Gezondheid alle pijlers

buikgriep??

01-03-2010 23:07 4 berichten
Hallo allemaal,

ik hoop niet dat ik een dubbel onderwerp plaats. Ik zit met het volgende:

afgelopen week 2 daagjes erg koud, niet echt koorts maar wel telkens paracetamol en zodoende bleef ik wel redelijk op been.

De dag erna flink ziek, heel erg koud en diarree en flinke maagkrampen. Sinds gisteren niet meer koud, maar wel nog steeds flinke maagkrampen en heeeelveel winden laten en flinke diarree. Voel me verder prima, alleen wat sneller moe.

Is dit nou een buikgriep of?? Hebben anderen dit ook? Ik vraag me af of ik naar de HA moet gaan of nog een paar daagjes afwachten, als het aanhoudt?

Hoor graag tips/ervaringen.
Je kunt ook de HA even bellen, vaak kan de assistente al goed advies geven bij zoiets.

Ik ga pas weer werken als ik geen diarree heb ivm besmettingsgevaar op mijn werk. En je moet ervoor zorgen dat je voldoende drinkt en uitproberen of je voedsel verdraagt en vasthoudt.
Alle reacties Link kopieren
Heb het zelfde vorige week gehad, en zo ongeveer iedereen in de familie 2 tot 3 dagen diarree en/of spugen en ijskoud. Of het buikgriep is? maakt het wat uit? Gewoon goed uitzieken, genoeg drinken en af en toe proberen wat te eten. ALs het het virusje is dat hier in de buurt rondwaait dan ben je er met een paar dagen vanaf. En daar hoef je echt niet voor naar de huisarts hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar.

Zelf ben ik al dagen misselijk, erg moe, echt niet lekker, maar voel me te goed om in bed te gaan liggeb. Wel 's avonds op tijd naar bed.

Vriendlief heeft sinds gisteren zelfde problemen, en bij hem ging het vannochtend goed mis. Hij ligt nu inmiddels wel onder de wol..

Vrienden die afgelopen weekend zijn geweest hadden nu ook last, dus ik verwacht een virusje.

Erg lastig, maar volgens mij niet echt nodig om naar de HA te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven