-app.
Het icoon is niet een beetje veranderd maar echt raar en niet te koppelen aan ing als zijnde een icoon van hun.

Kan ik het beste de app eraf halen en opnieuw installeren of zal ik de app openen en kijken wat er gebeurd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je geen screenshot maken zodat wij het ook kunnen zien?
Is het niet een ludiek ‘Valentijns’ icoontje van ING? Net als Google altijd meegaat met zijn tijd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
14-02-2024 18:24
Is het niet een ludiek ‘Valentijns’ icoontje van ING? Net als Google altijd meegaat met zijn tijd?
Nee, dat lijkt me sterk als er wat cirkels en vierkantjes op afgebeeld staan. 😅
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
14-02-2024 18:21
Kan je geen screenshot maken zodat wij het ook kunnen zien?
Ik zal eens kijken of ik kan vinden hoe ik plaatjes kan plakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://discussions.apple.com/thread/25 ... ortBy=best

Met Google Lens een poging gedaan, maar het plaatje uit deze vraag heb ik dus ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook het antwoord van Apple geprobeerd “have you tried to turn it off and on again” en jawel hoor, icoontje is weer oranje met een leeuw erin. :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Butterfly_fly schreef:
14-02-2024 19:01
Ik heb ook het antwoord van Apple geprobeerd “have you tried to turn it off and on again” en jawel hoor, icoontje is weer oranje met een leeuw erin. :hyper:
Fijn dat het opgelost is! Dat icoontje heb ik nog nooit gezien, zou het ook vreemd hebbe gevonden.
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
14-02-2024 20:24
Fijn dat het opgelost is! Dat icoontje heb ik nog nooit gezien, zou het ook vreemd hebbe gevonden.
Het is een soort placeholder icoon, er wordt iets dus niet goed ingeladen. Vaak helpt opnieuw opstarten inderdaad gewoon. :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Butterfly_fly schreef:
14-02-2024 19:01
Ik heb ook het antwoord van Apple geprobeerd “have you tried to turn it off and on again” en jawel hoor, icoontje is weer oranje met een leeuw erin. :hyper:
Het default antwoord van elke Helpdesk.
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
14-02-2024 20:24
Fijn dat het opgelost is! Dat icoontje heb ik nog nooit gezien, zou het ook vreemd hebbe gevonden.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die hier van zou opkijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
14-02-2024 20:48
Het default antwoord van elke Helpdesk.
:yes:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven