Geld & Recht alle pijlers

Wat doe jij met je ING rentepunten?

20-09-2023 19:20 100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Naar aanleiding van het topic over spaarpunten.

Wat heb je gekocht met je rentepunten van ING?
Mischien kunnen we elkaar nog inspireren.


Ik heb er 2 grote Samsonite koffers en een handbagagekoffer (zelfde lijn van Samsonite) gekocht.

Regelmatig koop ik ook kaartjes voor Pathé met korting.

Kortingsbon voor Rituals.

En dat was het zo ongeveer.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die bon van Gamma kwam anders wel van pas. Ik liep laatst in de Gamma en zag een prachtig vloerkleed waar we al heel lang naar zochten en ook in de aanbieding was. Met die punten nog korting :)
We willen nog een wastafel kopen, zijn ook duur. Wachten aanbieding af en dan met die bonnen scheelt toch weer. Maar mocht die bij de Praxis goedkoper zijn kopen we daar uiteraard.
Ik heb, net als iedereen denk ik, heel veel rentepunten. Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit iets mee heb gedaan. Vanochtend zat ik zomaar wat te scrollen en toen zag ik tot mijn schrik dat je van de rentepunten kortingscodes kan kopen voor 100 euro korting bij booking.com. En ik heb daar zoveel vakanties geboekt de afgelopen jaren! 🙀 Ik heb honderden euro's aan korting laten liggen dus :sigh: .
En kortingscodes voor Rituals hebben ze ook en daar koop ik altijd mijn doucheschuim.
Ik heb van de week voor 8 euro per stuk 2 bioscoopkaartjes gekocht. de reguliere prijs was 16 euro per kaartje (relaxseats). Ik had verwacht nog een toeslag te moeten betalen, maar niks, de vouchers waren gewoon geldig. Toch 16 euro bespaard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vers van de pers, onder Categorie Kijken, Lezen, Luisteren & Foto's:
Een jaarabonnement op de Linda (het tijdschrift) of Linda Meiden,
beide met 50% korting.
Voor 500 punten, waar ik een veelvoud van heb.

Uitwisbaar notitieboek (A4, A5 of A6) met leuke korting.

En ik had heel wat geld bij Rituals kunnen besparen, net als Waya.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Nogevendit schreef:
05-10-2023 19:39
Dat kan, maar je bent sowieso verplicht om 85 euro uit te geven bij gamma terwijl je die anders gewoon in je zak had gehouden.
Wat denk jij krom. Die bon koop je toch alleen als je al iets van plan was te kopen. En hij hoeft ook niet in 1 keer op. En de aanbiedingen zijn gewoon geldig.

Wij hebben pas een Intratuin bon van 100 euro voor 85 euro gekocht. We moeten toch nog tuinplanten hebben. En hij is 2 jaar geldig en hoeft niet in 1 keer op. Steek je toch 15 euro in je zak.
anoniem_6649a968afa5e wijzigde dit bericht op 04-05-2024 16:55
0.27% gewijzigd
Pelle schreef:
04-05-2024 16:46
Ik heb van de week voor 8 euro per stuk 2 bioscoopkaartjes gekocht. de reguliere prijs was 16 euro per kaartje (relaxseats). Ik had verwacht nog een toeslag te moeten betalen, maar niks, de vouchers waren gewoon geldig. Toch 16 euro bespaard.
Ja, leuk is dat! Als ik dan een drankje of zo zou nemen, dan zou ik het gevoel hebben dat ik dat van dat uitgespaarde bedrag betaal.

Als ik die 100 euro korting gehad zou hebben op vakantie zou ik ook bij een paar terrasbezoekjes wel het gevoel gehad hebben dat we dat van die 100 euro betaalden.
Foutje, mezelf gequoot.
Waya schreef:
04-05-2024 16:51
Ja, leuk is dat! Als ik dan een drankje of zo zou nemen, dan zou ik het gevoel hebben dat ik dat van dat uitgespaarde bedrag betaal.

Als ik die 100 euro korting gehad zou hebben op vakantie zou ik ook bij een paar terrasbezoekjes wel het gevoel gehad hebben dat we dat van die 100 euro betaalden.
Ja die prijzen voor eten en drinken deden nu minder zeer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waya schreef:
04-05-2024 16:17
Ik heb, net als iedereen denk ik, heel veel rentepunten. Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit iets mee heb gedaan. Vanochtend zat ik zomaar wat te scrollen en toen zag ik tot mijn schrik dat je van de rentepunten kortingscodes kan kopen voor 100 euro korting bij booking.com. En ik heb daar zoveel vakanties geboekt de afgelopen jaren! 🙀 Ik heb honderden euro's aan korting laten liggen dus :sigh: .
En kortingscodes voor Rituals hebben ze ook en daar koop ik altijd mijn doucheschuim.
Die bonnen van Booking.com geven hooguit 10% korting, hè? De bon voor 75 euro kan je pas inzetten als je 800 euro of meer uitgeeft en die voor 100 euro pas vanaf een reissom van 1000 euro. En per boeking mag je maar één bon inzetten. 10% korting is natuurlijk leuk, maar een fantastische aanbieding vind ik het niet.
Bij Rituals gaat het om 15%, mits je minimaal 35 euro uitgeeft én alleen in de webshop.

