Gezondheid alle pijlers

Discussie: Effect PMS op besturing samenleving onderschat?

17-07-2014 17:19 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Dames (En ''Heren'')

Mijn filosofische intellect heeft hierbij het volgende vraagstuk gebaard.

Het is door de geschiedenis bekend dat bovengenoemd verschijnsel verregaande gevolgen kan hebben voor rationaliteit en evenwichtigheid van de vrouw, echter, door etiquette en politieke correctheid word dit zelden of nooit benoemd, zelden thuis en al zeker nooit in het publieke leven.

Wat toch enigszins zorgbarend is aangezien dit wel een reëel verschijnsel is, reëel genoeg om ook overwegingen en besluitvormingen te beïnvloeden.

Nu is de vraag die ik mijzelf stel in hoeverre dit het geval is geweest sinds de opkomst van de emancipatie in alle lagen en niveaus van de samenleving.

Ik meen dat we bij nader inzien toch zullen schrikken van het lang verborgen gebleven verband dat we zullen zien tussen deze natuurgrill en tal van onbegrijpelijke besluiten en maatregelen die genomen zijn in het bedrijfsleven, de politiek en de rechtspraak door deze jaren heen.

Wat denkt u?

Groeten, De wijze.
Ik zie dat Geleerd terug is, wat fijn!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Tenzij je met een dictator te maken hebt, valt het allemaal wel mee denk ik. Besluiten worden zelden à la minute en alleen genomen.
Pfffff en dat met deze warmte?
Gaaaaaaaaaaap
Discussie: effect van erecties op besturing samenleving
Krijgen we ook een discussie over het effect van mannelijke hormonen op de besturing van de samenleving?
Ik hoef de TT maar te zien en ik kan wel raden wie TO is..
Discussie: effect van vroegtijdige zaadlozing op besturing samenleving
Ah, Edmund Burp Geleerd Martin de wijzerik heeft eindelijk iets weten te verzinnen voor de gezondheidspijlerT. Nog een paar pijlerTs jongen, dan zit het er weer op. Doe je best!

En oh ja, schaf een LOI-cursus Nederlands aan. Je taalgebruik is werkelijk om te huilen.
Discussie: effect van uit de hand gelopen SM-spelletjes op besturing samenleving
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 juli 2014 @ 17:41:

Ah, Edmund Burp Geleerd Martin de wijzerik heeft eindelijk iets weten te verzinnen voor de gezondheidspijlerT. Nog een paar pijlerTs jongen, dan zit het er weer op. Doe je best!Is TO ook Willem? (met die Andre van Duin ava?)
quote:nucky schreef op 17 juli 2014 @ 17:41:

Discussie: effect van uit de hand gelopen SM-spelletjes op besturing samenlevingDiscussie: effect van Italiaanse ouwe viezeriken op besturing samenleving.
Wat is een natuurgrill? Kun je daar de natuur op grillen?
Suggestie voor een paar andere topics:

Discussie: hoe veel huishoudgeld krijgen jullie van je man en hoe verantwoord je je uitgaven? (Geld & Recht)

Discussie: de wenselijkheid van een internetslot voor vrouwen (Digi)

Discussie: de liefde van de man gaat door de maag (Eten)

Discussie: de wenselijkheid van seksespecifieke opvoeding (Kinderen)
En nog iets voor op de zwanger-pijler misschien?
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 juli 2014 @ 17:51:

Suggestie voor een paar andere topics:

Discussie: hoe veel huishoudgeld krijgen jullie van je man en hoe verantwoord je je uitgaven? (Geld & Recht)

Discussie: de wenselijkheid van een internetslot voor vrouwen (Digi)

Discussie: de liefde van de man gaat door de maag (Eten)

Discussie: de wenselijkheid van seksespecifieke opvoeding (Kinderen)

Mijn complimenten:

Dat zijn werkelijk erg goed doordachte onderwerpen die uw man aan u geopperd heeft.

U kunt er donder op zeggen dat ik hier mijn intellectuele brein eens op zal laten mediteren.

Met plaatsing van eventuele topics komt er allicht een dankvermelding bij met een verwijzing natuurlijk.
Man, ik kom niet eens door je verhaal heen.
Ik zag de titel en dacht 'is dit dewijze weer'? Ja dus.

Ik kan er nu niet over nadenken, ik heb last van PMS.
Het is uW man, ventje.
quote:strikjemetstippels schreef op 17 juli 2014 @ 17:36:

Discussie: effect van erecties op besturing samenlevingPrecies. PMS is maar een weekje per maand, erecties zijn een dagelijks probleem.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:dewijze schreef op 17 juli 2014 @ 17:53:

[...]

Mijn complimenten:

Dat zijn werkelijk erg goed doordachte onderwerpen die uw man aan u geopperd heeft.

U kunt er donder op zeggen dat ik hier mijn intellectuele brein eens op laten mediteren.

Met plaatsing van eventuele topics komt er allicht een dankvermelding bij met een verwijzing natuurlijk.

Het wordt steeds mooier.
Geleerd was leuker EBtje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dewijze schreef op 17 juli 2014 @ 17:53:

[...]

Mijn complimenten:

U kunt er donder op zeggen dat ik hier mijn intellectuele brein eens op zal laten mediteren.

Met plaatsing van eventuele topics komt er allicht een dankvermelding bij met een verwijzing natuurlijk.Ik zit hier nu werkelijk te snikken van ontroering. Maar het is natuurlijk ook de tijd van de maand he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven