Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
zondag 16 augustus 2026 om 22:40
Maar dat is wel vreemd, want in de berichten in de chat lijkt het erop dat het pakket nooit bij het afhaalpunt van de koper is geweest... Het was in ieder geval niet zo dat het daar te lang had gelegen waardoor het weer retour ging naar mij. Het leek erop alsof het er was, maar meteen weer retour ging naar mij, óf dat het er nooit is geweest en direct naar mij retour ging. Ik heb in de chat wel gevraagd wat er gebeurd is met het pakket maar de verkoper geeft geen antwoord.Zomaar1987 schreef: ↑16-08-2026 22:35Oei balen, hopelijk ligt hij er nog.
Indien niet, hoe zuur ook wordt hij retour verzonden aan de koper en die krijgt ook het geld terug.
Geen idee wat er gebeurt als die het vervolgens niet ophaalt maar vermoed dat het dan gewoon naar aan magazijn gaat of zo.
Morgen maar meteen even naar postpunt, hopelijk ligt het er nog.
Nouja, maar hopen dat hij er dus nog ligt morgen...
Denk erover om VintedGo maar niet meer als verzendoptie aan te zetten, al veel gedoe mee gehad...
What you do makes a difference, and you have to decide what kind of difference you want to make.
zondag 16 augustus 2026 om 22:56
Definitely_Maybe schreef: ↑16-08-2026 22:40Maar dat is wel vreemd, want in de berichten in de chat lijkt het erop dat het pakket nooit bij het afhaalpunt van de koper is geweest... Het was in ieder geval niet zo dat het daar te lang had gelegen waardoor het weer retour ging naar mij. Het leek erop alsof het er was, maar meteen weer retour ging naar mij, óf dat het er nooit is geweest en direct naar mij retour ging. Ik heb in de chat wel gevraagd wat er gebeurd is met het pakket maar de verkoper geeft geen antwoord.
Denk erover om VintedGo maar niet meer als verzendoptie aan te zetten, al veel gedoe mee gehad...
Helaas, die blijft altijd aan, ook al zet je hem uit.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 16 augustus 2026 om 23:04
Ik kreeg laatst dag na inleveren bericht dat pakket niet bezorgd kon worden en retour kwam. Was met DPD, in hu track en trace ging het gewoon naar koper. Uiteindelijk heeft koper het ontvangen en heb ik mijn geld fekregen. Duurde wel lang, maar Vinted heeft het netjes opgelost.Definitely_Maybe schreef: ↑16-08-2026 22:40Maar dat is wel vreemd, want in de berichten in de chat lijkt het erop dat het pakket nooit bij het afhaalpunt van de koper is geweest... Het was in ieder geval niet zo dat het daar te lang had gelegen waardoor het weer retour ging naar mij. Het leek erop alsof het er was, maar meteen weer retour ging naar mij, óf dat het er nooit is geweest en direct naar mij retour ging. Ik heb in de chat wel gevraagd wat er gebeurd is met het pakket maar de verkoper geeft geen antwoord.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in