Ik zou zo graag écht iets kunnen kopen voor alleen punten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lariba schreef:
04-05-2024 19:08
Ik zou zo graag écht iets kunnen kopen voor alleen punten.

Ik ook.
Een Rituals-pakket voor 5.000 punten bijvoorbeeld, zou ik onmiddellijk kopen.
ING-mensen, lezen jullie mee?
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die booking.com korting is een farce. Ik had een paar van die codes genomen omdat ik wat dure boekingen moest doen, maar je moet boeken via een speciale link en dan krijg je accommodaties te zien met een bepaald label ofzo. Nou de accomodaties die ik zag waren niet degene die ik had willen boeken, en ook nog 'duurder' dan via de normale site en Genius korting. Met de ING punten misschien een paar euro goedkoperm maar zeker niet de 100 waarmee geadverteerd werd. Uiteindelijk codes niet gebruikt en via normale weg geboekt.
Ooooh echt? Ik heb wel vaak geboekt voor meer dan 1000 euro (niet aan hotelovernachtingen, maar voor een vakantiewoning), maar daar had ik dan dus geen korting van 100 euro voor gekregen?

Stom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien ook wel, maar niet per definitie. De dingen waar ik naar keek waren dus of niet vindbaar via die ING link, of bijvoorbeeld 1254 eur, waardoor je met korting op 1154 uitkwam, terwijl ik via de normale site 'gewoon' 1160 eur zou betalen. Zulk soort dingen. Hele rare actie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lariba schreef:
04-05-2024 19:08
Die bonnen van Booking.com geven hooguit 10% korting, hè? De bon voor 75 euro kan je pas inzetten als je 800 euro of meer uitgeeft en die voor 100 euro pas vanaf een reissom van 1000 euro. En per boeking mag je maar één bon inzetten. 10% korting is natuurlijk leuk, maar een fantastische aanbieding vind ik het niet.
Bij Rituals gaat het om 15%, mits je minimaal 35 euro uitgeeft én alleen in de webshop.

Ik zou zo graag écht iets kunnen kopen voor alleen punten.
Shit, had ik mooi 100 euro kunnen besparen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een paar keer Hello Fresh-korting gehad. Hoofdtelefoon. Van de week kortingsbonnen voor Amazon. 500 punten. Kijk regelmatig op de site maar vind het meeste niet de moeite waard. Niet voordeliger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hebben trouwens ook cadeaubonnen van Zalando. Heb die ook al een paar keer besteld. Kan je dan ook nog in combinatie met kortingscodes gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een hele mooie koffer gekocht van SuitSuit, met €60 korting.
Vind hem echter zo mooi dat ik er nog graag 1 wil maar je mag maar 1 x zo’n code downloaden.
Is er iemand bereid om een code voor mij te downloaden als je er niets mee doet? Zijn geen kosten aan verbonden, maar je levert er 1000 punten voor in.
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb wel eens wat punten gebruikt voor kortingen op kaartjes van sauna, Amsterdam dungeon & ook de new york pizza kortingsbon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mardan schreef:
24-05-2024 17:27
Ik heb er een hele mooie koffer gekocht van SuitSuit, met €60 korting.
Vind hem echter zo mooi dat ik er nog graag 1 wil maar je mag maar 1 x zo’n code downloaden.
Is er iemand bereid om een code voor mij te downloaden als je er niets mee doet? Zijn geen kosten aan verbonden, maar je levert er 1000 punten voor in.
Alvast bedankt!
Ik heb even gekeken of ik deze mogelijk zou gebruiken maar dat is niet zo. Dus ik wil hem wel voor je bestellen. Stuur maar een berichtje
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen ik nog bij de ING zat, heb ik er een hogedrukreiniger van Bosch gekocht en toen ik mijn rekening heb opgezegd liep er net een actie voor 555 dus heb ik alles gedoneerd. Ik had op dat moment niets nodig en zo was iedereen blij. Doe ik ook altijd met de hema/kruidvat etc. punten die dreigen te vervallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nina-tje schreef:
24-05-2024 18:14
Ik heb even gekeken of ik deze mogelijk zou gebruiken maar dat is niet zo. Dus ik wil hem wel voor je bestellen. Stuur maar een berichtje
Dank je wel! Heb je een berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had ING punten ingewisseld voor een korting van 10 euro ofzo bij een specifieke online kledingwinkel. Maar dat werkte niet. Dacht ik eindelijk eens iets nuttigs met die punten te kunnen doen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Mardan schreef:
24-05-2024 19:36
Dank je wel! Heb je een berichtje gestuurd
Ik heb de code gestuurd via een berichtje. Het zijn mooie koffers. Veel plezier ermee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er kortingsbonnen mee gekocht voor van die radiator ventilatoren, Speedway was het merk dacht ik.

Soms pathe kaartjes en ik check bij aankopen ook vaak of ze kortingsbonnen hebben inderdaad, ze hebben best veel.
Laatst nog een kortingsbon voor de Nelson.

Alhoewel je goed moet kijken, sommige dingen zijn uiteindelijk soms helemaal niet goedkoper
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijna nooit iets eigenlijk. Ik heb er bergen over.

Lang geleden af en toe een pathe bon en wel vaak humpreys korting. Dat hebben ze geloof ik niet meer.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven