Gezondheid alle pijlers

3 jaar mirena spiraal en nu 3 keer ongesteld ?

24-10-2013 23:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik heb nu 3 jaar een mirena spiraal en ben in anderhalve maand tijd 3 keer ongesteld geweest (zoals altijd 7 dagen lang)

Ik heb absoluut geen kinderwens aangezien ik al twee lieve kindjes heb!

Iemand die dit herkend?

Huisarts gesproken maar ik slik nu momenteel voor een maand antibiotica voor acne dus het kan volgens hem daaraan liggen!

Ik dacht namelijk dat ik misschien zwanger was omdat ik bepaalde tekenen had en heb verder geen test gehaald ofzo maar die tekenen zijn inmiddels weer verdwenen!

Kan het zijn dat de mirena het gewoon niet goed doet?
Ik zou toch even een testje halen voor de zekerheid.. En verder een bezoek aan de gyn om te laten checken of alles nog wel goed zit
Had ongeveer 2,5 jaar de mirena toen ik opeens drie maanden achter elkaar ongesteld werd, en daarna maanden niet meer. Ik weet het maar aan m'n rare lijf, en las op internet dat anderen het ook weleens hadden. Als je zeker wil weten ga inderdaad dan even naar de gyn.
Dat je af en toe onverwacht weer even ongesteld word is volgens mij met de mirena en implanon volkomen normaal. Dat je niet of nauwelijks nog ongesteld word met die dingen is een bijwerking.

Volgens mij heeft het echt niks met zwanger zijn te maken. (juist niet lijkt mij...)

Als je het zeker weten wilt: testje doen.
Mirena kan ook uitgewerkt zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven